Oeh mag ik jouw Duitse lijstje zien?
Ik kan dus op de een of andere manier ook heel goed in slaap vallen bij die podcast
Altijd Wat komt terug! Zonder Tom maar wel met wisselende gasten, hoop dat het net zo leuk wordt.
Ik heb ze zo gemist! Ben wel heel benieuwd hoe het is met gasten want juist al die lang lopende grappen vind ik zo leuk.
Heb ze meteen maar maandelijks gesteund. Beter is Rob Jetten een van de gasten
Ik hoop inderdaar dat de gasten een leuke toevoeging gaan worden en het format gewoon dezelfde chaos blijft. Maar ik denk eigenlijk dat Martijn(achttienveertien) zelfs in zijn eentje nog een leuke podcast zou kunnen maken, dus ik heb goede hoop.
@Ikbeneenkonijn Haha ja gourmetten met Rob in Centerparcs, zin in.
Ik ga de kuiten van Tom wel missen maar inderdaad, een soloshow zou Martijn ook aankunnen denk ik. Zo benieuwd naar de gasten. Volg jij andere podcast die op deze manier leuk zijn?
Nee, heb deze tip ooit hier gekregen maar ik ken zelf geen vergelijkbare podcast helaas!
Ik vind Christine de Boer en Alex Ploeg heel grappig en die hebben sinds kort een podcast (met die Pepijn van Peptalk) De hete brij.
Ik luister altijd NRC vandaag om bij in slaap te vallen. En dan bedoel ik ook echt altijd. Behoor tot de 0,01% beste luisteraars van die podcast kwam ik in mijn Spotify jaaroverzicht achter.
Ik vind dat nog best schappelijk. Ik heb het met Broers van Rijk en Sam Hofman. Ik heb zoveel uren dat het lijkt alsof ik de aflevering 16 keer heb geluisterd.
Alle Erste Dingen zit voor mij een beetje in dezelfde hoek. Om Altijd Wat moet ik wel veel meer lachen maar om de verhalen van Mignon over de Vrijeschool ga ik ook echt stuk soms.
Ja heel leuk is deze! Meerdere keren hardop om gelachen vandaag
@Ikbeneenkonijn Ik vind De Nummer 1 Allertijden van Stijn van Vliet (Streetlab) en Bram Krikke ook heel chill om bij in slaap te vallen. Fijne rustige stemmen, goed gemixt en geen harde jingles. Staat alleen wel op Podimo
Ik vind de shitshow de laatste tijd echt zĂł stom. Dat eeuwige gespeelde cynisme van Stephanie, zo voorspelbaar
Ja vind ik ook! Was echt 1 van mân favo podcasts, maar sinds ze zogenaamd een nieuw format/concept hebben en het de hele tijd over âtot de kern komenâ hebben irriteert het me eerder dan dat ik het vermakelijk vind. Merk dat ik deze bewaar tot ik andere podcasts geluisterd heb en dan de shitshow maar aan zet
Ja, same. In de laatste podcast leest ze in het begin stukje iets uit een boek over duurzaamheid, over menstruatie ondergoed en menstruatiecups. En dan zo sarcastisch: inspireeerend. En dan iets van: Daar ga ik niet aan beginnen.
Vind ik zo vaag. Bij zoân column van yuki Kempees oid is het wel grappig om zo sarcastisch voor te lezen maar bij dit boek denk ik echt huh, wat is hier nou weer cringe aan?
En vorige week over ânieuw linksâ en dat die eerder een terrorist begrijpen dan Henk en Ingrid die pvv stemmen oid, Vond ik ook echt een rare take.
Jaaa eens. Ook deze week over Nathalie Portman en dat ze niet zoân studiebol was op Harvard als we zo gaan beginnen kan ik ook genoeg dingen zeggen over de opleiding van stephanie terwijl ze nu zo raar elitair probeert te zijn, maar sommige dingen zijn gewoon niet aardig
Vind het ook irritant dat Janneke altijd heel erg met haar meepraat. Ze zijn het altijd zooo eens met elkaar.
Eens. Dit was echt bij far mijn favo podcast, maar ik trek hen de laatste tijd slecht.
Ook elke keer als Stephanie ook maar iets van kritiek krijgt dan moet dat uitgebreid worden besproken en helemaal worden gefileerd. Dat was de eerste drie keer grappig, maar het wordt nu ook een beetje sneu ofzo.