Podcasts #2

Welkom allemaal op het internet :dancingbanana:

11 likes

Ik snap dat dit topic open is, en zelfs MO-topics niet velig zijn om echt persoonlijke dingen te delen. Ik wil wel duidelijk maken dat ik dit niet zelf ben, aangezien dat account mijn reactie letterlijk heeft gekopieerd, pratend vanuit eerste persoon enkelvoud.

Dat account wat mijn reactie kopieerde, heeft filmpjes van de anus van haar hond online staan. Daar neem ik afstand van. Ik ben niet gelieerd met dat account. Moge dat duidelijk zijn. Ik ben meer een kattenmens.

39 likes

Mijn lijst:

Elke week/als het uitkomt
Europa draait door
Haagse Zaken
De stemming
Bestemming Witte Huis
Wat ik vandaag weet
De volksjury
Over geld praat je niet

Series
I’m not a monster
Lady Killers
Bear Brook*
A very British Cult*
The Agent*
The coldest Case in Laramie*
The Harrowing
The Magnus Archive
Rabbits
Tanis
De verdwenen SS’er

• Nog niet mee begonnen

Af en toe
Damn Honey
Argos
Sentimental Garbage
Sounds like a cult
Marc Marie en Aaf vinden iets

En bij Podimo Alle Geschiedenis Ooit en ik denk niet dat ik daarom mijn abonnement hou hoewel ik het wel erg leuk vind.

5 likes

No judgement hier hoor. Als jij liever kattenanus foto’s post! Ieder zo zijn ding.

7 likes

Ik luister naar

De volksjury
Napleiten
Parool misdaadpodcast
Moordzaken
Haagse zaken
De correspondent
Schaamtelijk randstedelijk

Wie is putin?
Wie is marc Rutte?

6 likes

Ik dacht ik ga maar weer eens een aflevering van Ruud de Wild Rauw luisteren. Na 2.28 minuten afgezet, kon het al niet meer aan, vind hem zooooo irritant. Hij stelt vragen en in het antwoord van de gast stelt ie alweer de volgende vraag, hij luistert niet en het gaat nergens heen. Fucking irritant.

Dit was die met Nielson.

3 likes

Mijn grootste ergernis aan die podcast is dat de regel is dat het interview na 30 minuten stopt, maar dat ze altijd gewoon doorgaan als die bel gaat?!

1 like

Gelukkig heeft ie binnenkort ook een eigen real life serie op NPO

2 likes

Alles beter dan Ruud die interviewt.

3 likes

@Lovesomebody
Waarom heb je de forum-post van @Drosera onder haar reactie op Insta gepost?

5 likes

Csi forumfeminarum?

9 likes

Ja mijn specialiteit op de CSI-school was hondenanussen met elkaar vergelijken dus dit was echt een klus voor mij.

7 likes

Ik ben dat niet op insta, gelukkig. Dat zou helemaal creepy zijn.

5 likes

Oh hahahaha terug naar de CSI-school voor mij.

3 likes

Dus @Lovesomebody , de trotse eigenaar van Donut de dog, leest hier jouw post en denkt: goh, dat is een interessante visie op zaken, en gaat dan met letterlijk jouw post aan de haal in de comments onder een MM & Aaf-post.

Dat wel toch? Haha even goed onnodig creepy.

7 likes

Dat klopt. Vandaar mijn ‘Dafuq’.

4 likes

Ja ik had jouw “ik word gequote” op een of andere manier gelezen als “ik word getagd”, dus ik was even helemaal in de war.

5 likes

Wel goed detective werk, hoe linkte jij donut aan lovesomebody?

2 likes

Nou google Donut in het honden-topic en je bent er hoor, het was een halve minuut werk. :smiling_face_with_tear:

21 likes

Oh :rofl: alsnog mooi

1 like