Podcasts #2

Ik vind Aaf nog zoooo veel leuker geworden sinds haar scheiding, ze is echt zo helemaal haarzelf en lijkt echt alsof ze supergoed in haar vel zit

Wel heel veel poep deze aflevering

31 likes

Ah Ype in de laatste Eeuw aflevering :heart: En ook een aflevering waarin Botte en Ype eindelijk gewoon lief en supportive naar elkaar waren haha

7 likes

Ik hoop een Aaf te mogen worden later. Ze doet leuk werk, en gaat gewoon op latere leeftijd weer studeren/iets leren. Ze bloeit inderdaad.

Ik vind hun podcast altijd voelen als soort met mijn oudere volwassen vriendinnen kletsen.

Een van de enige klets podcasts die ik volg.

Edit: eigenlijk wil ik nu al wen Aaf zijn!

25 likes

Ik luister de podcast verder niet maar zij heeft toch zo’n boek over vriendschappen geschreven? Daar waren best wat mensen enthousiast over. Apart dan

1 like

Ik vond dat boek wel vermakelijk om te lezen, maar daar kwam ze zelf ook zeker niet altijd sympathiek over.

9 likes

Ik hoor dit bij Janneke echt totaal niet terug? En vind Stephanie ook niet zo’n zeur zoals hier gezegd wordt.

6 likes

Iemand schreef een goed artikel over de podcast opzoek naar Marlotte

15 likes

Haha ja over alle issues met haar vrienden (wel een erg grappig boek)

3 likes

Stephanie is echt een mega kritisch mens, zie ook geen verschil met voor haar zwangerschap. Vond altijd al wel dat Janneke iets afwachtend kan zijn in haar reactie.

2 likes

Voor mede Marlotte h8ers is misschien de nieuwe podcast BETH’S DEAD wel interessant. Het begint een beetje kletserig maar het is wel een mooi gesprek over hoe een advies podcaster veel te geĆÆnvesteerd raakte in het leven van een van haar volgers die in de podcast om advies had gevraagd. Hoe het afloopt weet ik nog niet maar het is een beetje het kindertelefoonmeid perspectief.

8 likes

Hahahahhahahahuaha

Ja sorry maar ik moest ook steeds lachen toen ze zeiden dat Marlotte een romp was met nog 1 ledemaat.

HOE HEBBEN JULLIE DIT KUNNEN GELOVEN?

44 likes

Ingezwachtelde romp met kaal hoofd… dat plaatje ook, zo droog. Maar helemaal eens met dit artikel.

3 likes

Ik had vanavond een personeelsfeestje en mijn collega’s begonnen ook weer over Op zoek naar Marlotte en ze waren allemaal zooo lyrisch over hoe goed die podcast is, ik snap er niks van???Moet echt lachen om dat plaatje hahaha. Ik heb het artikel doorgestuurd naar twee collega’s, ben benieuwd wat ze ervan vinden

10 likes

Ook ik heb de podcast op zoek naar Marlotte geluisterd en ondanks de slechte journalistiek was ik wel geboeid door de storytelling. Hebben jullie aanraders die hier op lijken? Ik zit de komende tijd vaak in de auto en dit zorgt er wel voor dat de tijd snel voorbij vliegt

2 likes

Eerder raadde iemand hier El Tarangu aan die hier wel op lijkt, alleen dan beter. Nou, dat kan ik beamen! Ik ben helemaal in een rabbit hole gedoken van deze podcastmakers, wat maken zij geweldige podcasts zeg. Heel verhalend en spannend, maar ook journalistiek erg gedegen. Audio collectief Schik heten ze. El Tarangu is dus top, maar ook De Erfenis en Bob vond ik heel mooi. Allemaal podcasts waarin ze langzaam ontrafelen hoe iets precies zit. Echt aanraders!

10 likes

Ah thanks!! Zet ik op mijn lijstje!

3 likes

Ik vond El Tarangu echt geen hol aan 🫣 snap niet waarom die zo hoog gewaardeerd wordt door iedereen maar zal aan mij liggen haha

16 likes

Brand in het landhuis? Al wel oud, maar dit was ƩƩn van de eerste die ik luisterde en is me altijd bijgebleven dat de manier van vertellen etc heel prettig was.

7 likes

De zeven levens van Betty

1 like

Lol nee ik ook niet, had echt meer verwacht na alle lyrische verhalen haha

4 likes