Podcasts (Deel 1)

Haha wow! Ja fascinerend vond ik het wel. Sluit niet uit dat ik dit ga luisteren :wink:

Ik moest hier gisteren ook hardop om lachen, ook gewoon de manier waarop hij het vertelt haha, geweldig

Haha ja leuk hè, echt een leuke podcast!

2 likes

Ik luister al een paar dagen televisië en ik ben wel fan! Het is een praatpodcast (en ze praten veeeeeel) van twee gasten die een enorme fan zijn van de lineaire televisie en ze analyseren tv programma’s tot in de details. Hun enthousiasme werkt wel aanstekelijk vind ik en het is wel grappig om hele analyses te horen over slechte tv haha. Mijn favo afleveringen tot nu toe gaan over the passion en de rijdende rechter.

8 likes

Omg geweldig Thanks voor de tip, ik was gister al in een YouTube hol gevallen en alle interviews met June gaan kijken haha

2 likes

Ik hoop dat er een dansmarathon-aflevering komt

1 like

Jaaaa haha ik ook. Wat is jouw favo aflevering?

Kopen zonder kijken vond ik wel leuk met Emma Curvers! En First dates met firoza en Lang leve de liefde.

Hier zijn ze ook bij:

2 likes

Ja ik luister hem ook sind een week en ik vind het echt een leuke podcast! Vind het zelfs jammer dat ze ons niet besproken hebben in de aflevering over lldl :stuck_out_tongue:

1 like

Als je van oude Hollywoodfilms houdt, kan ik Love is a Crime aanraden. Het gaat over Joan Bennet, een actrice wiens heel carrière overhoop is gehaald door haar man Walter Wanger (producer van de filmflop Cleopatra)

Hij had namelijk in het kruis van haar manager geschoten. Omdat Joan en haar manager een affaire hadden

Dit is allemaal waargebeurd

3 likes

Thanks voor de aanrader, deze is echt perfect voor tijdens werk :slight_smile:

1 like

Ja hoor!

@Roguee @Acquiesce

Ben op minuut 21 en het gaat nog niet over de dansmarathon haha wat een geklets altijd

6 likes

Ik heb echt zo genoten van deze aflevering :joy:

2 likes

Hahaha ik heb zo gelachen om die Live van Marc Marie en Aaf net op insta, MM met zijn Turkish saxophone hahahaha

1 like

Hele leuke nieuwe aflevering weer van de Krokante :joy: was er een tijdje niet meer zo fan van (al voor hun break) maar vind het nu weer helemaal leuk! Wel even wennen dat ze nu bij een nieuwe zender zitten en die standaard stemmetjes die tussendoor gebruikt werden nu anders zijn

4 likes

Sjezus ik zit in de bus en luister aflevering 1 van Foute Boel, bij dat telefoongesprek in het begin + de intro van Lex moet ik meteen al janken :sob::cry:

1 like

i’m not very musical :joy:

1 like

Tumor tapes bedoel je?

1 like

hahaha ik lag echt op de grond bij Pijpestein

3 likes

En ja, sorry. De eerste aflevering heet Foute Boel.

1 like