Hehe chill, lekker doen als je er zin in hebt! Ze klonken weer meer uitgeslapen vanochtend! Ik heb ‘helaas’ ook al andere avondplannen anders ging ik met je mee
De minst vervelende podcastende witte mannen van Nederland zijn bijna terug
Schat er zijn al 2 afleveringen
Ik zie alleen een trailer en die van 15 juli?? Word ik hier genaaid als vriend vd show?
Ik bedoel televisië en niet de mediameiden!
Ooooh sorry ik lees niet goed!!
Even rectificeren graag
Echt een trend
M’n favoriete witte 50+ mannen (Teun, Gijs, Marcel) zijn allen weer terug van vakantie en je kunt me haast niet blijer maken.
De allereerste podcast van Marcel en Gijs die ik luisterde was met de Marion Koopmans imitatie. Schuddebuikend door de supermarkt, ik vond het echt zo verschrikkelijk grappig
Hahahha ik heb vandaag ook weer schuddebuikende geluisterd, die vergelijking tussen Caroline van der Plas en Pol Pot hahaha
‘Allemaal het platteland op!’
“Toespraak om 13u van Caroline.” Heb hardop gelachen op straat
De Mediameiden vind ik echt geweldig. Hun overgangen en ontwerpen die op elkaar inhaken zijn echt sterk. En de achtergrondverhalen over de industrie vind ik ook interessant. Vijf sterren!
Dan vind je de shitshow denk ik ook heel goed meer vrouwenpodcasts!
Ja, die is ook top!
Ik ga nu naar de pannekoekencaravan in carre
hahaha en dan daarna nog: carre bestaat niet meer, dat is een veilinghuis voor bieten
Ik vond die dus niet zo leuk? Heb een paar afleveringen geluisterd en ik vond één van hen best arrogant/veroordelend overkomen. Toen ben ik gestopt.
Voor wie het ook niet trekt om 3 uur naar een tv interview te kijken maar wél benieuwd is; van de nieuwe zomergasten afleveringen is nu ook een podcast gemaakt met het hele interview. Je ziet de fragmenten niet maar ze worden wel even toegelicht en evt kun je ze nog even terugkijken. Ik vind dit ideaal voor onderweg/tijdens het huishouden (aflevering draaien op npo app met alleen geluid werkte bij mij voor geen meter).