Podcasts (Deel 1)

Jaaa, ik heb ook meteen drie afleveringen geluisterd! Zo spannend! Vanavond afluisteren :smiley:

1 like

Televisiekijktip als je de Brand in het Landhuis hebt gekeken: de Kunstdetective op uitzending gemist . Is een korte serie over die Arthur

Ooh die vond ik nog wel passend. Alleen het einde met het begraven van dat doek met dingen erin genaaid was voor mij iets te kunstacademie (zoals jij het zo treffend verwoord).

2 likes

In spoiler, gaat over brand in het landhuis

Samenvatting

Ik vraag me vooral af hoe het Noord-Brabants museum op deze podcast (brand in het landhuis) gaat reageren
 Het geld dat die directeur de Mooij heeft binnengeharkt is niet echt op een eerlijke manier verkregen

5 likes

Hahaha PRECIES mijn mening :smiley: hij ook de hele tijd met z’n “het is mij, simon weijmans”-stem. Lach me dood.

2 likes

Waar luisteren jullie die brand in het landhuis? Ik vind 'm niet op Acast of Spotify en op de site van NPO Radio 1 lijkt je 'm niet te kunnen downloaden voor onderweg?

Kon hem via podcast Addict wel downloaden. Was wel even zoeken.

1 like

Pocket casts, maar dat is wel een betaalde app (maar werkt heel fijn, volgens mij heeft @Matilda die hier ooit aangeraden).

3 likes

Dank jullie voor het meedenken @Swelgje @Evenveel @tukker! Ik heb Podcast addict maar gedownload en daar staat ie in. Ben benieuwd!

1 like

Ik ben klaar met de brand in het landhuis, wat een verhaal zeg! Het lijkt wel een film :scream: Ik moet dit even verwerken denk ik
 :’)

2 likes

Tip:Dirty John.
En ik zag gisteren dat er een serie van is gemaakt die nu te zien is op Netflix,

Ik heb hier de eerste twee afleveringen van geluisterd en ben toen afgehaakt want vond het niet zo pakkend, weet niet precies waarom
 Vond jij het later beter worden en moet ik het nog een kans geven of zat jij er wel direct helemaal in?

2 likes

Ik had hetzelfde! Hele hoge verwachtingen maar vond er weinig aan
 Misschien is de tv-serie wel leuk?

Hele andere categorie: ik kan echt genieten van de Krokante leesmap :heart: Zo lekker venijnig

3 likes

Ik heb de podcast niet afgeluisterd. Werd te langdradig. De serie ga ik zeker kijken dit weekend.

2 likes

Ik ben tegenwoordig verslaafd aan The Dropout. Over de scam van Elisabeth Holmes en haar bedrijf Theranos. Echt een fascinerend verhaal en een goede podcast

2 likes

Ik ben nu bij aflevering 2 van de podcast ‘voor altijd duurt een jaar’. Interviews met mensen over de liefde (in het algemeen). Luistert lekker weg en zijn ook interessante verhalen tot nu toe!

5 likes

Ik luister dit nu en moest zo lachen bij dat stukje over ‘een verhaal is als breien, als je een steek mist valt er een gat’ blablabla. Het ging veeeel te lang door ook. Hahaha zo kunstacademie inderdaad. Wel echt jammer dat je zo aan die jongen hoort hoe creatief en diepzinnig hij zichzelf vindt.

4 likes

Hahaha ja en dat hij die brief aan die Boudewijn gaat voorlezen, met dat zeefdrukken en zo. Zo cringy :roll_eyes:

3 likes

Ohh die brief

voor de zekerheid toch ff spoiler

Hoe ongepast om zijn relatie met Marggraff maar gelijk even tot liefdesrelatie te bombarderen? Alsof Boudewijn dan zou denken: ohhh Simon begrijpt mij zo goed, ik bel m meteen
Echt gĂȘnant

4 likes

Ja gelukkig heeft hij die brief niet verstuurd haha

1 like