Ik ook. Ik vind de gasten tot nu toe erg leuk elke keer. De verwachtingen waren niet heel hoog maar tot nu toe heb ik elke keer weer flink moeten lachen. Zou wel leuk zijn als Tom af en toe weer terug is idd, maar ik ben erg blij met de doorstart.
Ik merk dat ik sinds de liveshow van Aaf en Lies nooit meer naar hun podcast geluisterd heb? Alsof ik er ineens helemaal op af geknapt ben⦠Mn vriendin waarmee ik daar was had hetzelfde
Ik luister nog wel maar meer uit gewoonte. Vind het ook veel van hetzelfde worden. En vond het al helemaal irritant dat Aaf 3 afleveringen lang over haar ziekzijn (gewoon griep hoor) moest klagen.
Ik vind Marc-Marie en Isa wel echt heel erg leuk, ook de dynamiek tussen hun. Alleen de etiquette-vraag niet maar goed ze mogen ook geen problemen meer behandelen
Ik luister ook al een tijd niet meer
Echt heel erge moeke/Libelle vibes no thanks
En dat ze ongeacht hun gedrag qua uitkomst tóch altijd een mooi mens zijn. En dat natuurhoekje sla ik altijd over.
Vind de 90ās versie op Podimo dat ze dingen uit de jaren 90 bespreken nog wel leuk trouwens.
Ik vind dat er zo weinig structuur in zit, in de podcast van Aaf en Lies. Ze zitten maar een beetje in de ruimte te lullen. Dat merk ik wel bij meer podcasts na een tijdje, bijv ook bij Tussen dertig en doodgaan. Dat gaat ook niet echt ergens meer over. Ik ben nog niet echt fan van Marc-Marie en Isa (vind hun dynamiek juist niet zo leuk, Marc-Marie blijft Isa nogal afzeiken en Isa gaat dan juist heel erg dr best doen om te bewijzen dat ze wel leuk is) maar ze hebben wel steeds een duidelijk thema (dat meestal nergens over gaat, laatste thema was ramen ) en vaste rubrieken.
Pff waarom luister ik nog Tussen dertig en doodgaan. Ik vind het als kletspodcast op zich best leuk, maar ik trek Malou echt niet. Altijd die āI donāt careā houding van haar en die āleukeā harde grappen. In de laatste aflevering over dat zij geen kinderen wil en dat iemand daar wat over zei en dat zij dan zegt: ja, ik ben onvruchtbaar. Nou hoef je op zich ook niks te vinden over iemands kinderwens, maar bij dit dacht ik wel, doe even normaal. Heb het idee dat Tatjana haar soms ook ongemakkelijk vindt en/of niet grappig.
Ik ben ook precies degene die altijd cola light drink en een pot heel ingewikkeld vond. En elke keer moest ik mijn eigen drankje halen.
En ik moest echt lachen vorige week over Tatjana die āboosā was toen ze een gesprek op het terras hoorde. De anderen waren volgens haar niet woke genoeg. M & T dóen alsof ze woke zijn, maar ondertussen.
Helemaal eens met wat je schrijft. Echt die opmerkingen⦠Terwijl ik ze dan bij de vraag en het advies wel altijd heel netjes vind en ook goede adviezen vindt geven.
@MevrWillem Ja idd ze zijn woke als het hen allemaal uitkomt. Maar ondertussen ook heel vaak hypocriet.
Ik luister niet naar tussen dertig en doodgaan, maar bij Dit komt nooit meer goed (een andere podcast van Malou met Roos Schlikker) vind ik het altijd een beetje vermoeiend dat Malou met 80% van de gasten bevriend lijkt te zijn. Echt wat een circle jerk is die podcast vaak wat dat betreft
Weet iemand hier toevallig waar de epiloog van Mina & mevrouw te luisteren is? Op de website staat dat ie exclusief online te luisteren is, maar ik kan hem nergens vinden
Ik ook niet inderdaad, dat is jammer!
Ik dacht al dat er nog een aflevering zou komen maar kon het ook nergens vinden
Of is aflevering āhet laatste oordeelā gewoon de laatste?
Nou er zat een stukje preview van de epiloog (dat noemt ze ook specifiek) in die laatste gewone aflevering, dus toen ging ik op zoek en las dat het dan exclusief online zou staan maar het is onvindbaar
Ik lees op insta dat de vpro zegt dat ā er op een later moment nog een epiloog komt. Zodra die er er zullen we het via onze kanalen laten weten.ā Dat berichtje is van een week geleden.
Ah hij komt nog! Thanks! Ga het in de gaten houden.
Vandaag de eerste aflevering van ooggetuigen geluisterd. Weet niet helemaal wat ik er van moet vinden.
Hoe kan het dat ik van heel veel podcast snippets zie met beeld, maar ik de podcast verder niet met beeld kan kijken? Staat er bij mij iets verkeerd in Podimo of worden die videos gewoon niet geüpload? Het lijkt wel of ik gek ben nu bij Ooggetuigen bijvoorbeeld ook weer
Dan gebruiken ze die alleen ter promotie op socials en niet perse voor in de app, volgens mij zijn er nog weinig podcasts (op een paar van Tonny media na) die ook volledig beeld uploaden.