Podcasts (Deel 1)

Ik zat ook te denken kunnen we geen format ideeën opsturen voor een nieuwe podcast :joy:

2 likes

Twee niet-problematische witte mannen bespreken televisie programma’s :smiling_face_with_tear:

nooo Lamyae stopt met het presenteren van Haagse zaken

3 likes

:sob::sob::sob: 6 jaar alweer. Snap het wel, dat je dan weer’es wat anders wil doen. Maar idd enorm jammer!

Deze podcast is helaas exclusief op podimo. Dat heb ik niet, dus ben benieuwd of iemand hier het gaat luisteren/heeft geluisterd. Het Is al wel te luisteren.

Zijn er hier nog mede Teun en Gijs liefhebbers of hebben “we” die met z’n allen gecanceld? :crazy_face: Anyway, ik zit te genieten van de restjesavond. Joe.

10 likes

Ik bewaar 'm voor morgen :shushing_face:

2 likes

Poeh ja ik kan hem ook steeds slechter hebben. Idd vaak zo onaardig tegen Aaf… ik vind het knap hoe aardig zij altijd blijft

@Douwe ik heb ook alweer een stuk geluisterd net, heerlijk!

6 likes

Ik ben ook gestopt met luisteren omdat het mij, ook door dit topic, opviel dat hij best wel klaagt over dingen en inderdaad onaardig is. De dynamiek is ook wat verandert met het begin denk ik. Toen had hij nog meer grappige verhalen over hoe het vroeger bij hem thuis ging enzo. Kan ook aan mij liggen dat je op een gegeven moment iemand even ‘zat’ wordt en over een tijdje is het wel weer leuk om te luisteren.

2 likes

Eten ze deze editie weer varkensnek?? Dan sla ik over

4 likes

Nee, surf en turf. :sweat_smile:

Ik val goed in slaap met ze :tipping_hand_woman:t3:

3 likes

“De zaak ontleed” vind ik een hele interessante misdaadpodcast met Saskia Belleman. Geen idee of de podcast hier eerder getipt is.

5 likes

Gefrituurde trommelvlies. Ik ga stuk

4 likes

“Vleesfondue, ja jij weet wel iets van frituurpannen toch”
:joy::joy:

Ik moest echt huilen van het lachen toen Teun zijn kwetsbare verhaal vertelde over zijn gefrituurde trommelvlies en Gijs alleen maar keihard moest lachen ahahahah, dat kun je echt alleen met je allerbeste vrienden flikken. Echt wel een bijzonder, onteuns verhaal

6 likes

Ik lachte ook hardop terwijl ik op straat liep haha, arme Teun.

3 likes

Long shot, maar ik ben op zoek naar een aflevering van de Eeuw van de Amateur en ik vroeg me af of iemand hier toevallig weet welke het is. Ik kan het niet vinden via de shownotes.

Volgens mij was het een aflevering met Botte en Ype zonder gast, of het kwam in een stukje dat ze erna hadden opgenomen om een aflevering met een gast af te sluiten en post e.d. door te nemen (dit laatste staat me bij, maar ik weet niet of het klopt)

Het stukje dat ik graag terug zou willen luisteren kwam aan het einde van de aflevering, Ype vertelde dat hij een keer naar een begrafenis van een familielid ging terwijl hij veel rugpijn had, en toen was er een treinstoring en kwam zijn zus hem en zijn andere zus daarom ophalen bij een station, maar ze had een Smart. Dus ze moesten met zijn drieën in een Smart, wat er heel dom uitzag. En een van de zussen vroeg toen aan een groepje mensen op het station 'Gaan jullie ook naar de begrafenis van Tante Jet?", maar dat waren gewoon random mensen die geen idee hadden waar ze het over had.
Het kan zijn dat de naam van de tante iets anders was!

2 likes

Misschien deze? Aflevering 230: Monumenten in Washington - De Eeuw van de Amateur

1 like

Heerlijke aflevering van de eeuw met Paulien!

1 like