Ik vind het hele onderzoek etc vaak heel interessant, maar ook het psychologische gedeelte waarom doet iemand zoiets. Vaak gaan ze ook in op de achtergrond van de dader en dan zie/hoor je alle verbanden.
Ja die vond ik ook mooi! Je krijgt toch wel een eenzijdig beeld van alleen Lucas, dus mooi haar kant ook te horen. Ik heb na het luisteren van de podcast trouwens direct zelf een zwangerschapstest gedaan, ik dacht, ik zal toch niet in dezelfde situatie zitten ineens?
Gelukkig maar haha Voelde me echt een beetje stom dat ik het niet doorhad.
Ik vind het gewoon interessant, kan er uren over lezen en luisteren, ken ook bijna alle grote zaken wel, ieder zn ding toch
Ik geef Peter R. de Vries de schuld van mijn fascinatie voor moordzaken.
Ik moet vaak wel ff lachen om de disclaimer; some people will find this bla bla bla. Dan denk ik echt eeuh some people ik hoop dat heeeeeel veel mensen dit niet normaal vinden.
Doortje Smithuijzen bij Podcast over Media, ben benieuwd… ga nu luisteren.
Na jouw berichtje hier ben ik hem gaan luisteren. Ik vind het verhaal heel interessant en ik kan Marcels chagrijnigheid ook prima aan. Maar nu is hij ziek en het gaat elke aflevering wel meerdere keren over hoeveel graden koorts hij heeft en dat ie zich zo rot voelt. Dan denk ik echt??? Hoezo stel je dit dan niet uit? Hoezo is die ander niet bang om ook ziek te worden? Ik hoor ze in het begin ook praten over corona, dus dit is in de corona tijd en dan is het toch super onverantwoord? Echt zooveel vragen haha.
Ik heb de podcast niet geluisterd en volgens mij was dit helemaal aan het begin van corona, in februari. Dat is wat ik me kan herinneren van De Krokante Leesmap.
Oohh ja ik kon de datum niet vinden. Maar februari zou wel de handelswijze verklaren ja!
Misschien The Bowie Show van Bowie Redman?
Man man man of the couple cast?
Van twee kanten vind ik ook wel leuk!
Taboe talk? Van kpn/nrc
Ik poste laatst dat ik niet snapte waarom mensen naar true crime luisteren maar ik snap het nu jongens ik heb in een dag een hele true crime podcast over de cult nxim geluisterd. Ik heb niks met moord maar wel met cults blijkbaar
Hoor net dat er een zevende aflevering komt van De Moord op Patrick. Benieuwd wat die maakster nu weer voor briljant recherchewerk heeft verricht. Maar ga toch luisteren.
Omg ik ben super fan van die podcast juist!!! Ben zo benieuwd
Ja ik kijk er ook echt naar uit!!!@
Er was een tip binnen gekomen n.a.v. de Coldcase kalender waar de zaak opgezet was omdat er weer aandacht voor is dankzij de podcast.
Ik vergeet die opmerking dat je beter niet met kerst vermoord kan worden omdat er dan maar beperkte politie inzet is nooit meer. Let nu extra goed op tijdens feestdagen
Ik vind de zaak op zich heel interessant, zal daarom ook zeker weer luisteren, maar vind die podcast altijd een beetje een rommeltje ofzo en die aflevering 6 over die waxinelichtjes vond ik echt lachwekkend.