Ik luister naar
De volksjury
Napleiten
Parool misdaadpodcast
Moordzaken
Haagse zaken
De correspondent
Schaamtelijk randstedelijk
Wie is putin?
Wie is marc Rutte?
Ik luister naar
De volksjury
Napleiten
Parool misdaadpodcast
Moordzaken
Haagse zaken
De correspondent
Schaamtelijk randstedelijk
Wie is putin?
Wie is marc Rutte?
Ik dacht ik ga maar weer eens een aflevering van Ruud de Wild Rauw luisteren. Na 2.28 minuten afgezet, kon het al niet meer aan, vind hem zooooo irritant. Hij stelt vragen en in het antwoord van de gast stelt ie alweer de volgende vraag, hij luistert niet en het gaat nergens heen. Fucking irritant.
Dit was die met Nielson.
Mijn grootste ergernis aan die podcast is dat de regel is dat het interview na 30 minuten stopt, maar dat ze altijd gewoon doorgaan als die bel gaat?!
Gelukkig heeft ie binnenkort ook een eigen real life serie op NPO
Alles beter dan Ruud die interviewt.
Csi forumfeminarum?
Ja mijn specialiteit op de CSI-school was hondenanussen met elkaar vergelijken dus dit was echt een klus voor mij.
Ik ben dat niet op insta, gelukkig. Dat zou helemaal creepy zijn.
Oh hahahaha terug naar de CSI-school voor mij.
Dus @Lovesomebody , de trotse eigenaar van Donut de dog, leest hier jouw post en denkt: goh, dat is een interessante visie op zaken, en gaat dan met letterlijk jouw post aan de haal in de comments onder een MM & Aaf-post.
Dat wel toch? Haha even goed onnodig creepy.
Dat klopt. Vandaar mijn âDafuqâ.
Ja ik had jouw âik word gequoteâ op een of andere manier gelezen als âik word getagdâ, dus ik was even helemaal in de war.
Wel goed detective werk, hoe linkte jij donut aan lovesomebody?
Nou google Donut in het honden-topic en je bent er hoor, het was een halve minuut werk.
Oh alsnog mooi
Ik ga weer stuk om zijn stories, wat heerlijk.
Ze willen doorgaan, maar ze stoppen bij Podimo, dit zeiden ze op het eind van de laatste aflevering. Dus ik denk dat de samenwerking met Podimo is gestopt, misschien kunnen ze terecht bij Meer van dit, hopelijk. Het lijntje ligt er al: Roelofâ>Marcelâ>Gijs.
Mijn lijstje:
Altijd:
MMA
Alle eerste dingen
Oh no Ross and Carry
Noble Blood
Volksjury
Tooth and Claw (mijn favo! heb ook patreon, podcasts over dieren die mensen aanvallen, maar ook veel feitjes. Beetje true crime vibes)
Grafspraak
If books could kill
Maintenance Phase
Normal Gossip
Vaak:
Behind the Bastards
Lore (voor inslaap vallen)
Sleep and sorcery (slaap)
Nothing much happens (slaap)
Red Handed
Youâre wrong about
National Park after Dark (super leuk maar veel te veel reclame breaks)
Ja ik vind deze ook echt een aanrader!