ik heb vandaag gehinnikt van het lachen bij Weer een dag, die eindeloze reclame hahaha
Bij Weer een dag zou ik trouwens prima gewoon 10 minuten naar alleen Marcel kunnen luisteren
Ik zat het net ook te luisteren. Echt, het ging maar doooorđ
Nouja, dat gebeurt toch ook zoân beetje iedere ochtend?
Het is met name Marcel idd, en het gehinnik van Gijs
Ik vind die reclames zo kut, ik skip er altijd doorheen. Dat was vandaag idd de halve podcast
Ja, ik vond WED ook weer goed vandaag. Die aflevering van vorige week waarbij Marcel alleen maar Jan Terlouw deed vond ik wel echt minder leuk, ook een irritante stem.
hahaha i know, maar ik kan dus eigenlijk zonder wel zonder de comments van Gijs
Hoeveel websites heb jij al gebouwd?
Echt fascinerend blijft dit. Heb net het boek uit, maar vind het wel een leuke toevoeging dat de advocaat van Van Egten hier ook aan het woord is. En dat je geluidsfragmenten erbij hebt.
Haha wtf weer een dag is vandaag 37 minuten so far voor de âde podcast waarin in elke dag 12 minuten bel met Marcel van Roosmalenâ
Ik kwam net ditzelfde posten haha. âIk hou het bij met een kookwekkerâ en het is ruim 3x zo lang
Ik zag ze net lopen (waar ze het vandaag over hadden in de podcast, hun sight seeing)
Omg zo leuk! Heb je ze aangesproken?
Ik ga hun show binnenkort ook zien in het theater, ben benieuwd! Ben nog nooit in mân eentje naar het theater geweest maar ik ken niemand die dit ook leuk vind. Hopelijk is het niet te ongemakkelijk
Ik zit ook steeds te twijfelen om te gaan, misschien moet ik mijn moeder overhalen
Haha dat heb ik ook, maar misschien ga ik toch ook maar alleen?
Ze liepen aan de overkant en ik zat op een bankje ik wees wel even naar ze, mân vriend laten zien, maar ze keken de andere kant op. Kon geen praatje worden met een local haha
Haha, wat leuk! In Ernhem?
Haha ja in de Steenstraat! Marcel was Gijs wat dingen aan het aanwijzenâŠ
Hahahah wat superleuk, echt grappig dat ze ook gewoon echt die tour dâarnhem hebben gedaan hahaha
Ik weet dat er hier meer mensen zijn die de eeuw van de amateur luisteren en ik ken niemand in het echt die het luistert en ik moet het even kwijt.
niet lezen als je eeuw-luisteraar bent en je niet aan iets onnozels wilt ergeren
Botte gebruikt zoooooveeeeeel onnodige verkleinwoorden waarom Botte. waarom.
Hele leuke podcast verder
Haha die nabeschouwing (voor vrienden) van het songfestival ook, hij begreep echt weinig van alles van het songfestival zo typisch hahah hij dacht dat het alleen in NL een beetje een gay fanbase heeft . Soms denk ik op welke planeet leef jij? Maar love hem tegelijk wel! Zo sympathiek lijkt hij me.