Podcasts #2

Ja precies, alle vragen liggen al vast.

Heb die van die vrouw die zichzelf in de brand had gestoken in een psychose, laatst half geluisterd. En zij is nu zwanger van een tweeling maar haar eerdere kinderen wonen niet bij haar maar bij haar ex man, en toen leek Iris ineens wel een spontane vraag te stellen, iets over waarom die kinderen niet bij haar woonden dacht ik, en vond dat echt een ongepaste vraag, dus dan doet ze het wel ineens? Maar is het alsnog geen goeie vraag lol

1 like

Een aantal gasten die ze heeft gesproken zijn toevallig ook door Koen Verbraak geïnterviewd voor Human, Over Leven. Koen Verbraak vind ik een hele goede interviewer dus die gesprekken vond ik zeker de moeite waard. Iris heb ik altijd vrij snel afgezet omdat ze ook alleen maar lijkt te kunnen vragen ‘wat ging er toen door je heen’?

11 likes

Dat laatste inderdaad ĂĄltijd

2 likes

Vandaag in één dag de podcast Ondergronds Verleden geluisterd. Waarin Ellemieke samen met haar vader op zoek gaat naar het oorlogsverleden van een familielid. Tip!

1 like

Ja vind hier een paar hele mooie en/of interessante afleveringen tussen zitten! Heb ze nog niet allemaal geluisterd maar was erg onder de indruk van die met een hartchirurg, ook eentje met een psycholoog vond ik mooi, zelfs die met Jochem Myer vond ik fijn om te luisteren.

5 likes

Die kende ik nog niet, thanks! Vind de onderwerpen van Iris altijd heel interessant, maar kan er niet naar luisteren. en dan te bedenken dat ze deze podcast nu ook in het Engels maakt

5 likes

Bedankt voor de tip. Heb deze geluisterd, heel treurig en indrukwekkend!

3 likes

De moeder van Malou Miedema is vermist in Griekenland
 wat ontzettend naar en beangstigend (voor mensen die iets willen doen: informatie staat in haar insta stories).

3 likes

Ah ja ik zag het ook op insta, heftig zeg
 :frowning: hopelijk wordt ze snel gevonden

2 likes

Van welke podcast is zij?

5 likes

https://www.parool.nl/kunst-media/overname-in-podcastland-tonny-media-gekocht-door-podimo-belooft-podcasts-gratis-te-houden~b2115328/

Benieuwd of het echt gratis blijft

1 like

Op zich geloof ik dat wel, dag & nacht is ook van podimo en daar zijn genoeg podcasts die niet achter een betaalmuur staan.

Maar er zullen wel dingen gebeuren zoals dat sommige podcasts dan extra afleveringen/of side-podcasts wel achter een betaalmuur zetten.

1 like

Tonny Media verdwijnen shows die nu gratis te beluisteren zijn niet ineens achter de betaalmuur.

Nou ze hebben zich alvast ingedekt

6 likes

Zij is van De Machine, ze is muziekjournalist bij 3voor12 en heeft pas een docu gemaakt over hardtechno.

3 likes

Die ‘docu’ was meer een hele lange reclame voor Verknipt, maar wel chill dat ze liet zien wat voor onsympathieke geldwolven hierachter zitten.
@Brum Ga dit nou kijken!

1 like

Hahha ik was t alweer vergeten, dus thanks! Ik zet m op mn vakantie to watch lijst

3 likes

Aaf en Lies is ook van Tonny en die zitten al heel lang op podimo met de extra aflevering toch? Sander Schimmelpenninck doet een goede deal iig. :money_mouth_face:

2 likes

Die podcast van Pepijn Lanen en Georgina Verbaan
 echt blaartrekkend saai. Nu ik erover nadenk, ik vind hem eigenlijk altijd vervelend als ie praat.

5 likes

Ik vind Altijd Wat nog steeds een heel leuke podcast, ook nu zonder Tom en met de wekelijkse gasten, maar die afleveringen met Titia 
 pfffff. Alsof ze de hele podcast overneemt, totaal geen gesprek en geen leuke sfeer. Ik ga niet meer luisteren als zij te gast is, maar kreeg bij de laatste het gevoel dat met name Martijn er ook een beetje klaar mee was, dus vermoed en hoop dat ze haar niet meer uitnodigen.

De aflevering met Maurits de Bruijn over het weer daarentegen :joy: echt weer heel leuk, grappig en gezellig!

13 likes

Ja eens ik vind haar niet per se een leuke toevoeging. Ben benieuwd wanneer ze weer terugkomen!