Ik ben te gierig om vriend van de show te worden dus ik heb dit niet geluisterd Maar inderdaad!
Botte is denk ik sowieso een extreem awkward persoon. Super aardig idd, zit denk ik niks kwaads in, maar wel awkward. Denk ook best vaak: huh waar gaat dit verhaal/deze quote nu heen, en dan is Ype vaak ook stil daarna en dan denk ik: oh jij vraagt het je ook af.
Hahaha ik vind Botte zo’n lief persoon. Hij maakt zich zo’n zorgen om de wereld en alles om zich heen en waar Ype dat met heel veel zelfspot en flair doet verzakt hij nogal in de zwaarte.
Hij is wel super intelligent volgens mij en hij komt vaak met heel interessante dingen maar de aanwezigheid van ype is wel nodig voor de dynamiek.
Ze zijn ooit met Bert en Ernie vergeleken en ik voel dat haha
Ja precies dat wat je schrijft!
Ik vind dat Ype wel erg op zichzelf gericht is. Praat alleen maar over zichzelf en als iemand anders aan het woord is, reageert hij daar nooit echt op maar begint ie weer over zichzelf. Gecombineerd met de akwardness van Botte is het soms een beetje irritant haha. Maar als Paulien er is, maakt dat veel goed.
Fijn dat Paloma Sánchez weer genoemd werd in Weer een dag. #vakvrouw
Hahaha ik ben ook echt zo benieuwd hoe veel nou echt waar is van dat Gijs Beukers verhaal en vandaag weer over die slager en de vrouw van de slager hahaha
Hahaha ik ook. Ben geneigd om Beukers het zelf te vragen in een mailtje ofzo.
Da’s toevallig, ik ook nu!
Meer Paulien is altijd een goed idee.
Elke aflevering van marc-marie en aaf vinden iets lijkt te beginnen met iemand die wat onaardigs over marc-marie heeft gezegd en waarop Marc-marie weer iets onaardigs over die persoon zegt. Ik snap nooit dat Aaf daar niet een keer iets van zegt.
Ach boeie, het komt uit een goed hart
Ik heb de aflevering nog niet geluisterd maar ik kan me er nooit zo aan storen. En zó vaak komt het nou ook niet voor.
Geen nieuwe aflevering van de eeuw deze week Mis het echt, ik vind het altijd zo lekker ontspannend aan het begin van het weekend
Ik was ook al teleurgesteld
Ik vind dat juist heeeerlijk, maar goed dat zegt waarschijnlijk ook meer over mijn vreselijke persoonlijkheid.
hahaha same, ik leef echt voor shady Marc-marie
haha meningen verschillen. Ik vind vooral als hij zich weer verbaast dat hij in shownieuws wordt besproken nadat hij zelf ook allemaal steken onder water heeft gegeven irritant. Own het dan gewoon dat je zelf net zo bent, je hebt net zo goed een roddelitem in je podcast.
Ik kijk nu trouwens dat fragment van VI terug, maar het is ook echt vet gemeen wel
Ze zijn sowieso weer echt helemaal terug bij af, van de week ook een hele rant dat Eva Jinek een achterbaks loeder is
Hoiiii
Ik ben gezwicht voor podimo. Maar er zijn veel
Podcasts met beeld. En datbeeld wil ik dus niet. Is er een manier beeld uit te zetten? Dat slurpt MB’s
Bij mij staat er vlak onder de video gewoon een knopje ‘hide video’
Vond ik ook! Luisterde echt graag naar Caro!