Same ik wil echt graag luisteren! Las gisteren een krantenartikel van Doortje en het ging over dat ze ging samenwonen met haar vriend en toen miste ik het geklets echt. Maar nergens een aanwijzing dat ze weer gaan opnemen toch?
Die podcast van Marc marie & Aaf is eigenlijk een ripoff van The Anthropocene Reviewed. Kan deze heel erg aanbevelen. Ik vind zelf MM&A een beetje flauw en ook niet zo prettig aan mân oren. Maar The Anthropocene Reviewed is echt onwijs goed en op onverwachte momenten zo ontroerend.
John Greene (schrijver van young adultboeken) recenseert dus van alles, van Mario Kart tot Gingko bomen. En hij weet het altijd te verweven met zijn eigen levensverhalen of maatschappelijke themaâs. Echt een verrijking van mijn leven deze podcast
Dit vind ik echt interessant klinken maar zo stom van mezelf dat ik Engelstalige podcasts nooit een kans durf te geven.
Ja je ziet dat best vaak. Net als die NLse podcast die zelfhulpboeken reviewt, bestaat ook al jaren maar dan Engelstalig.
Deze podcast is echt mijn lievelingsdier, vind hem echt zo goed!!
Wat is de naam van de Nederlandse podcast? De Engelse die je bedoeld is denk ik By the Book? Ik vind het concept super leuk maar ik vind de hosts zo irritant, ik kan er niet naar luisteren.
The antropocene revisited vind ik wel een heel andere podcast dan MMA eigenlijk. Ze reviewen beide random dingen maar de sfeer en de manier waarop is heel anders.
Tja, recensiekoning was een website waar ze vanalles recenseerden, dat concept is dan ook niet nieuw.
Die NLse variant van By the Book is denk ik De Zelfhulpboekenclub?
Dank je wel voor de tip, ga ik luisteren! Maar hij zit dus alleen? Ik vind bij Marc Marie en Aaf de dynamiek tussen die twee het beste, ze halen echt grappige verhalen in elkaar naar boven. Het review-gedeelte zit er maar voor de vorm bij en duurt max een paar minuten. Dus vind het wel een heel andere podcast denk ik!
âKom maar iets dichter bij de radio zittenâŚâ
Ik moet nog steeds elke keer lachen als hij dat zegt.
Hahahaha ja dat toontje hè ik vind dat ook zo grappig
Och ja, ik kan er ook, hoe flauw ook, geen genoeg van krijgen
ik ga ook zo stuk hierom haha en ook dat âshout out!!!â
Ik vind de podcast van Iris Enthoven heel interessant door de gasten die zij heeft, maar soms stelt zij zulke domme vragen. Ik weet ook wel dat ze niet alles kan weten maar als je hardop zegt da tje het verhaal van Christiane F niet kent dan denk ik: stil gewoon, boeit niet dat je het niet kent
De sfeer is wel heel anders inderdaad! Hij doet het alleen en het zijn inderdaad geen grappen en grollen en hi ha ho, maar ook heus wel humor hoor icm met mooie analyses.
Hahaha heerlijk, ik geef tegenwoordig iedereen ook een shout out
En ze hebben de Dutch Podcasts award gewonnen!
Shout-out naar de Dutch Podcast-awards!!!
Luister nu naar de tweede aflevering van Een Soort God. Wat wil ik graag Rene op zijn bek slaan
Echt hè! Het zweet brak me echt uit bij dat stukje dat
Podcast spoiler?
ze niet naast een jongen mocht zitten, maar ook niet tegenover, maar ook niet te ver ervanaf, enz. enz. omdat dat allemaal tekenen zouden zijn dat ze verliefd op hem was. Precies de tactieken van een ex van mij. Wel echt bijzonder dat die vrouw die naar die sportschool ging dus wel doorhad dat het een sekte was trouwens!