Nouja ik neem het ze ook niet actief kwalijk, ik vind het gewoon minder leuk nu haha.
Ohhh thankyouu😍
Huh wordt dant niet de kerstspecial?
Volgens mij komt de Bende van Nijvel in januari. En was de laatste aflevering ook de laatste voor dit jaar.
Ik heb helemaal geen zin in die special, vind t maar een stom onderwerp
hoezo vind je het een stom onderwerp? Geen judgment hoor haha, ben gewoon benieuwd. Vind het zelf wel intrigerend, “niet schieten” is een heel goede film hierover & geregisseerd door het slachtoffer.
Vlaamse zaken doen me eigenlijk nooit iets… ja ik weet het eigenlijk ook niet zo goed
Ik ben helemaal weg van Gothrecht. Een absurdistisch hoorspel. Echt fantastisch. Het is oa gecreëerd door Pepijn Lanen (faberyayo) en Georgina Verbaan speelt een grote rol.
De Belgische krant De Standaard heeft nu een nieuwe reeks: Mijn kind de moordenaar.
Ze volgen een jaar lang vier Belgische gezinnen waarvan de zoon vast zit, de eerste aflevering staat online en gaat over een jongen die levenslang heeft gekregen.
Heeerlijk haha!
Hahah ja grappig!
Super leuk! Ben echt wel fan van ze geworden dit jaar (had ik nooit gedacht, haha)
Hahaha zo fout, maar zo grappig. En het nummer en de clip doet hun naam eer aan: vol zelfspot. Love it!
Ik heb net in twee dagen Cocaïnekoorts (via NRC audio) geluisterd, heel interessant en luistert als een spannend boek
zeeeven mellooehoeen
Meloenen is een van mijn favoriete Zelfspodcast woorden. Al is ‘de coronette’ ook wel favoriet.
Wij roepen hier ook heel vaak JOAPIE tegen elkaar. Vind Sandoise (San-dwase) ook erg mooi. En Titander.
Ja die vind ik ook fijn! Je kan ook makkelijk eruit pikken wat interessant is.