Podcasts (Deel 1)

Ik zou luisteren

2 likes

Haha :two_hearts:

Hahah ja vanaf hier was het voor mij ook wel duidelijk dat het niks voor mij was. Ik vond het daarvoor al een hoog “lekker met de meiden en een wijntje giebelen”-gehalte hebben en dan vind ik juist dat ik daar (vanuit feministisch oogpunt eigenlijk ook) even doorheen moet luisteren en het een kans moet geven, maar ja ik had verder geen zin in een tijdreisje naar de jaren 50. Prima voor hen dat zij dat allemaal vinden maar het is geen mening die ik nodig heb in mn leven haha.

2 likes

Snap ik! Vooral het stukje waarin verteld wordt dat haar moeder haar aan zag komen fietsen
 Echt bizar.

Ja heb die aflevering ook net geluisterd en was echt verbaasd over de dingen die ze zeiden, ze praten ook heel erg in algemeenheden en ben soort van verbaasd (maar eigenlijk ook niet) dat er vrouwen van mijn/onze leeftijd zijn die zo in het leven staan. Ook hoe er werd gepraat over beenhaar, het woord ‘harige aap’ (wat???) viel meermaals. En spreken van zonder gene maar dan het het woord ‘pielemans’ gebruiken.

2 likes

Zie nu op insta dat dit een productie van Tonny Media / Sander en Jaap is. Net als de nieuwe podcast van Monica Geuze en Kaj Gorgels.

Denk dat ze hun succes met de Zelfspodcast willen uitbreiden.

3 likes

Gister al de drie afleveringen van Onland geluisterd. Ik vond hem mooi gemaakt en prettig ingesproken. Wacht op de volgende aflevering

2 likes

Als je luisterkind of Tonny bent, dan weet je idd dat ze hard aan het werk zijn om een waar media-imperium op te bouwen. :sweat_smile:

1 like

Dat ben ik niet idd, haha!

Dit zal ook wel weer late to the party zijn; maar Aaf en Gijs Groenteman - beide dus met podcast nu - zijn getrouwd?!

1 like

Oh echt joh! Wow dat doen ze slim zeg.

@Krabsalade helaas ik ben een gier :eagle: (havik bij gebrek aan een gier-emoji.)

3 likes

Haha woow wist ik ook niet :joy: podcast fam

Haha ja. Net als Paulien Cornelissen (zit vaak bij de Eeuw van de amateur) en Chris Bajema (Man met de Microfoon). Paulien en Aaf zijn dan weer vriendinnen en lijkt me echt fantastisch als die vier samen zijn :rofl:

1 like

Haha ik luisterde vandaag naar Marc-Marie en Aaf en ik vind Aaf ook wel een beetje op dezelfde manier praten als Gijs, grappig om te horen. Ik wist wel dat ze getrouwd waren maar heb Aaf nooit echt bewust horen praten volgens mij

5 likes

Haha ja!!! Dit viel mij ook op. Echt exact dezelfde intonatie aan het eind van de zin, dezelfde uitspraken, etc. Leek me heel grappig om dat naast elkaar te monteren haha.

3 likes

Ik heb net de eerste 2 afleveringen van ‘Waarom?’ geluisterd. Vind het tot nu toe erg mooi! Is van dezelfde maker als ‘Wie was mama?’.

3 likes

Weet iemand nog een leuke podcast over de geschiedenis en cultuur van mediterraanse landen?

Ik heb net de podcast ik sla mijn vrouw afgeluisterd, hele mooie podcast weer, hij luistert ook echt lekker. De man en de vrouw om wie het gaat doen beide hun Kant van het verhaal.

God ik ben op dreef. Nu met Kwaad bloed bezig allemaal oude Nederlandse zaken. Zo boeiend allemaal.

1 like

Haha ik vind Marc Marie en Aaf vinden iets echt zo leuk! Echt zo lekker droog

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik ben echt een beetje klaar met man man man, ik vind vooral Domien echt zo onsympathiek steeds, en Chris altijd met zijn piemelgrappen :expressionless:

2 likes