Podcasts (Deel 1)

Ik luister deze ook en vind de verhalen vanuit de overlevenden heel heftig. Alleen ik erger mij soms wel aan Amy en hoe ze over de (vrouwelijke) slachtoffers praat. “She would have been a great mother” of “She had a beautiful smile”. Het voelt zo oppervlakkig?

En ook dat er ontkend wordt dat er gepest werd op Columbine doet voor mij een beetje af aan haar (en anderen die dit ontkennen) geloofwaardigheid. Het is een middelbare school met zo’n 1500-2000 leerlingen, natuurlijk wordt er gepest. Erkennen dat er gepest werd betekent niet dat je de acties van de daders goedkeurt of het als een excuus ziet.

Ik ben verder wel benieuwd naar de andere afleveringen.

3 likes

Jaa daar erger ik mij ook aan! Maar ik vond het verhaal van de dochter van de coach echt heel mooi.

Volgens mij gaan ze nog wel in op het pesten? Alhoewel het nu wel wordt afgedaan als nee joh was niks aan de hand.

2 likes

Ja die vond ik ook mooi! En ook dat hij nog zoveel kinderen gered heeft door iedereen te waarschuwen…

Oh ben benieuwd of ze daar nog verder op in gaan, misschien was ik dan iets te voorbarig met mijn conclusie :sweat_smile:

2 likes

Jaa echt een held is die man. Het verhaal van die jongen die verlamd was geraakt heb ik ook om zitten huilen.

Wat ik begreep gaan ze dat nog behandelen. Ik vraag mij wel af of ze er dan wel meer op in gaan omdat ze het nu af doen als er werd niet gepest. En het klinkt alsof de mensen die ze nu hebben gesproken in de populaire of gewoon de algemene groepen zaten om het zo te noemen zaten.

1 like

Heerlijk hoe Teun en Gijs (het gesprek tussen Arie Boomsma en) Thierry Baudet finaal fileren:

12 likes

Ja ik vind hun podcast eigenlijk niet zo leuk (terwijl ik Gijs in Koorts/De kamer van Klok/Met Groenteman in de kast echt heel chill vind) maar hier heb ik ook hardop om gelachen.

3 likes

Over Teun en Gijs, is er een reden gegeven waarom er vandaag geen nieuwe aflevering is?

Ik vond de podcast lang ook niet zo boeiend maar gebruik het nu een tijdje om bij in slaap te vallen en ben nu toch meer invested dan ik had verwacht te zullen zijn

4 likes

Ik val ook heerlijk in slaap met ze :joy: maar dag erna luister ik het toch vaak nog even helemaal terug, begin ze steeds meer te waarderen.

3 likes

Ik zing echt veel te vaak: Teun en Giiiiiiijs, Gijs en Teeeeeeun. Ze zijn net iets te ouwe lullerig voor me, maar kan ze toch wel waarderen. En die laatste over Arie Baudet was heerlijk.

6 likes

Dat liedje inderdaad :joy: stiekem leuker dan die van de Zelfspodcast.

Ik hoor overigens net dat ze in de laatste aflevering zeiden dat de 26e de nieuwe online komt, dus ik zat fout :see_no_evil: maar even een nieuwe podcast zoeken om zo bij in slaap te vallen

1 like

Het liedje is 100% leuker dan die van de Zelfspodcast!

Dit is de stem van de elite! Om lekker links lekker rijk in je witte wijk van te genietennn…!!!

Sorry ik weet niet of dit klopt, maar dit versta ik.

3 likes

Volgens mij wel! En het is ook fijn dat ze met een liedje aankondigen wanneer er reclame komt want dan kan ik even skippen :stuck_out_tongue:

1 like

Haha ik kan zelfs de reclamestukjes over Matt Sleepz en De Koffiejongens waarderen, vind het zo aandoenlijk allemaal ofzo, haha.

Maar misschien kun je Groenteman in de Kast luisteren om te slapen. Of een interview van Euz, die zijn ook altijd wel rustig en chill.

4 likes

Oh dat is een goeie! Heb nog bijna geen enkele aflevering van Met Groenteman in de kast geluisterd terwijl ik Gijs een hele goede interviewer vind. Ik ga me er eens even in verdiepen :grin:

2 likes

Ik heb trouwens m’n Luisterkind-abo van de Zelfspodcast opgezegd (joke is on me dat ik te laat was en hij nu pas mei 2022 stop gaat, haha nouja), maar daar moest je dus per se een reden van opzeggen invullen, heb ik ingevuld: ik wil graag weer voelen hoe het is om een gier te zijn.

14 likes

@Krabsalade @MakeFezHappen haha ze hebben echt nèt een uitgebreide versie van het lied op Spotify gezet, met extra couplet: Spotify

4 likes

Haha mooi, ben niet teleurgesteld.

2 likes

oh lol ik dacht altijd dat ze witte wijn zongen :joy:

om lekker links lekker rijk van je witte wijn te genietennnn

3 likes

Heeft er iemand een tip voor een podcast die gaat over product based marketing? De meesten die ik nu luister zijn service based.

Haha misschien heb jij het goed hoor, dat het slaat op de witte wijn nippende grachtengordel-elite, heb ik namelijk ook gedacht.

1 like