Podcasts (Deel 1)

Ik ken VPRO cinema, maar dat gaat misschien iets teveel over de filmmakers… weet ik niet zeker

1 like

Oehh ik ga die dan wel even downloaden, thanks!

Hahaha mijn vader heeft de afgelopen week naar Brand in het landhuis geluisterd en hij was helemaal enthousiast. Krijg ik net allemaal foto’s dat hij als een echte spion door de bosjes naar het landhuis staat te gluren. Hij moest blijkbaar in de buurt zijn en besloot langs te rijden. Schatje is het

Heeft er toevallig al iemand de Deense detective geluisterd?

22 likes

Ik heb afgelopen week Beethoven is meer dan een hond geluisterd, over klassieke muziek. Twee meiden waarvan de een de ander een soort spoedcursus klassieke muziek geeft. Luisterde lekker weg!

1 like

Misschien vind je Klassieke mysteries dan ook wel leuk! Zijn wel maar drie afleveringen tot nu toe.

Die heb ik heel toevallig al gedownload!

1 like

Nog een tip: Babylon van Vpro. Drie afleveringen van een kwartiertje. Luistert zo weg!

Gaat over het volgende: De serie gaat over Rob, die - na een periode van stress - als kers op de taart wordt verlaten door zijn vriendin. Hij krijgt last van hallucinaties en besluit er helemaal tussenuit te gaan. Hij komt terecht op een camping in Babylon, Tsjechië, waar hij een prachtig meisje leert kennen. Eind goed, al goed. Of niet? Er blijkt zich een luguber drama te hebben afgespeeld in Babylon, dat op het punt staat zich te herhalen…

2 likes

Vandaag om 14.00 een nieuwe aflevering van de moord op Patrick!

3 likes

Ja!

Samenvatting

Ik vond de aflevering ook tegenvallen. Wel interessant van de andere theorieën, maar voor de rest was het weinig nieuws.

Ook ben ik benieuwd wat voor info die nieuwe getuige had, maarja, dat krijgen we niet te weten.

1 like

Ik dacht precies hetzelfde.

Summary

Voelde een beetje als het herhalen van eerdere afleveringen.

Summary

Ja dat vond ik ook zo stom!

Ik vind het wel mooi dat zij er nog steeds meer bezig is, en alle alternatieve scenario’s wel interessant. Ben benieuwd of er meer volgt (ben nog niet klaar met luisteren, mocht dat gezegd worden later haha)

over die vrouw met mogelijk nieuwe informatie

Volgens justitie moest de vrouw met nieuwe info een e-mail sturen. Dat wilde die vrouw niet.

De presentatrice zei dat het verplicht was om (nieuwe) informatie over een misdrijf te melden bij de overheid.

De presentatrice heeft deze nieuwe info nu ook. Dan zou feitelijk gezien de presentatrice deze informatie ook moeten melden aan justitie toch?

Of is het dan minder betrouwbaar omdat het van de tweede hand komt?

Ik vond die nieuwe scenario’s wel interessant, omdat daar inderdaad weinig naar gekeken is en het hele verhaal gewoon vreemd is(voor een eerwraak). En ja jammer dat we die info niet hadden, hoop echt dat die wel bij de politie terecht komt.

1 like

Moord op Patrick:

Ik had al eerder het idee dat de ex het misschien wel gedaan kon hebben, en nu door die kaarsjes weer.

1 like

Ik vond het juist wel interessant, deze aflevering! Maar ik vind het juist wel goed dat ze daadwerkelijke deskundigen op het gebied van eerwraak ana het woord laten en spreken, ipv gekke assumpties van de politie. Maar ik luister ook niet zoveel crime podcasts dus daar gaat het me wat minder om haha

Heeft iemand nog aanraders voor podcasts over feminisme en body positivity in combinatie met marketing/advertising?

Ik weet geen specifieke podcast, maar ik heb de laatste tijd Jameela Jamil een aantal keer horen praten over dit onderwerp op verschillende podcasts (Sooo many white guys, Getting curious with Jonathan van Ness, Work Party,… ik vergeet er sowieso nog)

1 like

Ah thanks! Ik vind haar sowieso als persoon al heel erg leuk, dus ik ga dit zeker even bekijken!

1 like

Zei doet ook veel op ig tv misschien ook leuk om te kijken .

1 like