Jaa precies dit! Ik vraag me inderdaad net als @LizzyBennet af hoe lang ze het kunnen uitzingen als het blijft zoals nu (al weet ik niet of er al veel echte betalende klanten zijn, misschien wel).
Podimo zal voorlopig ook nog wel veel geld blijven investeren om het te laten werken, maar ik vraag me oprecht af of/wanneer het kostendekkend is en vergelijkbaar met de advertentieinkomsten. Advertenties verkopen in een podcast is volgens mij inmiddels best lucratief en zal alleen maar meer geld opleveren. En of er dus ook exclusieve podimo producties gaan komen van “hoge” kwaliteit. Doen ze dat in andere landen bijvoorbeeld al succesvol? Ik vraag het me echt af.
Edit: ik vind het trouwens ironisch dat Alexander Klöpping Podimo heeft geadviseerd bij introductie en dat die app dan zo crap is, dat strookt ook echt niet met hoe hij normaal over dingen praat. Maar goed ik vond dat ook al toen POM de ring deurbel als adverteerder had terwijl de ring deurbel zo’n beetje elke aflevering daarvoor afgemaakt werd door Alexander…