Er zijn weinig vrouwenbabbelpodcasts he (als in de presentators, niet per se de inhoud)? Of zijn ze er wel en ken ik ze niet. Ik luister alleen de monica geuze fanpodcast.
Merk echt dat ik bij mannenpodcasts denk nee dankjewel. (Behalve een podcast over media maar die vind ik wel steeds minder worden/heb ik minder zin in).
Ik ben net begonnen aan de Taghi Podcast.
Ja ik denk ook dat het format niet werkt. Er worden bijna geen vragen gesteld (ja sorry, maar je gaat me niet wijsmaken dat de vragen die ze stellen de beste van de inzendingen waren) en ik ben er nog steeds niet wijzer van geworden.
Het is interessant, maar het helpt de kiezer denk ik niet
Ik heb ontdekt dat er op Spotify best wat audioboeken staan, zoals the Great Gatsby & the Hunger Games. Maarrrrr ik ben benieuwd of er ook thrillers op staan, bij voorkeur in het Engels. Ik houd dus niet van lezen dus ik zou niet weten op welke schrijver en/of titel ik moet filteren. Heeft iemand een goede Spotify luisterboek tip?
Ik zou gewoon op bol.com in de top 100 kijken! En misschien us dit een betere vraag voor het boekentips want daar worden sowieso veel boeken genoemd
Ja de twee voorbeelden die vaak genoemd worden voor ouwehoerpodcasts zijn de zelfspodcast en man man man. Maar ik kan dat niet aan (ik vind enerzijds Sander en Jaap vreselijk en anderzijds man man man veel te plat en Domien ook niet leuk). En andere podcasts die worden aangeraden hebben dan voor mij altijd toch een beetje dat gevoel wat ik bij die voorbeelden krijg. Misschien geheel onterecht hoor maar dat is het denk ik wel.
Ik denk dat ik maar gewoon weer nieuwe dingen moet proberen, ik luister nu echt altijd dezelfde podcasts.
Ja inderdaad (over POM) en de gespreksstof is ook op, ze herhalen zichzelf echt heel vaak zonder dat ze het doorhebben. Is Alexander weer aan het uitleggen wat iets is, of Ernst Jan weer over FIRE of dankbaar zijn terwijl ik denk jaahaa I know.
Vind die ook echt leuk!
subscribed haha
Toch maar eens proberen dan
ik vind hen zo leuk haha
Ik herken het ânee, dankjewelâ gevoel van @Evenveel wel.
Ik heb echt heel weinig behoefte om naar twee of meer witte mannen te luisteren die met elkaar praten, de wereld draait sowieso al om hen. Tenzij ik heel zeker weet dat ze allies zijn (bijv. Robert Evans van Behind the Bastards), dan maak ik wel een uitzondering. Maar het staat me gewoon tegen, zo niet inclusief.
Ik luister hierom echt bijna alleen maar naar podcasts met minstens 1 vrouw/lgbtia+/poc als presentator.
Pfff ik kon deze aflevering niet helemaal luisteren, zo ongemakkelijk vond ik het. Wat een rare sfeer na dat stuk over Moria.
Wow dat verhaal van Marc Marie over Dit Was Het Nieuws in Marc Marie en Aaf vinden iets, echt zielig! Wat naar dat ze hem gewoon negeren nuâŠ
Ik luister nu de podcast groeten uit het zuiden met Rob Kemps en Jordy Graat, wist niet goed wat ik ervan moest verwachten maar vind 't lekker ontspannend wegluisteren
Oh wat leuk dat Rob Kemps een podcast heeft, helemaal verliefd op die man sinds de Slimste Mens haha.
Ja dat had ik ook. Vind m leuk
Hier ben ik blij mee, met deze tip! Kende hem niet maar vond hem idd zo sympathiek bij de slimste mens.
Eindelijk deze podcast afgeluisterd. Mooi gemaakt, intrigerend en ontroerend van tijd tot tijd.
Ik maak voor school wederom een podcast, dit keer rondom het overlijden van mijn moeder. Is er iemand die de inleiding wil luisteren? Ik mail het dan naar je. Ik ben vooral benieuwd of je zin hebt om verder te luisteren of dat je de podcast zou skippen.
Ik wil wel luisteren, als het tot vanavond kan wachten?
Zeker! Kun je je mail in een pb sturen?