Podcasts (Deel 1)

Ik ook! Volgens mij komen er binnenkort nog meer afleveringen

5 likes

Voor wie Hiske Versprille mist (rip makkelijke eters) in de nieuwste Culturele bagage wordt ze geïnterviewd. De eerste paar minuten moeten ze nog een beetje inkomen, maar daarna is het wel vermakelijk

5 likes

The Psychology of your 20’s 68. The myth of the “dream job” - The Psychology of your 20’s | Podcast on Spotify

Podcast die ik de laatste dagen heb ontdekt. Interessante onderwerpen en ook een rustige stem.

Ah jammer, toch heel persoonlijk.

Ik ben heel benieuwd naar het boek van Stephanie, wil het wel lezen. Heeft iemand hier het al gescoord?

3 likes

Ik kan hem vandaag ophalen! Ben benieuwd

1 like

Leuk! Ik ben ook heel benieuwd haha

4 likes

E-book gekocht en eerste hoofdstuk is al geweldig.

O leuk! Schrijft ze zoals ze praat?

Ja, precies. Zo grappig en vilein.

1 like

Leuk, ga hem ook kopen!

Haha sorry, Stephanie Hoogenberk van de Shitshow heeft het boek geschreven ‘We hebben het over je gehad’

Ja heb ‘m uit! Vond vooral het deel met Gijsbert erg grappig, onder andere daar een aantal keer hardop gelachen! Laatste hoofdstuk zat ik wat minder lekker in maar overall een leuk boek.

Wow jij bent snel haha!

4 likes

Denk dat dit nu al het beste is van alles wat ik in 2023 ga horen.

6 likes

Jaaaa dit s een classic, sowieso erg de moeite waard om eens op te zoeken wat de meest populaire of spraakmakende afleveringen van This American Life zijn geweest want die zijn :fire::fire:

Eigenlijk luister ik het niet vaak meer, heeft iemand nog een recente aanrader? De omschrijvingen zijn altijd zo vaag dat ik meestal denk ‘meh ik doe wel wat anders’

4 likes

Zie nu pas dat ie mega oud is, kreeg hem van de week getipt. Dus als je nog aanraders hebt?

Niet TAL maar als je deze nog nooit geluisterd hebt ook echt de moeite waard Grief and Conspiracy 20 Years After 9/11 - The Atlantic

3 likes

Ja shit ik herinner me een paar hele goede maar weet niet meer hoe ze heten. Oa eentje die ging over pogingen om scholen te ‘mengen’ en dus witte en zwarte kinderen een heen weer gingen bussen tussen dorpen

Ik kijk binnenkort even!

1 like

Thanks! Heb deze gevonden (heet Three miles)

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Podcasts (Deel 2).