Vind het ook wel leuk, alleen de inleiding geluisterd. Zal wel een domme vraag zijn maar het is nep toch ??
Ja daar ga ik wel vanuit
Zelfde ervaring als @Evert - ik was in maart 2020 nét voor alles dicht ging en ik moet ook zeggen dat ik er eigenlijk precies niks meer van herinner. Zou bijv niet meer weten welk onderwerp toen aan bod kwam ofzo. Was wel vermakelijk maar heb niet zoiets van wow dit MOET je gezien hebben
Schijnt echt te zijn!
Wie heeft die 25.000 euro dan? Ik dacht dat het gewoon gesponsord was ofzo hahaha
Ja volgens mij weten de Tonnyâs dat zelf ook niet. Of ben ik er nu keihard ingetrapt? haha
Het raadsel is nog niet opgelost begreep ik.
Heb net de eerste aflevering van Sophie achter de geraniums geluisterd (Ja die van YouTube), hier gaat ze met oudere kletsen over of vroeger nou beter was of niet.
Kort, zoân 12 minuten, maar vond het wel leuk! Deze dame is ook echt leuk, benieuwd hoe het met andere is.
Misschien een onpopulaire mening, maar ik vind Marc-Marie best wel vaak onnodig gemeen over andere mensen/bnâers, maar tegelijkertijd is hij verbaast als hij in Shownieuws wordt besproken/een beetje belachelijk wordt gemaakt, maar hij doet dit zelf ook steeds.
Ja daar draait de hele podcast om, of luisteraars het wel kunnen oplossen
Er is pas een aflevering, maar ik kan âEen soort Godâ aanraden. Het gaat over de Nederlandse kungfu leraar/sekteleider Rene
De avontuurlijke vrienden Jeppe en Joris zijn begin twintig als ze in de sportschool kennismaken met kungfu-leraar René. Een indrukwekkende vechtmeester die hen precies lijkt te snappen. Al snel maken Jeppe en Joris onderdeel uit van een nieuwe vriendengroep die samen traint, muziek maakt en motor rijdt. Iedereen kijkt op tegen René. Maar die blijkt ook grimmige trekjes te hebben.
Dit is echt een fantastische aflevering. Is een lezing over de leescultuur van de jeugd en hoe dat toch zo bedroevend slecht is. En hoe ze praat is echt wauw.
Ja vond ik ook, heb er ook echt wat tranen om gelaten omdat het mij allemaal weer deed denken aan mijn opa. Echt heel mooi dat ze er zoân aflevering van gemaakt hebben.
Haha ik lig nu elke keer in bed te lachen wanneer ik met sokken aan in bed ben gaan liggen en het moment komt dat ik ze uit doe. Maar ik ervaar toch niet dat orgasmische gevoel dat Marc-Marie dan ervaart.
Haha ik ook niet! Jammer.
Ik heb aflevering 1 van âEen soort godâ geluisterd, hij luistert lekker weg, interessant. Nu wil ik weten wanneer de volgende aflevering online komt/wat de frequentie is. Hoe kan ik dat nou makkelijk zien op Spotify? Ik kijk in de shownotes, in de instellingen maar zie het niet.
Heb dat vaker bij podcasts, dat ik gewoon even snel wil zien hoe vaak en wanneer er een nieuwe aflevering online komt.
Volgens de Volkskrant (ik heb een abonnement) is de tweede aflevering vanaf 28 oktober beschikbaar. Weet niet of die dan gelijk op Spotify staat
En als het goed is, is die wekelijks
Ik moet iets opbiechten: ik mis de monica geuze fanpodcast ookal had ik er ook een hekel aan. Ik heb echt zon zin om die te luisteren maar er komen maar geen nieuwe afleveringen
Omg ik zat ook laatst te denken hoe graag ik dit weer zou kunnen hate-luisteren. Mijn bloed begon alweer te koken bij het idee, dus het is maar goed dat ze nu in ieder geval niet posten.
Mijn kokende bloed werd ook veroorzaakt/verergerd doordat D**rtje op instagram vroeg naar een yogaschool in een bepaalde buurt die helaas erg aan het veryuppen is. Ten eerste zit er daar in de buurt al een, en ten tweede moet dat soort zaken daar niet zitten want gentrificatie!!!
Bedankt @Schaakmat en @Flippie! Jammer dat dat bij Spotify nooit echt duidelijk staat aangegeven dan. Ik ga morgen kijken of-ie er is en heb de melding ook aan staan.
En inderdaad: de mannen vertellen het zelf al.