Ken ik allemaal nog niet! Dank, wel wat namen gevonden maar wel leuker gelijk eentje te hebben die al goed bevallen is.
Ik keek laatst op de instagram van Datevermaak en hun hoofden kwamen totaal niet overeen met hoe ik hen voor me zag op basis van hun stemmen, haha. Vooral bij Timo verwachtte ik een heeel ander type.
NL/Vlaams
- El Tarangu
- Bob
- Waarom
- Klassieke mysteries
- De laatste dans
- De showbizzmoord
- De moord op Patrick
- De kofferbakmoord
- Laura H.
- Duister
- Daders
- TBS
- De kasteelmoord
- Kwaad Bloed
- Cokevissers
- Met voorbedachte rade
- De Blankenberge tapes
- De brand in het landhuis
- De Deventer moordzaak
- De gijzeling van Gladbeck
- De industrie
- Leven met de maffia
- De Willem podcast
- Complotcast
- Boeiend de podcast
- Het Oord
- In het hart geraakt: wie vermoorde Els Slurink
- Luchten
- Tante Jos
- Babylon
- De verdwijning van Britta Cloetens
- Moord op het Oosterveld
- Omroep Onderwereld
- De Taghi podcast
- Argos, de delen over ritueel misbruik bijvoorbeeld
- De stemmen van assisen
- Het verloren hoofd
- Morbide zusters
- Een nijlpaard dat kon lachen (niet echt true crime en fictie, maar wel leuk)
- Grafspraak
- Het verhaal van Nicky Verstappen
- Crime Podcast NL
- Jan & Christina
- Moordzaken de Podcast
- Cold case: De moord op Judit Nyari
- Wie was mama
- De wereld van Jan de man.
- Dossier AIVD
- Ik sla mijn vrouw
- Openbaar ministerie
- De Nieuwjaarsmoord
- The Nation (NLtalig)
- Wraak (fictie)
- al sla je me dood
- de Deventer mediazaak
Engels
- Crimejunkie
- My favorite murder
- Last podcast on the left
- Serial killers
- Darknet diaries
- And thatâs why we drink
- Conspiracy Theories
- Female Criminals
- Morbid
- Generation Why
- S-Town
- Bear Brook
- Unsolved Murders
- Mile Higher Podcast
- Cult Liter
- Killer Queens
- Wondery
- Youâre wrong about
- In the dark
- Down the hill
- Redhanded
- Cold
- the murder squad
- accused
- new Orleans unsolved
- autopsy: the last hours of
- the vanished
- dateline
- missing in Alaska
- shattered souls
- psychopath in your life
- murderish
- unfinished
- it was simple
- Maffia
- CounterClock
- Criminal
- True Crime Obsessed
- Happy Face
- Park predators
- Urge to Kill
- Noble Blood
- Motive
- Root of evil
- Casefile
- Criminal
- Red Ball
- Up and Vanished
- Bardstown
- The officers wife
- Nothing rhymes with murder
- A paranormal chicks
- The trail went cold
- someone knows something
- uncover
- Dirty John
- Lets not meet
- The crypto queen
- Swindled
- The drop out
- Death in ice valley
- The Lighthouse
- Going west
- Canadian True Crime
- Nordic True Crime
- True Crime Sweden
- Court Junkie
- They walk among us
- Today in True Crime
- The Clearing
- American Scandal
- Extraordinary Stories (niet alle verhalen zijn true crime, veel wel)
- Cults
- Espionage
- The dating game killer
- Dr. Death
- the truth about true crime
- trace evidence
- Parcast
- Disgraceland
- The thing about Pam
- Wrong Skin
- Phoebeâs fall
- Lore
- Moms & Murder
- Hunting warhead
- FBI Retired Case File Review
- Missing & Murdered
- The Catch & Kill
- Unfinished: Deep South
- Paper Ghosts
- The Fall Line
- Lets not meet
- woman and crime
Wauw held! Ik dacht dat ik alle Nederlandse talige podcasts wel geluisterd had, maar er zitten wat onbekenden voor mij tussen!
omg tot over 3 jaar dan maar
dank dank dank
Haha wat een lijst!
Ik kan âOnlandâ aanraden, gaat over de moord op een 12-jarig meisje in de Achterhoek, nu een jaar of 50 geleden. De moord is nooit opgelost en de podcast gaat deels over de dus nog onbekende dader en de impact op de destijds kleine gemeenschap. Iemand die ik ken (beetje vaag om het anoniem te houden) heeft de dader vlak na het tijdstip van de moord gezien en is destijds betrokken geweest bij het politieonderzoek, dus hij komt in een van de komende afleveringen ook nog aan het woord.
klinkt ook goed!
De podcast dus, niet de zaak zelfâŠ
Hahaha ik snapte 'm
Oh die ga ik luisteren! Ben daarin de buurt opgegroeid, heb de podcast ook maar direct aan mijn ouders doorgestuurd. Dank je wel!
Iemand Poespas de Podcast al geluisterd? Dit lijkt een beetje de tegenhanger van manmanman de podcast, een van de 3 vrouwen (Karlijn) is de vriendin van Chris Bergstrom.
âIn Poespas de Podcast bespreken Charlot (32), Romy (29) en Karlijn (26) herkenbare onderwerpen aan de hand van een âpodâ vol scherpe vragen. Dit doen zij onder het genot van een goed gevuld glas wijn, met veel zelfspot, humor en zonder gĂȘne. Poespas de Podcast is elke 2 weken op woensdag te beluisteren via Spotify en iTunes.â
Lijkt me wel leuk.
Volgens mij is Charlot de vriendin van Chris
Ik zie het, je hebt gelijk! Goed dat ik het weet voor ik de podcast luister.
Zo content met dit duo! Heb de eerste 3 afleveringen nu geluisterd en I like it. Ik hoop ook dat Paulien Cornelisse ooit nog een eigen kwebbel podcast begint.
Ik ben begonnen aan Gijs en Teun vertellen alles, erg vermakelijk! Vond de podcast van Gijs Groenteman in de kas etc ook allemaal fijn om te luisteren.
Ik ben net begonnen met de eerste aflevering! En ik krijg af en toe gewoon kippenvel.
Ik heb net het grootste deel van de eerste aflevering geluisterd maar ben er een beetje op afgeknapt toen ze alle drie zo stellig vonden dat de man de eerste date moet betalen haha, maar dat is misschien gewoon flauw van mij dat ik gefrustreerd word van mensen met die visie. Maar ik vond in de rest van de aflevering ook allemaal niet zulke verrassende meningen of inzichten of humor zitten dus denk niet dat het echt iets voor mij is. Maarja ook prima.
Ja ik vind het idee opzich wel leuk, maar ik luister al zoveel podcast waarin vrouwen het over vrouwendingen hebben.
Ik heb ook een poging tot luisteren gedaan maar het boeide me niet genoeg. Het is een soort slap aftreksel van man, man, man lijkt het en dat vind ik inmiddels ook niet meer zo leuk als in het begin
Heb gisteren 18 minuten geluisterd en vond het een beetje veel gegiebel. Ook hen ik het idee dat ze manmanman een beetje na willen doen maar dat komt natuurljk ook omdat Charlot de vriendin van Chris is.
Ga het nog wel afluisteren maar ben nog niet enthousiast.
Marc-Marie en Aaf vinden iets vond ik erg leuk!
Ik heb gister de eerste aflevering geluisterd maar zou het ook niet echt aanraden eigenlijk. Het is echt niet bijzonder en echt gewoon drie random vrouwen die vragen beantwoorden. Er zit helemaal geen idee of concept achter en het is ook niet echt alsof ze onwijs goede verhalen vertellers zijn. Dus ik vind het niet echt anders dan dat ik zelf wat vragen in een pot zou stoppen en samen met vriendinnen die vragen ga beantwoorden en dat dan de wereld in slinger.
Edit: en zeg zeggen dingen als âja ik kan dan wel echt de feminist uithangen, maarâŠâ Nou ja dan haak ik ook direct af haha.