Podcasts (Deel 1)

Ik zou dit wel fijn vinden! Misschien kunnen we dan kolommen maken met de naam van de podcast, het genre, een korte omschrijving, en een kolom waar je je naam bij kan zetten als je het een aanrader vindt?

Ik wil alleen zelf het document niet aanmaken omdat je dan geloof ik kunt zien welk account de eigenaar is? En ik wil anoniem blijven hahah

2 likes

Argos, maar die ken je waarschijnlijk al?

Jaa ik ben er aan begonnen vandaag en vind m so far heel fijn!

1 like

Ik ben Laura H inmiddels echt aan het bingeluisteren (is dat een woord? Haha). ZO interessant

2 likes

Ik ben eindelijk aan de podcast van Monica Geuze begonnen en ik had niet verwacht dat het zo leuk zou zijn. Het luistert lekker weg tijdens het wandelen.

2 likes

Ja inderdaad! Ik wil 'm zelf ook niet aanmaken ipv herkenbaarheid, en ik ben niet zo handig met excel…

Ik heb een opzetje gemaakt. Jullie kunnen hem invullen en dan kan ik hem later organiseren. Even kijken of dit handig is :joy:

5 likes

Bedankt! Ik ga het bestand binnenkort even aanvullen als ik tijd heb.

1 like

Ook geleerd van niets, iets te maken? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Als hier nog mensen zijn die graag naar No Such Thing as a Fish luisteren: https://www.nosuchthingasafish.com/live Ze komen naar Amsterdam en Groningen!

3 likes

Dank voor de tip! Ga nu beginnen aan de moord op Patrick.
Ik ga het bestand ook nog aanvullen als ik aanraders heb.

Ik ga ook eens even mijn favorieten bedenken voor in het document! Heb toegang aangevraagd :slight_smile:

Parodie klinkt fantastisch. Misschien een podcast die over naaien gaat, met allemaal misplaatste Brand in het Landhuis-metaforen?

6 likes

:rofl:

1 like

Lig je ook achter de voordeur?

2 likes

Ik heb idd nu foto’s opgezocht en idd, de gezichten zijn wel anders dan ik me voorstelde bij de stemmen.

Ik vind het heel leuk, alsof je lekker met vrienden zit te kletsen. Vind wel fijn dat het niet zo zwaar of moeilijk is!

1 like

Damn honey, universiteit van Nederland, echt gebeurd en dan vooral de puberdagboeken.

Ik ben Invisibilia aan het b i n g e n
Wat tof, heel interessante onderwerpen en cool geëdit. En ze sturen kleurplaten mee met de nieuwsbrief, zodat je kunt kleuren tijdens het luisteren :heart:

Er staan een nieuwe podcast online in de trant van kasteelmoord/brand in het landhuis. Het gaat om De kofferbakmoord. Podcast is gemaakt door twee journalisten van Dagblad van het Noorden, dus wel enigszins Drents accent. Zie hier voor meer info.

5 likes