Oeh deze ga ik luisteren. Ik moest altijd mee naar deze kerk maar vond het echt verschrikkelijk maar mijn moeder was echt groot fan en keek het ook via de app en zo.
Een medewerker van haar/familievriend had ook een broertje van mijn leeftijd die een vrij ernstige nierziekte had en met spoed een transplantatie nodig had. Die is toen ook daar geweest voor “genezing” maar dat werkte natuurlijk niet en er was niemand in de directe omgeving die een geschikte donor kon zijn. Alle familieleden waren voor de rest namelijk omgekomen in een vrij ernstig auto-ongeluk. Ik wou mij toen nog laten testen op geschiktheid maar werd toen de volgende dag gebeld dat hij overleden was. Ik dacht echt dit is het moment dat mijn moeder in gaat zien hoe nep het was, maar nee het was allemaal God’s wil. Ik snap überhaupt echt niet dat mijn moeder hierin geloofde want ze is gewoon opgeleid als militair verpleegkundige. Gelukkig was het niet zo ver dat ze niet geloofde in medicijnen (juist het tegenovergesteld), maar ik vond het überhaupt al vrij shockerend dat ze met iemand die in levensgevaar verkeerde gewoon 12 uur heen en terug ging reizen in de hoop op een wonder.