Enorm bedankt voor deze tip, alle afleveringen geluisterd in de afgelopen 2 dagen. Hele fijne stemmen & interviews!
Mocht iemand nog een vergelijkbare tip hebben, hit me up!
Enorm bedankt voor deze tip, alle afleveringen geluisterd in de afgelopen 2 dagen. Hele fijne stemmen & interviews!
Mocht iemand nog een vergelijkbare tip hebben, hit me up!
Ik vond Holleeder van het NRC ook tof!
Die heb ik al geluisterd, maar inderdaad ook echt een aanrader!
Voor de true crime fans een aanrader: Moordzaken de podcast. Ik vind de hosts Carrie & Eddie heel fijn om naar te luisteren, serieus en niet op een voorlees manier. Ze duren ook wat langer (de eerste paar afleveringen waren wat korter maar ze duren inmiddels wat langer).
Ik ben nu ook de Deventer mediazaak aan het luisteren. Ook een aanrader!
Omg die nieuwste aflevering van de Deventer Mediazaak
Maurice de Hond
Ik luister alleen nog die met Paulien, vond die van vandaag wel weer top!
Ik vind Ype vaak zo stil de laatste tijd, dan denk ik: ja hallo die Botte moet wel alles dragen op deze manier.
Maar vind het nog steeds chill om te luisteren, omdat het zo lekker traag is, ik word er relaxt van.
Heb het niet geluisterd, maar vind dat echt bizar dat er mensen over handschrift analyses serieus worden genomen in zo’n podcast. Is inderdaad al zoooooo vaak aangetoond dat dat soort analyses echt de grootste bullshit zijn. Die maker zou zich echt moeten schamen hoor.
Ah ja precies! Vind dan zeker dat je zou mogen verwachten dat ze even goed uitlegt dat dat de grootste onzin is haha.
Walgelijk. Hoe hij alles ook naar zichzelf weet te draaien. Om te janken gewoon.
Niks verklappen hoor aub van de Deventer mediazaak-podcast!
Heeft iemand misschien tips voor leuke podcasts over geld en sparen enzo? Ik luister elke week Porterenee en vind dat wel motiverend, liefst iets Nederlands
Misschien de Spaarpodcast? Zelf nooit geluisterd heel eerlijk gezegd maar hoor vriendinnen daar wel eens over.
De g-spot cast…??
Ik denk dat ik te oud en keurig ben voor het platte taalgebruik van deze meiden. Ik ben wel benieuwd wat anderen vinden!
Die beschrijving… neukertjes, wat een verschrikkelijk woord is dat zeg hahaha
Op orde van de makers van Damn Honey misschien?
De Spaarpodcast inderdaad, Tips van Tom (zijn stem alleen al ) en Money Mind Podcast kan ik aanraden, allemaal Nederlands.
Dikke afrader: Boston Bay Money, hij is een wappie en vindt Wybren van Haga helemaal top.
Nu ben ik kijken wat ik vind van De Geldvrienden en Goed met Geld.
Voor iedereen die houdt van gebabbel podcasts: De Leeuw Lult. Met Paul de Leeuw en om de week Richard Groenendijk (Wel beetje hyper met allerlei geluidsfragmenten maar toch ook gezellig.)
Jaa precies dit! Ik vind het onderwerp heel interessant maar na een tijdje gaat (vooral) Marian me echt irriteren! Heb het daardoor al een tijdje niet geluisterd.