Geinig als je Teun en Gijs vertellen alles (of Groenteman in de kast) en Marc Marie en Aaf vinden iets luistert:
Mooi stel!
Geinig als je Teun en Gijs vertellen alles (of Groenteman in de kast) en Marc Marie en Aaf vinden iets luistert:
Mooi stel!
Wat gek dat ze dit interview in de lokale bibliotheek bij mijn ouders in de buurt in Den Haag opnemen. Kon dat niet gewoon vanaf de bank bij ze thuis in Amsterdam?
Haha ja zou je denken he? Dit is volgens mij een (betaalde) klus voor ze.
Ik heb Marc Marie en Aaf vinden iets pas net ‘‘ontdekt’’ (had eerder een poging gedaan maar toen vond ik het niets) en ik ben nu alles aan het terugluisteren, ik vind ze echt hilarisch. Maar Aaf praat ook echt op dezelfde manier als Gijs haha.
Ik moest ook even wennen maar nu is het echt mijn favoriet.
Ik ben er achter dan ik de Eeuw alleen leuk vind met Paulien erbij
@Leuk123 leuk interview! Had me Gijs echt anders voorgesteld!
Ik had een vraag ingestuurd naar een van m’n favoriete podcasts en het was de eerste vraag besproken in de laatste aflevering ik voel me zo acknowledged
Ik heb deze geluisterd. Aanrader voor iedereen met interesse in internationale politiek, geschiedenis en rockmuziek haha
ik vond deze ook leuk
Ooh goeie tip, ben benieuwd! Ik ben juist klaar met geschiedenis voor herbeginners, de koude oorlog reeks. Ook een goeie combi van geschiedenis, film en muziektips. Enkel de eerste 2 afl zijn soms wat cringe door korte stukjes met een ‘‘russisch accent’’, maar daar stopt hij gelukkig mee.
@kleinmaargroot is het trouwens fictie of is er echt een gerucht dat de CIA winds of change schreef?
In de podcast onderzoeken ze of het gerucht klopt!
Ik ben Marc Marie en Aaf ook gaan luisteren nav berichten hier. Vind het echt zo’n leuke podcast, zo gezellig en grappig. Die van Gijs en Teun daarentegen kon ik niet doorheen komen. Ben wel benieuwd naar dat interview!
Van alle podcast die ik tot nu toe heb geluisterd, is Echt gebeurd wel echt mijn favoriet. Dus dacht zal eens een paar leuke verhalen delen. Ik vind trouwens alle dagboekverhalen leuk. Ik heb ook genoten van dat programma lief dagboek. Lief Dagboek gemist? Start met kijken op NPO Start
Ik vond de podcast (potcast) van Stefano en Soy een leuk idee maar HOE komen ze erbij om zo’n ontzettend irritant robotgeluid te gebruiken na elke 5 minuten? Echt irritant
Ik ben begonnen met de podcast confronting columbine. Ben nu bij aflevering 3 maar het is echt heel mooi gemaakt en ik heb al 2x bijna moeten huilen.
Ik luister echt veel true crime maar om de verhalen van de overlevers te horen en vanuit hun zelf te horen wat er die dag is gebeurd komt echt zoveel meer binnen dan 2 hosts die het vertellen.
ja ik schrok elke keer heel erg. Ik streamde hem naar de tv en door de surround set kwam dat robot geluid van een hele andere plek waardoor ik de eerste 2x geen idee had wat het was en waar het vandaan kwam
Ik had deze aangezet om mee in slaap te vallen. De tering, schrok me kapot.
Ik luister deze ook en vind de verhalen vanuit de overlevenden heel heftig. Alleen ik erger mij soms wel aan Amy en hoe ze over de (vrouwelijke) slachtoffers praat. “She would have been a great mother” of “She had a beautiful smile”. Het voelt zo oppervlakkig?
En ook dat er ontkend wordt dat er gepest werd op Columbine doet voor mij een beetje af aan haar (en anderen die dit ontkennen) geloofwaardigheid. Het is een middelbare school met zo’n 1500-2000 leerlingen, natuurlijk wordt er gepest. Erkennen dat er gepest werd betekent niet dat je de acties van de daders goedkeurt of het als een excuus ziet.
Ik ben verder wel benieuwd naar de andere afleveringen.