Podcasts (Deel 1)

Ik heb nu ook ‘Gijs en Teun vertellen meer’ genomen. Geniet altijd erg van ‘Gijs en Teun vertellen alles’ dus nu een podcast extra in de week :ok_hand:t4:

Ook heb ik van de week geluisterd naar Gijs voor de Volkskrant (Gijs Groenteman in de kast) waarin hij Sylvana Simons interviewde. Vind ik een aanrader!

5 likes

Ik vond Gijs Groenteman heel leuk in Media Inside dus dank, ik ga die podcast ook eens volgen!

2 likes

Ah hoop dat je het leuk vindt! Blijft smaak gebonden natuurlijk, niet elke podcast is voor iedereen. Zelf vind ik Gijs heel fijn in deze 2 podcasts.

1 like

Ja ik nog niets betaalds, maar wilde deze heel graag. Ik kreeg m trouwens van mijn vriend :heart: Lockdown 2021 cadeau: een podcast :joy:

Oh en zo jaloers op iedereen die nu Teun en Gijs kan bingen!

Elke zondag een extra aflevering. Dus 4,- per maand is dan een goede deal vind ik!

1 like

Nee niet in elke aflevering. Da’s Petra de Koning en herken PRECIES wat je zegt.

2 likes

Haha ik wist ook meteen over wie je het had. KNETTERGEK word ik ervan.

1 like

Ik ben bezig met de Taghi podcast van het Parool. Fascinerend zeg! Ik wist er zo weinig van, gewoon niks zeg maar gerust. Luistert heel prettig en tis trouwens net een seizoen van Mocro maffia. Komen echt heel veel dingen overeen.

3 likes

ik heb dit weekend phasmophobia geluisterd, dank voor de tip! vond hem wel vermakelijk.

nu bezig met onland.

1 like

Ik ging dit luisteren naar aanleiding van je post en ik dacht: die Gijs praat echt precies als Aaf (van Marc-Marie & Aaf vinden iets) maar het is dus ook haar man kwam ik achter :open_mouth:

4 likes

Misschien ken je het al, maar De Willem Podcast vind je dan wellicht ook interessant. Gemaakt door twee journalisten, aanvankelijk ging het vooral over de zaak van Holleeder en alles daar omheen maar tegenwoordig behandelen ze ook veel andere zaken best wel inhoudelijk waaronder ook de zaken rondom Taghi etc. Ze leggen ook best wel goed de voorgeschiedenis uit van bepaalde zaken vind ik

1 like

Hahaha ja hè, hoe ze elkaar dan ook gevonden hebben. Ongelooflijk.

1 like

Denk ook dat je dat ook gewoon van elkaar overneemt als je lang/veel samen bent.

Thanks voor de tip, ik ben vandaag begonnen en meteen 4 afleveringen geluisterd. Fijn gemaakt, prettige stemmen en inhoudelijk ook interessant!

1 like

Hahaha ik dacht precies hetzelfde :joy:

Zijn rol wordt besproken en hoe hij de vermeende moordenaar steeds weer in het nieuws brengt. Steeds de beschuldigen weer oplaait. En dat hij daarmee dus in de media komt en zelf een blog plus forum over dit onderwerp bijhoudt. Hij is daarin veel te sturend geweest.

1 like

Ik luister de Willem podcast ook al heel lang maar ik begin een lichtelijke irritatie te ontwikkelen voor Marian. De wijze waarop ze soms praat en in gesprekken met gasten heb ik wel eens het idee dat ze echt minder snapt dan Harry. Ben ik de enige?

Zeker niet! Ik vind het onderwerp super interessant maar kan Marian echt niet uiiiiitstaan gewoon. Ik vind haar ook heel hautain ofzo?

Ja klopt, goede omschrijving. Soms ook wat vreemde dynamiek en verpest voor mij soms de podcast helaas.

Ja, ik vind haar ook vreselijk! Het is lang geleden dat ik geluisterd heb (hierom), maar ze lijkt het elke keer niet goed uit te kunnen leggen en dan praat hij er weer doorheen. Echt niet chill.

1 like