Ja nee dan snap ik je. Het concept is goed maar uitwerking is afwezig. En niet onbelangrijk, Podimo moet even heel snel stoppen met mij targetten met advertenties van de Man man man mannen. Ik vind dat echt een walgelijke podcast
Ik ben helemaal voor betalen voor podcasts dus ik was wel van plan over te stappen. Maar als bedrijf geld vragen voor een product wat zĂł slecht werkt ben ik echt allergisch voor. Slecht interaction design vind k nog tot daar aan toe maar dat data slurpen is toch gewoon niet acceptabel??
Het schijnt dat al deze feedback punten al jaren spelen en er niks gebeurt. Dan vind ik het arrogant van Podimo om hier dan met zoveel bombarie binnen te komen en te doen alsof zij de toekomst zijn.
Haa dank je wel voor de tip!! Top dit
Ik had podimo genomen via mma, maar vanochtend weer opgezegd. Mijn telefoon wordt enorm warm tijdens het afspelen (bij storytel en overige podcasts geen last van)
Omg ja dit. Word soms echt moe van dat gezwans van mannen die zichzelf helemaal het einde vinden. Maar ik vind het ook lastig om goede alternatieven te vinden. Op de een of andere manier is het ook niemand nog gelukt om een goed discovery algoritme te maken met podcasts. Dat wordt nu weleens tijd.
Impopulaire mening waarschijnlijk: Ik mis de Monica Geuze fanpodcast. Ik kon altijd wel langs dat elitaire gelul heen luisteren en ik vond hun onderwerpen vaak leuk. En twee vrouwen, keer wat anders dan 99% van alle andere podcasts.
Ik had even hoop voor podimo omdat je ook audioboeken kan luisteren, maar toen ik dat probeerde bleek het te gaan om 10 uur per maand. Das net 1 boek ofzo. Verder luister ik daar alleen naar MMA vinden nog iets, en ik vind die afleveringen erg leuk maar dat is 2 uurtjes bonus content per maand. Daarvoor blijf ik niet bij Podimo. Bij Patreon neem ik wel eens 1 maand een abbo en luister dan alle bonus content en zeg weer op (was een tip van de Podcast youâre wrong about zelf dus als zij het goed vindenâŚ) en dit zie ik mezelf bij podimo ook nog wel doen.
Ik wil zeker wel betalen, maar zou liever 5 euro per maand aan MMA geven en dan elke week een extra aflevering van een uur krijgen ofzo.
Misschien vind je Tussen dertig en doodgaan dan wel wat? Ik vond de MGFP ook leuk op het elitaire gedoe na, maar dit is helemaal chill
Nou echt precies dit en dan helemaal klagen dat mensen voor je creatieve werk moeten betalen. Als ik wil horen wat de jeroenen van deze wereld vinden van [insert thema] kan ik ook gewoon buiten gaan zitten als mijn buren aan het barbecueâen zijn.
precies! en deze doen me daar ook beetje aan denken:
- de Shitshow (nu hebben die helaas pauze)
- Leve(n) lezen
- Red de Millenial (ook al tijdje geen aflevering gezien zelf)
- Boeken FM
- Mediameiden beetje
- Sentimental Garbage
Meer tips welkom!
Voor de mensen onder ons die van kink houden of het boeiend () vinden!
Ik heb podimo genomen maar alleen omdat het nu een aantal maanden gratis kan en omdat de krokante leesmap daarheen gaat (onder een andere naam). De extra van MMA vind ik ook wel leuk, maar heb er voor de rest nog weinig op zien staan waar ik warm van word. Ben benieuwd of het over een paar maanden opeens enorm gegroeid/verbeterd is of dat niemand er meer naar omkijkt dan
Ik heb erg de neiging om iets met Tiet en Titel te doen. Tietloos-Titel-Titelloos-Tietloze-Titelloze.
Iets wat allitereert is altijd fijn voor een titel.
Wel super stoer, ik ga zeker luisteren!
Edit: Plat - De Podcast bekt ook wel.
Edit2: Mijn Tietloze Toekomst.
Toos Tietloos misschien? Klinkt wat âluchtigerâ dan iets met borstkanker in de titel. Niet dat het inhoudelijk ook luchtig is, maar misschien dat mensen er dan wel makkelijker op klikken? Of wil je juist vooral mensen aantrekken die hetzelfde meegemaakt hebben? Die zoeken wellicht wel eerder op âborstkankerâ, maar zou daar zelf denk ik met de titel niet per se rekening mee houden.
Zonder borst vooruit? Nu weet ik dat er wat hulpgroepen/boeken zijn die borst vooruit heten maar merkte toen een vriendin hetzelfde kreeg en iedereen er maar van uit ging dat ze protheses zou nemen.
Ik zou dat zelf een bijzondere insteek vinden naast natuurlijk het meer bespreken van borstkanker en brca1
Welke groep mensen wil je hiermee aanspreken? Dat maakt denk ik ook uit voor de titel. Wil je vooral jouw verhaal delen voor een brede doelgroep? Wil je een meer informerende podcast? Het maakt denk ik nogal uit voor de titel. Een podcast als de Tumor Tapes had ook Leven na baarmoederhalskanker kunnen heten, maar dan spreek je wel andere mensen aan.
Ik denk dat je @JelaBerlijn bedoelde! Ofja, ik had wel gereageerd, maar met andere inhoud haha
Ik vind tietloos helemaal niet hard. Beetje gitzward misschien maar hard, nee dat niet. Het is wat het is toch. Ik vind zoiets in elk geval wel een aansprekende titel, ook al ben ik geen lotgenoot. De optie plat de podcast vind ik een goede!
Edit : de andere twee opties die je noemt spreken mij wat minder aan. Dat klinkt veel zwaarder, serieuzer wat niet erg is, maar als de podcast zelf wat luchtiger is en met misschien wat humor, niet perse de lading dan dekt.
In elk geval vet veel lef dat je dit gaat delen met mensen!
haha ja Gijs vindt zichzelf sowieso heel goed volgens mij, maar dat vind ik wel een deel van de charme
Haha terwijl ik dit schrijf herinner ik me dit artikel
Pfff de laatste aflevering was ook weer zoân Watergraafsmeer circle jerk, verschrikkelijk
Ik vind hun podcasts dus echt niks aan, maar dit is wel een leuk interview. Hier komt hij heel anders over dan dat ik van hem vindt in de podcasts.
@tessel wat bedoel je met watergraafsmeer circle jerk?