Podcasts (Deel 1)

Als je die aanklikt kom je vanzelf bij het stukje over podcasts.

Hm vreemd, bij mij staan er alleen liedjes in de lijst. Jammer

Als je in de zoekbalk wrapped typt, dan krijg je als het goed is dit:

Samenvatting

Bij die bovenste krijg je de samenvatting.

Dat krijg ik helaas niet, alleen topnummers en gemiste hits. Nou ja het maakt me ook verder niet uit, luister wel gewoon vrolijk verder. Dank iig!

Heb ik ook helaas!

Hahaha ik verslikte me net ook bijna door Marc-Marie over Peter Ustinov, hahaha heerlijk.

2 likes

Ik kan maar één aflevering hiervan vinden, klopt dat?

Klopt!

1 like

Ah die nieuwst van damn honey :frowning: ik moest echt de hele tijd mijn tranen wegklikken. Wel een goed onderwerp!

2 likes

Ja! Vond ‘m echt prachtig. En heel erg goed om dit onderwerp zo uit te lichten.

Ik heb net 2 afleveringen geluisterd van Leopold 2. Zo interessant en goed verteld! Echt boeiend hoe zijn interesse en missie in de kolonisatie begint en dat België/ministers dit helemaal niet wilde.

Vond de laatste aflevering van de Eeuw inderdaad ook top! Had 'm opstaan tijdens het opzetten van de kerstboom, niet heel kerstig maar wel super gezellig. :santa:

2 likes

Ik vond die ook zo leuk. Vind Marc-Marie ook zo gezellig :smiley:

3 likes

Door jullie ben ik ook maar eens aan de Eeuw begonnen! Eerst vond ik lastig te volgen, de opbouw is een beetje apart en het is vooral heel veel geklets maar nu ben ik hooked.

2 likes

Ik ben ook begonnen maar na ongeveer ± 30 minuten nu toch afgezet, misschien geef ik het nog een tweede kans. Ik vind het ook teveel geklets, te weinig ‘waar gaat het nu over’.

Ik vind juist weinig meer ontspannend dan dat, haha. Echt heerlijk.

1 like

Ik heb dat bij meeste podcast ook (wat ik wou dat ik wist, zelfspodcast bijv.) en heb nagedacht waarom ik het hier niet zo fijn vind. Ik denk dat ik een stuk structuur / opbouw mis en het daarom voor mij onrustig is om naar te luisteren? En te lang denk ik, 2 uur duurde de laatste. Ik hou van duidelijke blokjes van ‘‘daar gaat het nu over’’, vaste elementen. Ga het in ieder geval nog een kans geven tijdens het wandelen!

1 like

Ja structuur ga je niet echt vinden bij De Eeuw ben ik bang, al zijn er wel terugkerende rubrieken. En het gaat nooit vantevoren vaststaand echt ergens over
 Het gaat over allesss! (Lees dit in Ype zijn stem.)

3 likes

Ik vind De Eeuw echt verschrikkelijk, niet eens door de missende structuur maar vooral omdat ik echt een hekel heb aan de hosts.

1 like

Ik moet zeggen dat ik een uur heb geluisterd anderhalf jaar geleden ofzo en volgens mij was Paulien nog geen host? Of wel, maar ik dacht dat Aaf er zat. Maar ik vond ze gewoon heel stom? Echt van die irritante mensen die ik in het normale leven ook niet moet hebben.
Het hielp ook niet dat ze een ongefundeerde mening hadden over iets waar ik het totaal niet mee eens was.

Jammer want ik hou wel van die kletspodcasts. Ik begin me sowieso na een tijdje wel te irriteren aan de hosts, maar dit was dus heel snel.

1 like