Podcasts #2

Ja dat boek is ook echt leuk!

1 like

Miss de podcasts 22 minuten stomme vragen? Hele random vragen zitten er tussen maar dat zorgt voor gezellige gesprekken vind ik. Het maakt daarom ook niet uit of ik de gast wel of niet ken. Oa Sam Gooris, Kristel Verbeke en Belle Perez zijn terug te luisteren. Staat gewoon op Spotify

De eeuw van de vrouw en mina en mevrouw vind ik ook aanraders.

En nog een paar losse afleveringen

2 likes

Zoek ff op mijn post eerder hier, zitten een paar tips tussen van Engelse onderzoekspodcasts van zo’n 6 afleveringen per podcast!

2 likes

Wat leuk! Vond het gewook jammer toen het afgelopen was.

2 likes

Niet te doen die schorre stem van Lies in haar podcast met Aaf vandaag :weary:

5 likes

Ik houuuu van Lies, maar kon het ook echt niet meer aan na 15 minuten. Heb daarna wel Soof 1 gekeken op Videoland om het goed te maken, haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ze hadden van mij een weekje over mogen slaan dan. Kreeg er helemaal zelf een naar gevoel van ik m’n keel :sweat_smile:

2 likes

Ja idd of desnoods even een Podimo aflevering de wereld in slingeren

2 likes

Haha haar stem werd wel beter na een tijdje!

2 likes

Hier was echt niet naar te luisteren🤣

Heb wel doorgezet en heb vermoedens dat Aaf in een scheiding ligt? Ze benoemde laatst dat ze haar hond steeds een paar dagen mist en vandaag zegt ze dat ze door een lastige periode gaat.

Vervelend voor haar, als het zo is.

3 likes

Hanneke Groenteman zei dat Wally naar een oppas gaat, dus dat kan het ook zijn. Maar ik moet zeggen dat ik obsessief ben over haar eventuele scheiding en ik besef mij maar al te goed dat dat gek van mij is.

3 likes

Ja dat heeft Aaf zelf ook weleens gezegd, over die hondenoppas. Ben benieuwd of Aaf en Gijs zelf een keer iets gaan zeggen over hun situatie, maar ik denk het niet eigenlijk.

5 likes

Ja ze zei laatst ook dat ze opzag tegen kerst dit jaar, dus ik vermoed het ook wel. Ze praat ook bijna nooit meer over hem. Wel echt heel kut voor haar

4 likes

Ze zijn toch ook niet samen, als gezin, op vakantie geweest dit jaar? En Gijs heeft het in zijn podcast ook nooit meer over haar. Alles wijst erop dat het mis is. Ik vind het zo sneu voor Aaf en de kinderen.

12 likes

Ik heb zo hard gelachen om de Altijd Wat aflevering van deze week. Vind die Maurits wel een goede en natuurlijke aanvulling.

5 likes

Ik weet ook niet waarom de eventuele scheiding van Aaf en Gijs me zo boeit. Misschien omdat ik hoop dat ze bij hem weg is, omdat ze zoveel beter verdient. Maar laatst zei Hanneke Groenteman dat Aaf met de kinderen bij haar te eten waren, dus zonder Gijs.

Ik vind het trouwens wel allemaal super sneu voor Aaf, ook omdat haar goede vriendin Pauline ook nog ziek is. Kan me voorstellen dat ze in een super heftige fase zit.

#stalkermodus uit

15 likes

Gelukkig ben ik niet de enige die hier heel nieuwsgierig naar is. Voel me daar elke keer weer een beetje smerig over, omdat het ons als luisteraars natuurlijk niets aangaat. Ze laat in ieder geval wel geregeld in de podcast weten dat dit niet de leukste periode in haar leven is.

8 likes

Ik heb het ook uitgezet :tired_face: toen ze zo’n heeeel lang stuk ging voorlezen dacht ik noooo

2 likes

Same, ik vind het gewoon verdrietig voor haar als het zo is, omdat ik haar het niet gun.

1 like

Het is zeker verdrietig voor Aaf maar als je de gebeurtenissen die vermoedelijk zijn gebeurd bij elkaar optelt zal het me niet verbazen dat het haar eigen keus is (al maakt dat het niet minder verdrietig)

11 likes