Ja mooi is het hè! Maar wat een eenzaamheid soms achter de voordeur.
Oh en mijn favo show Televisië gaat er een tijdje tussenuit of zoiets… moet nog luisteren naar hun laatste aflevering met ‘bitterzoete boodschap’
Ja mooi is het hè! Maar wat een eenzaamheid soms achter de voordeur.
Oh en mijn favo show Televisië gaat er een tijdje tussenuit of zoiets… moet nog luisteren naar hun laatste aflevering met ‘bitterzoete boodschap’
Ja, echt jammer, ik luisterde heel graag naar hun podcast. Het klonk ook niet alsof het helemaal een vrijwillige keuze was.
@tessel @Sax echt zo jammer van Televisië! Ik denk dat het sowieso niet hun eigen keuze is geweest om eerlijk te zijn, zo vaak dat ze zeiden van ohh we kunnen wel jaren doorgaan met de ideeën, etc.
Het was te verwachten met de overname van dag en nacht door podimo dat dit soort dingen eraan komen
Meer BN-ers in podcast, sterkere focus op luistercijfers, bleh
Ja ik had de hoop dat er door BNer-podcasts meer aandacht voor advertenties zou zijn in podcasts, meer mogelijkheden voor iedereen zeg maar. Maar helaas
Oh en de referentie naar Marc-Marie met elke aflevering een BNer bashen om op Mediacourant te komen was weinig subtiel lol
Hele vreemde podcast. De eerste aflevering vond ik super goed en ik was ook echt enthousiast, maar de tweede aflevering beginnen ze met dat de familie absoluut niet mee wil werken aan enige productie of publicatie ergens van. Daarna is er iets waar ze de reden wel van weten maar het niet mogen delen.
Ik vind dat als de familie ergens niet achterstaat je het eigenlijk sowieso niet mag of kan publiceren, misschien komen er nog op terug hoor, maar ik vind het erg raar om te gaan graven in een vermissingszaak van 40 jaar geleden als een familie dat zo uitgesproken niet wil? Daarnaast vind ik het ook raar om te vermelden dat je iets weet maar niet mag delen, vermeldt het dan gewoon niet? Je hoort ook een telefoongesprek met een vrouw die zegt, ik ken haar alleen van de basisschool, ik weet niks, en dat gesprek zit toch in de podcast?
Ik wil eigenlijk wel verder luisteren want ik hoop dat ze er nog op terugkomen maar ik vind het erg raar
Ik heb het nog niet kunnen beluisteren, maar komen ze wel met iets nieuws terug??
Mijn favo podcast
Nog niet concreet, wel de wens
Maar dat gevoel heb ik eigenlijk altijd bij dat soort podcasts of documentaires. Hoe vaak weet je nou of een getroffen familie daar op zit te wachten. Ik denk in de meeste gevallen namelijk helemaal niet maar daar wordt zelden iets over gezegd. Behalve dan laatst ook bij die Dahmer serie op Netflix.
Ja soms als de familie erbij betrokken wordt dan kan je wel bedenken dat ze het goed vonden. Maar iedereen in deze podcast wil of niet meewerken of anoniem praten… wat ben je dan aan het doen?
Ik vind een podcast als de volksjury ook weer anders, daar noemen ze gewoon feiten op. Maar dit is echt zo’n onderzoekspodcast, vind het heel kwalijk.
En ik weet van de Volksjury dat ze bij een redelijk recente zaak (Julie van Espen) ook contact met de familie hebben gehad over de aflevering. Juist omdat ze het niet zomaar wilden doen.
Ja ik vind het ook jammer dat een podcast als deze dan verdwijnt puur om de luistercijfers. Vond het wel goed dat ze dat gewoon benoemden, want daardoor werd het wel duidelijk dat ze er zelf niet achter stonden. Moest ook wel lachen toen ze zichzelf stichting de vergeten podcast noemden.
Maar erg zonde, vind het sympathieke gasten en ik luisterde altijd graag, ondanks dat ik zelf amper tv kijk (en door hun podcast ook weer zie om welke reden haha).
Ik was op zoek naar een nieuwe podcast en gezien het enthousiasme hier ben ik begonnen aan de mediameiden. Maar ik ben nu 15 minuten bezig in de tweede aflevering die ik luister en heb net zitten luisteren naar hoe ze zitten te zeiken op een luisteraar die hen heeft gezien terwijl ze samen in een restaurant zaten te eten in hun rubriek over… luisteraars die etende bn’ers spotten…? Vind dit echt zo dom
Ja die rubriek is wel echt kut en ik knap daar ook echt wel op af de laatste tijd
Ken je Culturele baggage al?
Ben echt dol op de mediameiden maar val bij dat visualiseren echt in slaap
Ahh televisië gaat zo hun laatste aflevering opnemen op insta kan je nog verzoekjes in sturen!
Ja, zo jammer!!! Stomme luistercijfers opeens. Ik haat Podimo.
Ja ik haat podimo ook. Dat alles rondom die podcasts nu alleen maar mega veel geld moet opleveren. Vond het ook al zo stom dat ze hun format hadden veranderd (hun oude format waarin ze echt uitgebreid een programma bespraken vond ik veel leuker).
Ja eens, ik vond dit ook echt minder en er waren echt nog veel programma’s die besproken konden worden!
Ik vind het ook zo jammer dat Televisië stopt! Ze waren zo grappig. Ik vond het wel goed dat ze gewoon eerlijk zijn over de reden.
Ik zit helemaal niet te wachten op al die BN’ers
Ik vind MM altijd zo onaardig. Nu over de tip van Aaf over die kerst serie. Ze wil gewoon een leuke serie tippen, die - zoals ze al zei- voor kinderen is maar ook voor volwassenen leuk is om te kijken. En MM de hele tijd (er tussendoor) ‘ja maar dat is gewoon voor kinderen!’ joh dat zegt ze toch