Podcasts (Deel 1)

Ik vind het wel sympathiek dat Marc Marie en Aaf alleen de extra aflevering erop zetten en niet alle afleveringen. Gijs en Teun hebben ook een extra aflevering maar dan via Petje Af, dus tsja, het is maar net welk platform je kiest. (Al vind ik Podimo wel echt een rotapp.)

3 likes

Maar Podimo heeft toch zaken gedaan met Tonny Media en niet met Marc Marie en Aaf zelf? Vraag me af of zij daar nou echt inspraak in hebben gehad en of zij iets zien van die “enorme zak met geld” van Podimo

3 likes

Klopt, maar er zijn ook podcasts van de Tonny’s die helemaal over zijn op Podimo toch? Kan me voorstellen dat MM&Aaf toch enig inspraak hebben gehad in dat ze niet volledig over willen.

1 like

Volgens mij is alleen de Zelfspodcast zelf helemaal over.

Ik ging gisteren ‘Pim’ luisteren op Podimo. Blij verrast dat het daar op stond, maar na 3 afleveringen moet je dus alsnog switchen naar de NRC app (die ik vervolgens toch maar gedownload heb)

2 likes

Dankjewel voor deze tip, wat een verhaal!

Nog een tip voor wie houdt van true crime, maar dan in docustijl: “De zwarte dag van Hans”.

5 likes

Ja hier was ik gisteren dus onredelijk geĂŻrriteerd door, haha gvd hoeveel podcast-apps moet ik hebben inmiddels?!

4 likes

Ik bedoel een circle jerk zoals in uitleg 2 en 3: circle jerk - Wiktionary

En verder gingen ze maar door over de Bijlmer en dat Gijs’ kinderen ‘in nog wel een gezellig deel wonen’ maar dat andere delen echt niet okĂ© zijn. Wordt gewoon een beetje moe van hun Watergraafsmeer (stadsdeel van Amsterdam) bubbel gezwam, waar de NPO elite woont. Stap eens uit je bubbel joh.

4 likes

Ja ik vond het deze keer echt te ver gaan. Dat dedain waarmee over de Bijlmer gesproken werd vind ik niet oké.

2 likes

De Bijlmer is oké als je het kan gentrifyen en even lekker goedkoop kan wonen maar verder is het een ellendige plek.

1 like

:sunglasses::sunglasses: finally

3 likes

:dizzy_face:

De podcast oorlog is begonnen :sweat_smile:
Ik kijk het wel aan vanuit spotify en hoor het wel als ik over moet.

2 likes

ik moet straks een extra telefoon kopen om genoeg ruimte te hebben voor al die podcast apps.

7 likes

Ik had laatst 28 gb aan podcasts op m’n telefoon :grimacing: was toen wel aan een nieuwe toe indd

3 likes

ik heb vandaag gehinnikt van het lachen bij Weer een dag, die eindeloze reclame hahaha

4 likes

Bij Weer een dag zou ik trouwens prima gewoon 10 minuten naar alleen Marcel kunnen luisteren

4 likes

Ik zat het net ook te luisteren. Echt, het ging maar doooor😂

3 likes

Nouja, dat gebeurt toch ook zo’n beetje iedere ochtend? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Het is met name Marcel idd, en het gehinnik van Gijs :stuck_out_tongue:

Ik vind die reclames zo kut, ik skip er altijd doorheen. Dat was vandaag idd de halve podcast

2 likes

Ja, ik vond WED ook weer goed vandaag. Die aflevering van vorige week waarbij Marcel alleen maar Jan Terlouw deed vond ik wel echt minder leuk, ook een irritante stem.

3 likes