Podcasts (Deel 1)

Late to the party, maar heb Bob geluisterd. Prachtige podcast zeg, mooie stemmen (vooral van de Vlaamse dames), mooi verhaal en het zit echt goed in elkaar. Merkt dat er veel tijd in is gestoken! En oef, elke keer als Elisa over den Bob begon…

Schijt vervelend nummer op het laatst wel.

3 likes

En nu naar de rest van schik! Ik zou dus podcastcursus van hun hebben deze zomer maar dat gaat niet door :frowning:

1 like

Ahh daarom zou je naar Antwerpen! Ja ik wilde al beginnen met El tarangu!

Dank voor deze tip, heel leuk, ben 'm aan het bingen!

1 like

Naast dat ik heel veel luister omdat ik 't tof of interessant vind, zoek ik ook altijd podcasts waarbij je lekker in slaap kunt vallen dus iemand met een fijne stem, weinig heftige jingles of harde geluiden en ik kan de Bosbabe Podcast echt aanraden. Opzich ook euke onderwerpen maar ook gewoon een hele fijne rustige zachte podcast!

2 likes

Vandaag toevallig bij deze podcast beland en het is echt fantastisch. Super absurd, lekker kort en heel afwisselend.

Even Sander S. shamen op een andere manier, ik heb net ontdekt dat hij lacht zoals Pino. :clown_face: (Aflevering van vandaag, op 1.30 minuten al.)

3 likes

Sorry, ik ben wel een meme generator, maar hier heb ik de skills niet voor.

1 like

Haha ik heb dit puur en alleen meteen opgezocht in de hoop dat ik die man ein-de-lijk eens wat minder aantrekkelijk ga vinden.

2 likes

Werkt wel he.

Nou to be honest was dit nog de beste manier tot nu toe😂. Zelfs zijn domme uitspraken waren minder effectief (niet trots op).

Ik vind het echt stom van Sander niet wat constructiever met de feedback omgaat want ik vind hun podcast wel leuk om te luisteren, maar het zou nog veel leuker zijn als hij gewoon af en toe toegeeft dat hij fout zit (en beter nog, niet meer van die uitspraken doet).

1 like

Ik vind zijn vrijetijdskleding en vooral zijn schoenen (rare smaak sneakers) ook erg onaantrekkelijk. :thumbsup:

1 like

Jeeee hierdoor is het gelukt hem minder leuk te vinden idd!

Voor de mensen die net zo desperate zijn:

3 likes

Even serieus: dit vind ik ook. Vind het echt jammer dat ie zo’n domme dingen zegt. En ja, ik weet (helaas) dat als je een groep mannen aan het bier zet en die gesprekken opneemt dit soort uitspraken bijna overal ook langs zullen komen, dus in die zin is het absoluut niet uitzonderlijk, maar het is gewoon niet oké en dit moeten we niet (meer) willen anno 2020.

Daarnaast is ie over zoveel zaken zo vooruitstrevend en ook heel scherp en toch genuanceerd, het is gewoon een slimme vent en in de basis geen vervelende denk ik, dus dit is gewoon dom en niet nodig.

Ik ben teleurgesteld. En hij lacht als Pino.

4 likes

Ik vind het echt voor mensen die dit ‘vlot’ noemen. Puberjongens die geen mooi schoeisel willen dragen want oncomfortabel of niet cool, maar hun moeder dringt erop aan geen echte sneakers te dragen. Dan maar deze vlotte gympen.
Of een volwassen RGK, kan ook.

6 likes

Niet per se rare sneakers, maar rare smaak sneakers. Er zijn genoeg mannen die dit dragen, maar de voor de hand liggende smaak is Adidas, niks, puma, vans of onbekende merken net zoiets :joy: dit is wel echt anders. Past idd echt bij een ander type. Niet mijn type :innocent:

2 likes

Vorig jaar heb ik dit ook al eens gepost, maar de zomergasten podcast is er weer! Zo kun je iedere week de zomergasten avond beluisteren tijdens het wandelen/fietsen/reizen. Alle fragmenten die op tv worden getoond, worden in audio afgespeeld en er wordt omschreven wat er te zien is.

3 likes

Kelly van de Wat ik wou dat ik wist heeft een foto van zichzelf geplaatst op instagram. Ze was al die tijd anoniem en nu niet meer, de nieuwe aflevering gaat daar ook over. Echt leuk om haar eens te zien!

1 like

Ik ben De Gijzeling van Gladbeck aan het luisteren, maar erger me kapot aan één van die makers die ziek is en dat 8362 keer moet benadrukken. Ik houd niet zo van de man fli-beweging, maar dit is er eentje hoor. :hot_face:

2 likes