Ik had ze net laatst ontvolgt op spotify
dus thanks voor het doorgeven
Je moet wel beetje op de hoogte zijn van de huidige tv (formats) en presentatoren etc. Althans, dat maakt het wel leuker vind ik.
Ik heb niet eens een tv abbo en kijk het meeste van wat ze bespreken dan ook niet. Ik heb ook geen idee hoe sommige presentatoren eruit zien, maar juist door hun dynamiek en grapjes maakt dat voor mij weinig uit! Als je nooit nederlandse tv heb gezien is het misschien niks aan, maar als je een beetje kent is het echt wel leuk hoor!!
Ik vind het leukste aan Televisië dat de makers zelf er zoveel lol in lijken te hebben. Je hoort het plezier in hun stem bij alle analyses en inside jokes. En dan zijn ze eigenlijk gestopt maar blijven ze toch steeds terugkomen met speciale afleveringen als er weer iets bijzonders te bespreken is. Love it.
Hahah ja ik ging helemaal stuk om dat gedeelte over Piet Römer. ‘Mevrouw’ ![]()
![]()
Oh ik ken haar niet maar ik vind die Daphne in de laatste Altijd Wat zooo irritant. De hele tijd op alles wat gezegd wordt reageren met domme grapjes.
Ik ben nu de podcast de vioolnouwers aan het luisteren erg leuk! De podcasthost volgt haar partner die in een jaar een stradavius gaat restaureren.
ik mis Puck in Hagelslag ![]()
Ja ik ook! Ik vind drie mannen toch minder leuk.
Echt he!
Maximale pick me meid. Echt vreselijk
Ik hou van Altijd Wat maar als ik zie dat zij te gast is skip ik de aflevering ![]()
Ik vind Puck dus juist niet zo. En kan niet goed tegen die lach
Oh vreselijk ik vind haar ook zo irritant. Ik kan er nog nét naar luisteren. Titia met die natte aardappel in haar keel sla ik wel instant over.
Ik vond hagelslag de eerste paar weken wel leuk maar toen Chris vorige week begon over dat hij zichzelf helemaal had ondergepist dacht ik echt… waar luister ik naar
Hagelslag bevestigd altijd al mijn vooroordelen over mannen: ze lijken gezellig maar uiteindelijk zijn ze gewoon viesz en een beetje treurig.
Vond de vibe met Martijn nu ook zo anders dan met Puk. Vindt ze - vooral Bas - gewoon echt raar tegen haar wat de podcast ook niet ten goede komt:
Oh ja ik vind haar ook zó vervelend. Ze was in IKAG ook heel anders, bescheidener. Maar dat heb ik wel vaker bij Altijd Wat, of hele leuke gasten of gewoon echt een mis match maar die komen dan helaas wel vaker
Ik mis Suus!
Ik ben nog niet bij, hoezo dan?
Iemand enig idee wat er met de Bims podcast is? Zijn ze gestopt of is dit een zomerstop?