Podcasts (Deel 1)

Ik vind Nydia de laatste tijd echt dat ene kattige meisje uit je basisschool klas. Zo’n betweterig typje.

1 like

Ze zat ook bij Reality Check over B&B vol Liefde en daar was ze ook bloedirritant ja.

Morgen zijn gijs en marcel in tivoli en in twijfel of ik nog een keer zal gaan hahaha

Sorry voor deze mediocre white men liefde

2 likes

Omg doe, ik zou ook zo nog een keer gaan

1 like

Ik wil donderdag naar carre maar niemand wil mee

2 likes

Kom naar tivoli!

Kan helaas niet! Woon zelfs in Utrecht maar heb een dag met mn vader afgesproken in het hoge noorden.

1 like

Hehe chill, lekker doen als je er zin in hebt! Ze klonken weer meer uitgeslapen vanochtend! Ik heb ‘helaas’ ook al andere avondplannen anders ging ik met je mee

5 likes

De minst vervelende podcastende witte mannen van Nederland zijn bijna terug :heart::heart::heart:

9 likes

Schat er zijn al 2 afleveringen

1 like

Ik zie alleen een trailer en die van 15 juli?? Word ik hier genaaid als vriend vd show?

1 like

Ik weet niet meis

1 like

Ik bedoel televisië en niet de mediameiden!

1 like

Ooooh sorry ik lees niet goed!!

5 likes

Even rectificeren graag

21 likes

Echt een trend

6 likes

M’n favoriete witte 50+ mannen (Teun, Gijs, Marcel) zijn allen weer terug van vakantie en je kunt me haast niet blijer maken. :heart::heart::see_no_evil:

7 likes

De allereerste podcast van Marcel en Gijs die ik luisterde was met de Marion Koopmans imitatie. Schuddebuikend door de supermarkt, ik vond het echt zo verschrikkelijk grappig :sweat_smile:

3 likes

Hahahha ik heb vandaag ook weer schuddebuikende geluisterd, die vergelijking tussen Caroline van der Plas en Pol Pot hahaha

‘Allemaal het platteland op!’

4 likes

“Toespraak om 13u van Caroline.” Heb hardop gelachen op straat :eyes::smiling_face_with_tear::joy:

3 likes