Ik heb net bloody sunday Roermond geluisterd en bedankt voor de tip, want ik vond het echt een goede podcast en ook mooi verteld. Ik ben normaal niet zo van de crime podcasts, maar als iemand nog iets weet in dit straatje hoor ik het graag
Jeej er is een nieuwe afl over Rian
Bedoel je van In de ban van Rian? Want bij mij is de laatste aflevering van 6 augustus. Of luister jij nog een andere podcast?
6 augustus! pardon ik dacht even dat ie er net bij was gekomen.
iig recensie volgt
Jaaa genoten weer haha
Vond de beschrijving van Natascha van B&B goed haha: ze draagt een lang vest en is er ook een.
Ik luister op dit moment Rusland voor gevorderden en ik vind het echt hilarisch. Super interessant en leuk verteld. Ik heb op aanraden van een bericht hier ook naar de podcast geluisterd over de biblebelt, ook super interessant. Ik vond alleen jammer dat het geluid slecht gemixt was, en de serie erg kort. Had gehoopt dat we wat meer diepgang zouden krijgen en misschien nog wat andere perspectieven.
Voor de mensen die de biblebelt podcast interessant vinden is deze wel leuk denk ik.
Weten De Eeuw-luisteraars dat het twee jaar terug ofzo vaker over specifieke namen ging die dan ineens in je hoofd op ploppenā¦? Je kunt niet omschrijven waarom, maar het is zoān naam wat echt een naam is.
Dat heb ik nu dus met: Berendien Tetelepta.
(Een van de makers van de Biblebelt podcast.)
Haha misschien moet ik de Eeuwofoon inspreken.
Haha jaaa dat weet ik nog wel! Er was ook een padel van een studentenvereniging of zo met zoān naam, ik weet alleen niet meer wat het nou was. Ik zou inbellen als ik jou was
Je bedoelt⦠Catharina van Dalen?
Ja same hoor! Ik vind vooral die aflevering in de oude stijl leuk, met Paulien bijvoorbeeld. Maar soms gaan ze zo door op dingen die me geen reet interesseren en dan bewaar ik de aflevering om bij in slaap te vallen whahaha
Chill weer haha
Luistert iemand hier Petje Af van Damn Honey? Daarin is de vibe tussen ML en Nydia ook wel gespannen. Gaat over werkethos die bij beide een andere invulling heeft.
Love deze naam idd. Beste naam van het jaar kanshebber.
Nee, Nydia wil ās ochtends vroeg beginnen en ML liever eind van de ochtend. En Nydia zei dat iedereen dat vast ook BELACHELIJK zou vinden, maar da is nie. Ik start het liefst rond 11 ook
Ik ben ook een beetje afgeknapt op Damn Honey hierdoor. Ik heb het idee dat Nydia ML overschaduwd en op een onprettige manier.
Vind het soms ook bijna crinch om te luisteren omdat ik Nydia zo kattig/bitchy/overheersend vind doen, vaak dingen verbeteren waarvan ik denk: boeiend, was zonder jouw correctie ook meer dan duidelijk. Ze is zo snappy en ML lijkt me veel meer laidback en relaxt en een veel fijner mens.
Ik denk dat het qua overschaduwen wel meevalt maar zoān dynamiek valt natuurlijk best wel op als je lang en vaak luistert. Ik zie het zelf maar gewoon als een natuurlijke dynamiek tussen twee mensen en probeer het een beetje te negeren
Letterlijk de eerste foto is er ƩƩn waar ze gewoon leuk, vrolijk en niet raar geposeerd op staat? Maar ook al zou ze dat wel doen, wat dan nog