Wauw de finale aflevering van En niemand blijft onaangeraakt. Ben er stil van.
Ik ben de co-med crisis aan het luisteren en ik vind het echt schokkend. Mijn man zei dat die Guy het vast niet slecht had bedoeld toen hij er aan begon.
Heb mijn man na de eerste aflevering meteen gezegd dat hij eerst maar eens moet luisteren en die uitspraak niet meer mag doen.
De nieuwe aflevering van de co-med crisis is echt een plottwist
vage spoiler
Roemvolle strijder is niet zo roemvol
Ik luister âvriend van Volkertâ, aflevering 6 en het neefje van Paul Molhoek heeft zĂł een bekende stem. Iemand een idee? Ik denk in de hoek van reality tv
Ik heb geen tips want alle podcasts die ik volg, komen uit dit topic. Bedankt voor alle tips
Ik luister zelf altijd graag naar Stuurloos van de volkskrant gaat lekker de diepte in, interessante mensen.
O en wie nog vermaak zoekt: Continental Garbage! De afleveringen met Dolly Alderton (jawel die leuke schrijfster) over Sex & the city waren echt top en nu nog steeds wel leuke afleveringen over films. Goede gasten ook vaak
O en BoekenFM altijd leuk maar dat heb ik hier al vaker gezegd geloof ik
En de Eeuw van de Amateur! Classic
Als je van een beetje nerdy dingen houdt - Ringer Verse en House of R. Ze hebben bijvoorbeeld nu met House of the Dragon na elke aflevering
- Talk the Thrones
- Instant Reaction
- Deep Dive
Wel even wennen waarschijnlijk aan de presentatoren, ze zijn soms wel extreem hysterisch Amerikaans, maar ik vind het heel fijne podcasts. Luister ook de officiële GoT/HotD podcast, met deze vier zit ik wel op 7 uur aan podcast, voor een tv-aflevering van een uur
Oh thanks voor de tip. Ik vind HotD ook echt een show waar een nabespreking luisteren het kijkplezier verhoogd.
Iemand een tip voor 60 dagen gratis podimo?
Zie toevallig nu bij loseweightwen op insta een link
Ik kom even Geschiedenis Inside tippen (laat je niet afschrikken door de belachelijke naam, heeft er niks mee te maken), echt heel toegankelijk gedaan!
Mediameiden misschien nog?
Die Kipster ad in de nieuwste Havermelkelite podcast was echt heel awkward
âGestolen Gezichtâ van Janny van der Heijden is ook een aanrader, ze onderzoekt de fraude waarbij haar fotoâs werden gebruikt om afslankpillen te verkopen.
Oeh heb alles gebinged, leuk! Ik volg ook een britse vergelijkbare podcast (the rest is history) maar daar kwam ik niet echt in. Maar deze is leuk
En al geluisterd naar Olympië? Ik moest er even inkomen, maar geniet helemaal bij dag 2 en krijg nu ook zin om te badmintonnen haha
Keihard aan het genieten van Reality Check
Ik luister het ook, zo leuk weer! Eigenlijk zo slecht, maar ik moet toch vaak lachen. En ook heerlijk de duiding van de openingsceremonie.
Uiteraard! Ik vind het weer heerlijk. Dat de eerste aflevering met Yordi Yamali was, was ook een heerlijke verrassing voor mij
Jaaa met zân drieĂ«n zijn ze nog leuker! Ben echt zoo blij dat het weer terug is!