Maar zij kenden elkaar voorheen ook helemaal niet toch? Zag zoiets op TikTok voorbij komen van ja we kennen elkaar niet en werden gevraagd voor een podcast dus hey hier zitten we. Hele rare dynamiek
Ja dat is het hele concept. Dat ze middels de podcast elkaar leren en kennen testen of ze vrienden zouden kunnen zijn.
Vind er ook weinig aan.
Het is een fijne podcast om bij in slaap te vallen omdat het totaal nergens over gaat
Snap ook niet waarom Monica zo goed bevriend is met hem (Pepijn). Zij heeft wel humor en zelfspot.
Hij is hier eerder genoemd maar het Habbo mysterie van het AD is echt goed! Luistert goed weg, bizar verhaal ook
Ik vond het wel een vermakelijke podcast, maar ik vond het puur journalistiek gezien niet zo goed gemaakt. Ik vond de journaliste weinig kritisch naar de familie van Anja en ook erg ver gaan in het doen van aannames. Maar goed, blijft natuurlijk een podcast van het AD, dus heel verrassend is dit misschien niet.
Voor de mensen die graag naar Napleiten luisteren; Christian is terug! Ik ben daar persoonlijk wel heel blij mee want ik vond Ayse de laatste afleveringen echt een mindere bijdrage leveren jammergenoeg
Hmm ik heb ‘m nog niet uitgeluisterd, maar ergens denk ik ja wat had die familie nog kunnen doen. Ze is echt aan hun onttrokken. Snap alleen niet dat ze niet gelijk naar België zijn gegaan toen ze dat adres hadden. Maar ja wat schiet je ermee op want Anja zou was toch niet meegaan met hun naar huis.
Oh nee ik bedoel niet dat de familie meer had moeten doen, maar over de verhouding tussen Anja en de familie. Ik denk wel dat die over het algemeen goed zat, maar je merkt dat de journaliste wel heel sterk het narratief van de familie volgt (ookal is dat waarschijnlijk de meest waarschijnlijke). Vond het ook zo verschrikkelijk dat ze in de buurt van die Chantal navraag gingen doen bij wat buren en dat er echt op basis daarvan veel te vergaande conclusies werden getrokken over de persoon van Chantal
Aah ja ik snap het. Ja ik begrijp wel wat je bedoelt, het zou natuurlijk wel kunnen dat er toch iets meer speelde. Ik denk ergens wel dat de journalist misschien ook wat voorzichtiger is omdat ze niet wil dat de familie zich tegen haar gaat keren ofzo. Als ze te kritisch is?
Ik was de allerlaatste petje af-er geworden bij de Olympie podcast. Ik wist dus dat ik nog wat wxtra podvasts had om terug te luisteren, maar ik wil nu net naar de pagina gaan en die is al weggehaald echt jammer, had ze helemaal bewaard en er veel zin in.
Echt super heftig, ze is overleden gevonden
Wat verschrikkelijk.
Ja ik zag het net bij de NOS, echt intens triest dit
Mooie podcast over de kinderen van mensen die fout waren in de Tweede Wereldoorlog: https://open.spotify.com/show/6uj9ggp5GYUGfvdjj1XFzV
Had je deze dan ook voorbij zien komen?
Nee nog niet, maar thanks!
Christian gaat vanaf 6 september weer napleiten doen.
https://x.com/ChrisFloks/status/1829174590679220231
Ik luister de podcast the rise and fall of ruby franke. Wel interessant om te luisteren.
Wel bizar dat het nichtje van Jodie ook naar buren is gegaan. En ipv de politie te bellen zijn ze naar de bisschop gegaan.
Eindelijk
Can’t wait!