Podcasts #2

Echt super heftig, ze is overleden gevonden

1 like

Wat verschrikkelijk. :disappointed_relieved:

1 like

Ja ik zag het net bij de NOS, echt intens triest dit

2 likes

Mooie podcast over de kinderen van mensen die fout waren in de Tweede Wereldoorlog: https://open.spotify.com/show/6uj9ggp5GYUGfvdjj1XFzV

1 like

Had je deze dan ook voorbij zien komen?

6 likes

Nee nog niet, maar thanks!

3 likes

Christian gaat vanaf 6 september weer napleiten doen.
https://x.com/ChrisFloks/status/1829174590679220231

10 likes

Ik luister de podcast the rise and fall of ruby franke. Wel interessant om te luisteren.
Wel bizar dat het nichtje van Jodie ook naar buren is gegaan. En ipv de politie te bellen zijn ze naar de bisschop gegaan.

6 likes

Eindelijk :biggrin:

4 likes

Can’t wait!

3 likes

Al sla je me dood gaat er mee stoppen. Jammer, luisterde er graag naar. Ik snap het wel, ze geven aan dat de true-crime podcastmarkt verzadigd is, elke zaak is al gedaan.

2 likes

Heb jij iemand op het oog ja? :crazy_face:

1 like

Misdaad is inderdaad exclusief iets van het verleden

1 like

NRC en de Volkskrant hebben ik het weekend van die luisterverhalen maar ik vind dit altijd zo kut voorgelezen/verteld. Wel jammer want er zitten best wel eens Interessante titels bij maar ik kan het echt niet aanhoren…

2 likes

Die van die zelfscankassa’s vandaag… Het is dat ik aan het schoonmaken was en niet zo makkelijk iets anders aan kon zetten. :’’)

5 likes

Hahahaha ik heb deze ook even aan gehad omdat ik verder alles uit mijn lijst geluisterd had maar dan maar beter niks :joy:

2 likes

Het was bij deze ook vooral de combinatie van super droge en saaie voorleesstem en dan de meest debiele redenen waarom mensen jatten in de supermarkt.

3 likes

Ben begonnen aan Moorden in de jaren 80. Had er om de een of andere reden meer van verwacht. Vind het vrij droog tot nu toe.

5 likes

Elke keer als ik Moordcast luister zeggen zij dat het zooooo’n heftige zaak is, zij er echt wakker van hebben gelegen en het echt erg is en ik denk alleen maar “oh is dit alles?” Ben ik nou zo ongevoelig? :joy:

4 likes

Ik ben vooral afgestompt door alle true crime :sweat_smile:

5 likes