Ja ik luisterde deze 2 weken gelen en vond het matig hoor
Nee dat had ik ook, pakte me echt totaal niet. En Bob is ethisch gezien echt niet oke vind ik, terwijl ik op zich hun stijl van vertellen en je meenemen wel heel mooi vind.
El Tarangu
Had deze ook geluisterd naar aanleiding van dit topic, maar het greep mij ook niet. Meer een mooi verteld verhaal dan dat ik echt inhoudelijk iets interessant vond.
De storytelling was inderdaad heel goed bij Op Zoek Naar Marlotte, denk dat daarom iedereen er zo door gegrepen was in eerste instantie!
Ik heb net De Zeven Levens van Betty geluisterd en dat deed me er qua productie erg aan denken. En deze is hier al vaker getipt maar Een Soort God (Volkskrant) heeft ook heel goede storytelling.
Voor iets lower stakes - geen moord en ellende, maar gekonkel in een Amsterdams tuinpark - vond ik Onkruid in het Paradijs (van NPO / omroep Max) heel goed.
De laatste maanden zijn Aaf en Lies mijn podcast geworden als ik klusjes in huis wil doen, en echt, ik vind het zo leuk om te horen hoe goed het met Aaf gaat sinds ze weg is bij haar man joh. Volgens mij geeft ze ook elke keer haar week een cijfer van acht of hoger
Aaf die het nieuwe album van Lily Allen zo geweldig vindt, ik heb het album geluisterd door de podcast en dacht natuurlijk! Aaf voelt zich Lily en Gijs was dan David Harbour
en Jip was Madeline ![]()
Haha omg ja
Ik wil eigenlijk wel nieuwe juice over Teun van de Keuken en Lotte Houwink ten Cateā¦
Echt? Nee nee ik ken haar nog van vroeger en dat geroddel gun ik haar echt niet ![]()
Ik vind het wel frappant dat ze als gepinde foto zichzelf halfnaakt zwanger van affairebaby heeft.
Keuzes.
Edit: is Teun officieel de vader? Want ze heeft ook een foto van affairebaby gepost en dat Ćs gewoon Teun, geen ontkennen aan.
Ik ging even kijken en zie ook echt Teun erin!
Heeft hij wel ooit in de podcast benoemd dat hij en zān vrouw uit elkaar zijn?
Dit wilde ik net zeggen!! Zal wel āoptisch/placeboā zijn, want het is ook gewoon een basic baby. Al lijk ik hem ook echt te herkennen.
Haha ik ook!
Nee volgens mij heeft hij het nooit benoemd maar hij heeft het nooit meer over haar en hij heeft een midlifecrisis
Omg ik ga helemaal stuk, dit is 100% teun
Hoop dat die vrouw net zoān peaceful glowup krijgt als Aaf, lijkt me echt heerlijk om van zoān loser af te zijn ![]()
Hij noemt zijn vrouw en dochters(!) al tijden niet meer. Enige is die spirituele zoektocht waar hij het over heeft. Ik zag laatst wel dat hij nog een ring draagt, zou dat toch zijn trouwring nog zijn? Ik zocht toevallig van de week Lotte ook op om te zien of daar nieuws was.
Bij Gijs valt me op dat hij zichzelf zo zielig vindt en worstelt met ā2 mislukte huwelijkenā, āman alleenā, āalleen een huis kopenā, āalleen op stedentripā, zo had ie het allemaal niet voor zich gezien. Ja vriend, dat had je moeten bedenken voordat je je piemel in een andere vrouw stopte. Heel anders dan Aaf die nu haar beste leven lijkt te leven.
Wel lijken ze nog op goede voet te staan zoals ze elkaar af en toe benoemen in de podcast en Aaf was laatst bij Hanneke waar Gijs toen ook was.
Eerlijk I love it, waarom zou zij die zwangerschap moeten verstoppen. Niet haar probleem dat al die podcastmannen buiten de deur snoepen. En ook extra risky om dat te doen met een vrouw die helemaal ok is met een onconventioneel gezin.
Ik moet bij Gijs altijd denken aan een interview dat hij had voordat hij de podcasts helemaal had ontdekt over dat hij te weinig succes had omdat anderen werden voorgetrokken ivm diversiteit. Ofwel, huilende witte man die zelfs met beroemde mama niet echt aan de bak kwam. Echt zoān Calimero
@Shaaar ik vind het ook heel goed van haar tegenover haar kind, dat ze de boel niet verstopt. Ik word altijd zo naar van vrouwen die een kind krijgen dat niet erkend/geaccepteerd wordt door de vader en daar dan maar in meegaan. Hallo je gaat het bestaansrecht van je eigen kind toch niet afzwakken omdat pa een eikel is??? Ja jammer dat het een affaire was maar dat kind is een heel mens dat bestaat hoor, niet een jammere bijzaak.
Ze waren ook echt al 20+ jaar getrouwd. Zo crazy om er dan ineens achter te komen dat je man een ander zwanger heeft gemaakt. (ALS het waar is he)
@Shaaar dit is natuurlijk een eeuwenoude discussie, maar ik vind het dus niet iets om trots op te zijn dat je met de man van een ander gaat. Natuurlijk ligt de blaam voor 99% bij hem, maar het feit dat ze meegaat in ontrouw vind ik echt niet voor haar karakter spreken. Dat ze zelf lekker onconventioneel is: prima. Maar doe het dan met consent van alle betrokken partijen. (nogmaals ALS HET WAAR IS anders neem ik alles terug)