Mijn favo wekelijkse podcasts die uitkomen op donderdag en vrijdag zijn er allebei niet deze week 🥲
Kennen jullie Help Louis? Is een podcast waar raadsels in zitten verstopt (ofzo) ik ben nu 3 minuten onderweg en het is echt super vaag
Nee ik vond dit echt irritant nep gehyped door Tonny, ik weiger dat echt te luisteren
Ik vind het wel grappig, het zit echt vol met beeldspraak en gekke clous en dingen die je moet noteren hahha, ben heel benieuwd
Is er iemand wel eens naar zo’n theatershow geweest van man man man de podcast? Was 't iets?
Wat een mooie aflevering van de Eeuw
Maar was dat echt de theatershow of was dat een live opname van de podcast?
Vind het ook wel leuk, alleen de inleiding geluisterd. Zal wel een domme vraag zijn maar het is nep toch ??
Ja daar ga ik wel vanuit
Zelfde ervaring als @Evert - ik was in maart 2020 nét voor alles dicht ging en ik moet ook zeggen dat ik er eigenlijk precies niks meer van herinner. Zou bijv niet meer weten welk onderwerp toen aan bod kwam ofzo. Was wel vermakelijk maar heb niet zoiets van wow dit MOET je gezien hebben
Schijnt echt te zijn!
Wie heeft die 25.000 euro dan? Ik dacht dat het gewoon gesponsord was ofzo hahaha
Ja volgens mij weten de Tonny’s dat zelf ook niet. Of ben ik er nu keihard ingetrapt? haha
Het raadsel is nog niet opgelost begreep ik.
Heb net de eerste aflevering van Sophie achter de geraniums geluisterd (Ja die van YouTube), hier gaat ze met oudere kletsen over of vroeger nou beter was of niet.
Kort, zo’n 12 minuten, maar vond het wel leuk! Deze dame is ook echt leuk, benieuwd hoe het met andere is.
Misschien een onpopulaire mening, maar ik vind Marc-Marie best wel vaak onnodig gemeen over andere mensen/bn’ers, maar tegelijkertijd is hij verbaast als hij in Shownieuws wordt besproken/een beetje belachelijk wordt gemaakt, maar hij doet dit zelf ook steeds.
Ja daar draait de hele podcast om, of luisteraars het wel kunnen oplossen
Er is pas een aflevering, maar ik kan ‘Een soort God’ aanraden. Het gaat over de Nederlandse kungfu leraar/sekteleider Rene
De avontuurlijke vrienden Jeppe en Joris zijn begin twintig als ze in de sportschool kennismaken met kungfu-leraar René. Een indrukwekkende vechtmeester die hen precies lijkt te snappen. Al snel maken Jeppe en Joris onderdeel uit van een nieuwe vriendengroep die samen traint, muziek maakt en motor rijdt. Iedereen kijkt op tegen René. Maar die blijkt ook grimmige trekjes te hebben.
Dit is echt een fantastische aflevering. Is een lezing over de leescultuur van de jeugd en hoe dat toch zo bedroevend slecht is. En hoe ze praat is echt wauw.
Ja vond ik ook, heb er ook echt wat tranen om gelaten omdat het mij allemaal weer deed denken aan mijn opa. Echt heel mooi dat ze er zo’n aflevering van gemaakt hebben.