Podcasts (Deel 1)

ik heb vandaag gehinnikt van het lachen bij Weer een dag, die eindeloze reclame hahaha

4 likes

Bij Weer een dag zou ik trouwens prima gewoon 10 minuten naar alleen Marcel kunnen luisteren

4 likes

Ik zat het net ook te luisteren. Echt, het ging maar doooor😂

3 likes

Nouja, dat gebeurt toch ook zo’n beetje iedere ochtend? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Het is met name Marcel idd, en het gehinnik van Gijs :stuck_out_tongue:

Ik vind die reclames zo kut, ik skip er altijd doorheen. Dat was vandaag idd de halve podcast

2 likes

Ja, ik vond WED ook weer goed vandaag. Die aflevering van vorige week waarbij Marcel alleen maar Jan Terlouw deed vond ik wel echt minder leuk, ook een irritante stem.

3 likes

hahaha i know, maar ik kan dus eigenlijk zonder wel zonder de comments van Gijs

1 like

Hoeveel websites heb jij al gebouwd?

4 likes

Echt fascinerend blijft dit. Heb net het boek uit, maar vind het wel een leuke toevoeging dat de advocaat van Van Egten hier ook aan het woord is. En dat je geluidsfragmenten erbij hebt.

5 likes

Haha wtf weer een dag is vandaag 37 minuten :sob: so far voor de ‘de podcast waarin in elke dag 12 minuten bel met Marcel van Roosmalen’

3 likes

Ik kwam net ditzelfde posten haha. ‘Ik hou het bij met een kookwekker’ en het is ruim 3x zo lang :joy:

2 likes

Ik zag ze net lopen :frowning_with_open_mouth: (waar ze het vandaag over hadden in de podcast, hun sight seeing)

7 likes

Omg zo leuk! Heb je ze aangesproken? :stuck_out_tongue:
Ik ga hun show binnenkort ook zien in het theater, ben benieuwd! Ben nog nooit in m’n eentje naar het theater geweest maar ik ken niemand die dit ook leuk vind. Hopelijk is het niet te ongemakkelijk :joy:

3 likes

Ik zit ook steeds te twijfelen om te gaan, misschien moet ik mijn moeder overhalen :joy:

3 likes

Haha dat heb ik ook, maar misschien ga ik toch ook maar alleen?

Ze liepen aan de overkant en ik zat op een bankje ik wees wel even naar ze, m’n vriend laten zien, maar ze keken de andere kant op. Kon geen praatje worden met een local haha

1 like

Haha, wat leuk! In Ernhem?

2 likes

Haha ja in de Steenstraat! Marcel was Gijs wat dingen aan het aanwijzen

3 likes

Hahahah wat superleuk, echt grappig dat ze ook gewoon echt die tour d’arnhem hebben gedaan hahaha

2 likes

Ik weet dat er hier meer mensen zijn die de eeuw van de amateur luisteren en ik ken niemand in het echt die het luistert en ik moet het even kwijt.

niet lezen als je eeuw-luisteraar bent en je niet aan iets onnozels wilt ergeren

Botte gebruikt zoooooveeeeeel onnodige verkleinwoorden :cry: waarom Botte. waarom.
Hele leuke podcast verder

3 likes

Haha die nabeschouwing (voor vrienden) van het songfestival ook, hij begreep echt weinig van alles van het songfestival zo typisch hahah hij dacht dat het alleen in NL een beetje een gay fanbase heeft :joy_cat:. Soms denk ik op welke planeet leef jij? Maar love hem tegelijk wel! Zo sympathiek lijkt hij me.

2 likes