Dit blijft echt mijn favoriete podcast ever. Ik zat hier zo in. Zo onbevredigend dat er nog niks is. Al ga ik er vanuit dat zij nog steeds bezig is.
Ah ik lees net op haar Twitter dat ze er nog steeds mee bezig is.
Dit blijft echt mijn favoriete podcast ever. Ik zat hier zo in. Zo onbevredigend dat er nog niks is. Al ga ik er vanuit dat zij nog steeds bezig is.
Ah ik lees net op haar Twitter dat ze er nog steeds mee bezig is.
Diegene die heeft bedacht dat het een goed idee is om een Nationale Postcodeloterij reclame voor podcasts te zetten, mag van mij echt eeuwige jeuk en te korte armpjes krijgen.
Nou die reclame van Kraken oid over cryptobeleggen dan krijg die continu voor Napleiten en kan echt heel slecht tegen de stem van die vrouw.
Iemand nog tips voor leuke podcast? Ik ben er elke keer doorheen. En heb ik al wel eens vaker leuke podcast opgepikt
Ik luister nu oa omdenken, tussen 30 en doodgaan de complotten piramide, etenstijd, culturele bagage, alle geschiedenis ooit, man met de microfoon, de vegan lekkerbek, napleiten.
Series die ik oa al geluisterd heb zijn villa Betty, de plantage van mijn voorouders, de dienst, het geheim van Rijswijk, de meester vervalser.
Ik heb ook podimo
De plantage
En ik vind de podcast van Lilly Allen genaamd Miss me ook leuk om te luisteren.
En de podcast van Carice van Houten en Halina Reijn op Podimo.
Plantage heb ik al geluisterd! En de Pitcairneilanden van Carice en Halina kon ik na een tijdje niet meer verdragen
Ik heb Miss me in mijn lijstje gezet! Ben benieuwd luister eigenlijk nooit engelstalige. Thanks!
Vond de podcast het mysterie van de Diriyah star night leuk. Luisterde lekker weg.
Misschien de hete brij? Mijn favo podcast van t moment. Er staan ook al heel veel oudere afleveringen via PepTalk met hun drieën dus als je het leuk blijkt te vinden heb je helemaaaaal veel te luisteren
Oh ik bedoelde te zeggen als je de plantage hebt geluisterd je Kweekje wellicht ook interessant vindt! Was met 2 dingen tegelijk bezig.
Vond het een mooie podcast.
Vind die van Lies en Aaf heel leuk! Gaat over alledaagse dingen en vind ze allebei heel grappig.
Ik heb alle afleveringen van “de podcast psycholoog “ geluisterd. En ik vind het heel fijn dat ik door een gesprek te luisteren met een deskundige toch op laagdrempelige manier iets leer. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe podcast.
Geen behoefte aan geklets tussen personen over van alles en nog wat, geen criminaliteit en ook geen te zware stof. Iemand iets leuks?
Ik luister via spotify in het nl.
Ik ken de podcast psycholoog niet, maar afgaande op de naam is Omdenken de Podcast misschien iets.
Dank voor alle tips. De meeste heb ik opgeslagen om uit te proberen, zitten best wat onbekende dingen voor mij bij. Ben benieuwd!
Ik heb deze echt in 1 ruk afgeluisterd helemaal in mijn straatje!
Ik zoek een luistertip voor mijn komende vakantie. Ik luister al vrij veel, en daardoor is het denk ik niet makkelijk. Ik luister veel true crime+ ik kijk op YouTube waardoor ik veel zaken al ken. Op dit moment luister ik:
Crime junkie
Murder with my husband
The Deck
Moms & mystery’s
Crimes & closets
moordzaken
Criminality
De mediameiden
Aaf & Lies
Marc Marie & Isa
NRC podcast
De zaak X
Al geluisterd:
Sweet Bobby
Scamanda
In het hart geraakt
Habbo mysterie
Die ene over Rian van Rijbroek
Ik heb volgende geprobeerd maar vond ik niks: serial, villa Betty, podcasts van Nederlandse influencers, überhaupt Nederlandse podcasts eigenlijk, uitzonderingen daar gelaten
Ik ben vast nog heel veel vergeten. Ik heb ook Podimo, het hoeft dus ook niet true crime te zijn.
Ik vind in je Nederlandse rijtje toch wel De Shitshow passen. Ken je die al?
Ohh ik heb de shitshow een paar weken terug ontdekt en alle 100+ afleveringen al teruggeluisterd plus Stephanie haar boek besteld en uitgelezen. Echt genieten
Blood on the Dancefloor
The Missing Crypto Queen
The Price of Paradise
En het past misschien niet helemaal in je rijtje, maar ik heb net Hysterical geluisterd en vond dat ook een heel fascinerend en bizar verhaal
Love it