Jaaaa! De stem van Thomas is zo rustig en fijn. Luister het iedere ochtend als ik naar werk ga
Ik ben weer bij met de Moord op Patrick.
Conclusie
Enige conclusie die ik kan trekken: de volgende aflevering van Argos gaat vast over grootschalige oplichting in de waxinelichtjesindustrie. BREKEND: Waxinelichtjes met brandduur van 8 uur al uit na 7 uur en 4 minuten!
OMG! Ik dacht ik luister ff een podcast tijdens het vouwen van de was. Eindstand: brand in het landhuis in een middag geluisterd haha.
Ik ben nu echt benieuwd naar nog meer informatie haha. Wat een verhaal zeg.
Ik vind dat de beste die ik heb geluisterd! Dus als iemand vergelijkbare heeft?
S-town: wel een Engelse podcast en ook heel bekend dus misschien ken je deze al. Maar de brand in het landhuis lijkt qua opbouw en storytelling heel erg op deze podcast. En dan nog veel beter in mijn ogen haha.
Ik kan best goed Engels, maar ik vind het toch echt lastig luisteren. Zal nog eens een poging wagen!
De laatste podcast aflevering van Damn Honey vond ik weer goed! Ik merk wel dat ze het echt van hun gasten moeten hebben
Ik heb net de podcast over âde 100 jarige man die uit het raam klom en verdweenâ (boek van een zweede auteur) afgeluisterd. Het was een hoorspel waarin het boek werd nagespeeld. Verdeeld over 27 afleveringen van een half uur. Ik moest er even inkomen, maar vind het echt jammer dat het is afgelopen nu :(. Echt een aanrader dus via de npo radio 1 app
Bedankt voor deze superleuke tip!
Zag dat er een nieuwe podcast is van de makers van BOB en de Blankeberge tapes: el tarangu. Nog niet geluisterd, maar dacht geef hem alvast als tip.
Ik vond Damn Honey in het begin heel tof, maar juist de laatste afleveringen een beetje zeurderig. Qua stemmen vooral. Luistert niet fijn.
Oh ik wil die zo graag luisteren maar staat niet op Spotify. Waar heb je hem geluisterd?
Alstu!
Van de gasten of de hosts? Ik heb er zelf nl. niet zo op gelet. Hopelijk ga ik er nu niet te veel op letten
De gasten!
Dank voor deze tip! Leuke podcast.
Is dat van die 100% inspiratie? Die ben ik nu aan het luisteren, vind 'm leuk. Vind Mascha altijd leuk overkomen bij dit soort dingen!
Niet echt een podcast maar ik ben echt fan van the Blinkist, een app waarin je naar samenvattingen van boeken kan luisteren of ze kan lezen.
Ik heb de eerste aflevering van de Blankenberg tapes geluisterd. En nu kom ik erachter dat het helemaal niet echt is!
Toch een beetje teleurgesteld (maar ga denk ik wel verder luisteren)
Nieuwe favoriet, creepy true stories