Podcasts (Deel 1)

Ja ik ook! Ik snap echt niet dat iedereen er hier zo lyrisch over is. Ik heb er een paar met Paulien geprobeerd en Paulien vind ik heel leuk. Maar die 2 jongens vind ik zo zeikerig. Dat zeurderige Friese accent draagt er misschien ook niet aan bij. Ik vind ze niet grappig en ik vind het gekletst ook totaal niet boeiend. Alsof je naar 2 saaie vrienden luistert met hun eigen suffe inside jokes. Dan is er ook altijd één of andere Friese vrouw die een spraakbericht stuurt, why. Ik heb iets van 4 afleveringen geprobeerd en ik dacht elke keer, waar de fack luister ik naar?!

1 like

Weet iemand nog leuke Engelstalige podcasts? Heb nu bijna alle afleveringen van You Must Remember This geluisterd en ben wel aan iets nieuws toe

Wat zoek je precies?

Ik luister nu why wont you date me? En this american life is ook altijd vermakelijk

2 likes

Ik ben net begonnen aan do no harm en zit er helemaal in. Gelukkig kan ik 6 afleveringen achter elkaar bingen.

Het is wel af en toe heerlijk amerikaans maar verder wel heel goed over het amerikaanse rechtsysteem mbt kindermishandeling dat niet altijd goed gaat

Heavyweight vind ik altijd leuk!

Ooh die lijken me interessant!

@Sjern gewoon van alles wat! Ik zet die twee ook op mijn lijst!

1 like

Spirits podcast, potterless, conversations with people who hate me, femlore, zero hours, wolf 359, we fix spacejunk, the far meridian, kalila stormfire’s economical magic services, meddlin adults

1 like

Daar moest ik inderdaad ook bij huilen. Echt hartverscheurend!

Ja ik vond dat ook een hele leuke podcast. En door die podcast wil ik ook naar een opera zsm haha

1 like

Ben het boek van Man Man Man aan het luisteren, hij staat op Storytel nu maar vind er werkelijk geen drol aan. Het is zó veel herhaling van de podcast. Ze hebben het zelf voorgelezen, dat leek me in eerste instantie juist chill maar ik vind het bijna een beetje ongemakkelijk om naar te luisteren. De teksten zijn ook zo gemaakt en ugh. Nee. Ga het wel afluisteren maar vind het echt nul toegevoegde waarde hebben.

2 likes

Goed om te weten! Ik wilde er nog een proef-storytell abo voor nemen maar dan laat ik t gaan

Ik heb hem ook geluisterd als onzinnig vermaak maar ik heb me ook een beetje zitten ergeren haha. Ik vind sowieso de laatste seizoenen van de podcast niet meer zo leuk als de eerste toen ze nog echt grappige nieuwe anekdotes hadden. En bij dat boek merk je heel goed dat ze het niet van de inhoud moeten hebben, maar echt van hun dynamiek als vrienden onder elkaar. Blijft echt weinig van over in zo’n boek. Gelukkig had ik er ook lage verwachtingen van haha.

1 like

Dat gratis abo voor twee weken is dat toch? Daar kan je het nog wel voor overwegen, haha!

@Flippie Meen je? Ik zal eens even een realistische review geven straks :sunglasses:

@Keaton Ja echt helemaal met je eens inderdaad! Echt jammer maar wellicht ook niet helemaal te voorkomen na 5 seizoenen en steeds meer succes? Zo zonde.

1 like

Heb vorige week El Tarangu geluisterd, maar helaas niet zo enthousiast. Ik vond het erg warrig - alsof ze zelf ook niet zo goed wisten wat de lijn in dit verhaal was. En toen de herinnering aan de jeugdvriend, waar over werd verteld en toen opeens weer afgesloten werd, en weer terugkwam. Jammer!

Heel veel tips opgeslagen nav dit topic, dus bedankt! Ga nu beginnen aan “De Gijzeling van Gladbeck”. Heel benieuwd.

Nouja ik neem het ze ook niet actief kwalijk, ik vind het gewoon minder leuk nu haha.

Ohhh thankyouu😍

1 like

Ben begonnen aan De Vlaamse Kunstroof, want love ‘t Lam Gods, maar vind het eigenlijk wat tegenvallen. Al helemaal omdat die 2 meiden echt niks van kunstgeschiedenis weten en ze doen ook zo pretentieus richting die zoekers. Iemand anders hier al mee begonnen?

Ah tikfout, bedoelde 2.

Maar ja, blijft heel oppervlakkig inderdaad! Heb t ook als achtergrond nu aan staan, het Vlaams blijft lekker rustgevend ook haha.

Kan niet wachten tot de bende van Nijvel in januari.

2 likes

Huh wordt dant niet de kerstspecial? :frowning: