Oh geweldig! Ik word helemaal para man
Ik luister nu de antipodcast en dan de aflevering over schulden. En ik weet niet zo goed wat ik nou van die Alexander zijn verhaal moet vinden. Ik weet niet goed of ik het nu met hem eens ben voor zijn oplossing of niet. Maar @luzarl wel leuk die podcast!
Hahaha omg hoe kom je daar nou weer bij
Die is van jou toch of niet? Begin nu wel heel erg te twijfelen. Maar nou ja ik had de eerst aflevering geluisterd en had hem nog in mijn lijst van gevolgde podcasts staan in Spotify. En ik kon geen andere leuke vinden dus ging deze luisteren. Vandaar.
Ik vind die Alexander ook gewoon een flapdrol. Vandaar mijn neiging om daar nu een bericht over te plaatsen. Maar als het weg moet, dan haal ik het weg hoor!
Jaa hahaha dat ben ik! Maar ik had geen idee dat iemand er ooit naar ging luisteren. Leuk hoor, laat maar gewoon staan
Ik ben vandaag begonnen aan de podcast Couple Goals. Iedere aflevering een nieuw stel en heel divers. Vond de eerste aflevering leuk!
Ik heb gisteren de Zelfhulpboekenclub ontdekt, met Stijn van Vliet en Jasper Demollin (van Streetlab). Ik ben nu bij afl 3 en het is nog een beetje chaotisch allemaal (zeggen ze zelf ook haha) maar echt prima leuke podcast met lekker slap geouwehoer om zonder bij na te denken naar te luisteren. Hou ik van
Leuk is die hè! Ik heb het idee dat ze vanaf seizoen 2 een stuk beter zijn geworden, het gaat wat meer de diepte in. Heb er nu al een paar keer (bijna) om gehuild haha. Het enige wat ik nooit snap is die intro, die valt zo uit de toon naar mijn idee, wie is die kerel?
@NoyraSoturi De dingen die jullie noemen zijn me nog niet opgevallen haha! Ik heb alleen nog de eerste aflevering geluisterd waarin ze zichzelf voorstellen, maar daar werd ik in ieder geval enthousiast van. Vooral omdat ik het idee heb dat ik nu al nieuwe dingen heb geleerd, omdat ik zelf in een heterorelatie zit en maar heel weinig in aanraking kom met de LGBTQ+ gemeenschap door de omgeving waarin ik woon en ben opgegroeid.
Ik weet niet of deze al was genoemd maar ik ben begonnen aan trace evidence! Heb nu 2 afleveringen geluisterd en tot nu 2 interessante zaken.
Ik luister Een nijlpaard kon lachen. Weet even niet hoe ik eraan kwam dus ging zonder voorkennis erin.
Had al snel het vermoeden dat het fictie zou zijn, en blijkt ook zo. Erg grappig en zit goed in elkaar, haha, soort parodie op alle “spannende” en onderzoekende podcasts die er nu zijn.
Ik ben begonnen aan ‘The scaredy cats horror show’, is een spin-off van reply all waarin iemand die heel bang is voor horrorfilms, samen gaat kijken met iemand die er juist van houdt, en dan gaan ze bespreken wat ze ervan vonden. Leek me leuk omdat ik dus ook zo’n bangerd ben en veel mensen om mij heen juist liefhebbers zijn van horror. Ik heb nu een halfuur van één aflevering geluisterd en tot nu toe heb ik al bijna gehuild in de supermarkt en zit ik nu met hartkloppingen op de bank met alle lichten aan Ik denk dat het wel een aanrader is voor horrorliefhebbers, maar ik skip deze even denk ik!
ik moet straks 8 uur gaan rijden. Heeft iemand nog goede verslavende series? Of een podcast met lange afleveringen?
De populairste heb ik wel al gehoord!
De man en de maan
Making an opera (is wel NL)
The dropout
Esther Perel
Parel radio
Gijs Groenteman
Zomergasten
De laatste dans
De val van Srebrenica
De gijzeling van Glasbeck
Foodiness podcast
De showbizzmoord
De verdwijning van Britta Cloetens
Waarom
Adem in adem uit (zijn bevallingsverhalen, moet je van houden haha!)
Wow ik zie nu ineens dit! Een nieuwe afl van de moord op patrick. Staat er al een tijdje op maar heb er nog nergens over gelezen
Haha huh volgens mij reageerde jij nog zelf toen we het er hier over hadden. Houd je verwachtingen maar laag.
Edit: haha ff terugscrollen naar 29 juli.
Ik vind dit een van de beste NL podcasts en ik vond het een fantastische aflevering! Ik had toen idd gereageerd maar daarna nooit meer gelezen gezien of gehoord dat de afl al uit was dus ik was verrast hahaha
Haha ik vind het wel echt mooi hoe meningen zo kunnen verschillen, ik vind het een interessante zaak, maar geen goeie podcast, maar die vrouw zit gewoon in mijn allergie met haar waxinelichtjes. En haar “oh een heuvel!”, ja je bent in Zuid-Limburg.
Ik vond dat van die waxinelichtjes juist heel interessant, ik vind dat ze daar gewoon een punt heeft en niemand heeft dat ooit onderzocht. Misschien wat knullig, maar ze is ook geen detective of rechercheur maar radiomaker, en dat van die waxinelichtjes past daar goed bij