Ben sowieso al verliefd op Fedja sinds… Penoza? Nog eerder?
ja wow die stem is echt heel goed gedaan
Ik wil er nog wel een keer heen eigenlijk, maar laten we dit verder in het filmtopic bespreken
Geloofden jullie “het probleem” bij Marc Marie en Aaf? Vond het een beetje te toevallig met die kaartjes voor hun shows
Oh hier ben ik echt geen moment achterdochtig over geweest haha, dat verhaal van dat raadsel waar alle Tonny’s zo druk mee zijn daarentegen…
ja dat vond ik zo opzichtig, dat stomme raadsel
Aan de ene kant snap ik wel dat je het een beetje verdacht vind, maar er is ook wel een hele grote overlap tussen de mensen die naar de podcast luisteren en die naar hun shows gaan (ik wou ook naar Aaf maar helaas was het hier al uitverkocht). Dus ik kan me best voorstellen dat het eerste probleem echt was en dat de mensen uit het probleem na het luisteren van de aflevering besloten hebben om dan ook naar de andere voorstelling te gaan.
Dus wel eensgezinds verdacht, ,maar ik wil nog wel geloven dat het echt is.
Ja ik geloof dat wel echt! Verband tussen luisteren podcast en naar hun show gaan snap ik ook: was zelf ook nog nooit naar hun shows geweest omdat ik ze niet goed kenden (Aaf al helemaal niet), maar nu kaartjes gekocht😏
Ik vond het wel jammer dat we niet te horen kregen waaróm die vriendin een tikkie had gestuurd terwijl het aangeboden was als een cadeau.
Ja helemaal mee eens! Haar gasten zijn altijd super interessant en de verhalen ook mega indrukwekkend maar ik vind haar echt helemaal niks, vreemde vragen en niet aanpassen op het gesprek maar gewoon haar lijstje afgaan, ze zou er vaak veel meer uit kunnen halen. Op YouTube zijn de reacties wel altijd mega lovend en vinden ze juist dat ze zo goed doorvraagt, kan me daar echt niet in vinden.
Maar goed ik ga nu toch weer luisteren want vind de gasten het wel waard haha en dan soms maar even eye rollen
Die lovende reacties ligt misschien aan het publiek wat haar podcast bekijkt op youtube… van dat 538 publiek hahaha die zijn niet veel diepgang gewend misschien… (ja ik oordeel nu heel hard)
Die luisteren anders Man man man en dan is dit opeens vet veel diepgang
Ik luister ook man man man
Hahahaha
Je slaat de spijker op z’n kop inderdaad! Man man man luister ik voor de gezelligheid en t slappe gelul en ik heb het idee dat ze zelf ook die insteek hebben en vaak grappen maken over waarom ze eigenlijk die podcast maken en ik heb het gevoel dat Iris zichzelf heel serieus neemt als ontzettend goede interviewer en dat zit enorm in mijn irritatie zone.
Ik luister nu haar laatste aflevering over een vrouw die 8 dagen in de jungle overleeft heeft na een vliegtuigcrash, ontzettend boeiend verhaal maar dan vertelt ze, toen werd alles zwart. En dan vraagt iris: en hoe voelde je je roen, welke emoties? Zegt die vrouw: uh niks want ik was buiten bewust zijn?
Haha leuk toch! Ik heb ze ook geluisterd tot seizoen 3. Toen vond ik het minder leuk maar al die oude herinneringen en verhalen van hen over bepaalde onderwerpen waren wel heel grappig. Zelf luister ik de zelfspodcast en dat is ook voor vermaak.
Haha mooie samenvatting!
ja heftig he! vind het een meeslepende podcast!
Ik ook! Had gerekend op vandaag aflevering 3 maar staat er nog niet op
Nu wel! Poeh
Hahaha ja dit vond ik dus ook zo suf! Heb het zelfs afgezet