Volgens mij is alleen de Zelfspodcast zelf helemaal over.
Ik ging gisteren ‘Pim’ luisteren op Podimo. Blij verrast dat het daar op stond, maar na 3 afleveringen moet je dus alsnog switchen naar de NRC app (die ik vervolgens toch maar gedownload heb)
Volgens mij is alleen de Zelfspodcast zelf helemaal over.
Ik ging gisteren ‘Pim’ luisteren op Podimo. Blij verrast dat het daar op stond, maar na 3 afleveringen moet je dus alsnog switchen naar de NRC app (die ik vervolgens toch maar gedownload heb)
Dankjewel voor deze tip, wat een verhaal!
Nog een tip voor wie houdt van true crime, maar dan in docustijl: “De zwarte dag van Hans”.
Ja hier was ik gisteren dus onredelijk geïrriteerd door, haha gvd hoeveel podcast-apps moet ik hebben inmiddels?!
Ik bedoel een circle jerk zoals in uitleg 2 en 3: circle jerk - Wiktionary
En verder gingen ze maar door over de Bijlmer en dat Gijs’ kinderen ‘in nog wel een gezellig deel wonen’ maar dat andere delen echt niet oké zijn. Wordt gewoon een beetje moe van hun Watergraafsmeer (stadsdeel van Amsterdam) bubbel gezwam, waar de NPO elite woont. Stap eens uit je bubbel joh.
Ja ik vond het deze keer echt te ver gaan. Dat dedain waarmee over de Bijlmer gesproken werd vind ik niet oké.
De Bijlmer is oké als je het kan gentrifyen en even lekker goedkoop kan wonen maar verder is het een ellendige plek.
![]()
finally
![]()
De podcast oorlog is begonnen ![]()
Ik kijk het wel aan vanuit spotify en hoor het wel als ik over moet.
ik moet straks een extra telefoon kopen om genoeg ruimte te hebben voor al die podcast apps.
Ik had laatst 28 gb aan podcasts op m’n telefoon
was toen wel aan een nieuwe toe indd
ik heb vandaag gehinnikt van het lachen bij Weer een dag, die eindeloze reclame hahaha
Bij Weer een dag zou ik trouwens prima gewoon 10 minuten naar alleen Marcel kunnen luisteren
Ik zat het net ook te luisteren. Echt, het ging maar doooor😂
Nouja, dat gebeurt toch ook zo’n beetje iedere ochtend? ![]()
Het is met name Marcel idd, en het gehinnik van Gijs ![]()
Ik vind die reclames zo kut, ik skip er altijd doorheen. Dat was vandaag idd de halve podcast
Ja, ik vond WED ook weer goed vandaag. Die aflevering van vorige week waarbij Marcel alleen maar Jan Terlouw deed vond ik wel echt minder leuk, ook een irritante stem.
hahaha i know, maar ik kan dus eigenlijk zonder wel zonder de comments van Gijs
Hoeveel websites heb jij al gebouwd?
Echt fascinerend blijft dit. Heb net het boek uit, maar vind het wel een leuke toevoeging dat de advocaat van Van Egten hier ook aan het woord is. En dat je geluidsfragmenten erbij hebt.