- witte wijn
- witte wijk
- geen idee waar jullie het over hebben
0 stemmers
0 stemmers
oke zo fanatiek luister ik niet
aah thanks voor het verlossende antwoord haha
Eindelijk ben ik overstag en heb ik De Deventer Mediazaak gekeken. Wat een walgelijke vent is die De Hond. Getver. Bij de Weiszviszjes zou ik wel een keer op bezoek willen. Lijken mij heel lieve mensen
Tip; Sorry voor mijn broertje. 2 uit Aghanistand gevluchte broers waarvan 1 het slechte pad op gaat. In hele open monologen wordt verteld hoe en waarom het gelopen is en hoe het gezin alles ervaren heeft.
Edit; Gekeken⦠uhh geluisterd
Podcasts konden me nooit echt bekoren, totdat ik Marc-Marie en Aaf ontdekte Dus daar ben ik nu doorheen gesjeesd en zoek iets soortgelijks, iemand tips?
De afleveringen hadden van mij wel dubbel zo lang mogen duren. Vind het echt hilarisch, maar ik vind MM dan ook geweldig en ik vind haar ook verrassend leuk.
Heeft iemand tips voor financiƫle podcast? Dus hoe mensen hun financiƫn regelen en waar ze tegenaan lopen bv. Ik ken de podcast van Rolinde (?) al maar die vind ik niet heel relatable omdat ze voornamelijk influencers interviewt
Soortgelijks is wel lastig, maar als je van gewoon pratende mensen houdt:
Ik vind naast de tips van Krabsalade zelf de Krokante Leesmap ook heel leuk, maar je moet wel van de karakters van de mensen van deze podcast houden
en van de stem van Noortje
Oja, dat is even twee afleveringen wennen vond ik, maar valt mij nu niet meer op! Ze heeft ook een stembandprobleem heā¦
Luistert iemand hier al Opgewonden? Heel fijne podcast over seks, waarvan hij op mannen valt en zij op vrouwen. Heel leuk, beslaat alle aspecten, en zonder giebelig te worden. Heel interessant!
Heb de eerste paar afleveringen geluisterd. Verraste me behoorlijk, dacht toch dat die jongens van Streetlab minder inhoud hadden Maar ze stellen zich heel kwetsbaar op, wat ik wel tof vind. En leuke gasten. Mooie combi van inhoud en ontspanning
Porterenee en the Financial Confessions?
de Rudy en Freddie show met Maarten van Rossem is echt een aanrader. Altijd al gedacht dat van Rossem een echte teletekstfanaat was.
Ja deze vind ik ook leuk! Ze bespreken het leuk en ik vind het concept ook erg leuk!
Oke superleuk idee, precies wat de podcast By the Book al 4 jaar doet (dan wel zonder gasten)
Jesses ik lees het. Zelfhulpboeken ook echt. Matig
Ja I know, bedoelde t ook niet vervelend. Heb echt geprobeerd er aan te wennen want groot Marcel van Roosmalen fan hier, maar kan me er echt niet overheen zetten stom genoeg.
Wel echt een aanrader trouwens, By the Book
Ik luister wel eens Geuze&Gorgels, maar vindt hun dynamiek toch wat sneerderig naar elkaar toe waarbij ik gisteren Kaj weer enorm egoistisch vond overkomen en āmijn leven draait om mijā-standje aan. Niet komen opdagen bij afspraken etc.