Ik vind de podcast van Iris Enthoven heel interessant door de gasten die zij heeft, maar soms stelt zij zulke domme vragen. Ik weet ook wel dat ze niet alles kan weten maar als je hardop zegt da tje het verhaal van Christiane F niet kent dan denk ik: stil gewoon, boeit niet dat je het niet kent
De sfeer is wel heel anders inderdaad! Hij doet het alleen en het zijn inderdaad geen grappen en grollen en hi ha ho, maar ook heus wel humor hoor icm met mooie analyses.
Hahaha heerlijk, ik geef tegenwoordig iedereen ook een shout out
En ze hebben de Dutch Podcasts award gewonnen!
Shout-out naar de Dutch Podcast-awards!!!
Luister nu naar de tweede aflevering van Een Soort God. Wat wil ik graag Rene op zijn bek slaan
Echt hĂš! Het zweet brak me echt uit bij dat stukje dat
Podcast spoiler?
ze niet naast een jongen mocht zitten, maar ook niet tegenover, maar ook niet te ver ervanaf, enz. enz. omdat dat allemaal tekenen zouden zijn dat ze verliefd op hem was. Precies de tactieken van een ex van mij. Wel echt bijzonder dat die vrouw die naar die sportschool ging dus wel doorhad dat het een sekte was trouwens!
Ugh Ernst Jan van POM lacht precies zoals mijn exvriend. Ik moet steeds aan hem denken als ik die podcast luister.
Bedoel je niet percies
Wel weer genoten van de tv-tune-aflevering met Alexander en die gast, haha geweldig om zo gepassioneerd te zijn over zoiets sufs, ik word daar dus echt ontspannen van.
nee ik zou nooit met iemand kunnen daten die percies zegt, waar zie je me voor aan?!
@Krabsalade ja ik heb meteen ook even de nieuwstunes aflevering teruggeluisterd
Ik ook. Ik kan ook niks met doelen stellen en die shit daaromheen, opschrijven en cursussen en praatgroepjes, waar hij helemaal wild van is.
Geef mij maar een rave met Alexander met alleen tv-tunes en remixen daarvan.
Omg die podcast over de Deventer moordzaak, ik wist daar echt maar heel weinig over maar echt ongelooflijk!!
Ga de veroordeling kijken!!! Film
Wilde die zo graag zien, maar hij draaide hier in de wijde omtrek echt vrijwel nergens. Is ie al ergens te streamen?
Nee maar hij draait vanaf vandaag in bijna alle bioscopen dus ik zou nog eens checken!
Oh thanks! Paar weken terug bij één bios op 50km en dan 1x per week op woensdagmiddag. Da vonâk raar.
Ja hij draaide een bepaalde tijd alleen maar in ~ artsy bioscopen en ze noemen hem bij pathé ook arthouse maar dat is echt overdreven (de term zal wel kloppen, maar de arthouse vibe is afwezig)
Jaa dat was ik ook al direct van plan! Maar hij is ook goed dus?
Ja ik vond hem echt waanzinnig, fedja van huĂȘt is echt heel goed (incl accentje)