Haha ja daar ben ik nu ook mee bezig… Helaas geen nest in de buurt. Ben wel verhuisd in de tijd dat ik was gestopt met spelen en nu zit er een gym en stop natast m’n huis
Oh, nee heb je de community days gemist? Misschien kan je met iemand traden, want de meeste mensen die lang spelen hebben meer dan zat charizard en venusaur. Maar stiekem vind ik zelf een pokemon catchen of evolven toch leuker.
Ik ben nu eindelijk bij de special research opdracht dat ik een ditto en 10 ghost pokemon moet vangen. Ben al echt in maanden geen ditto tegen gekomen
I feel ya. Ook al tijden geen ghost pokemon gespot.
Jup mijn eerst community day was larvitar Vind het inderdaad zelf ook leuker om te vangen/evolven. Plus dat als ik met iemand zou ruilen waar ik niet bevriend mee ben het extreem veel stardust zou kosten.
Met het lekkere weer zijn mn vriend en ik ook weer aan het pokemonnen geslagen! Ik heb alleen een vraagje, soms zie je een pokemon die een berry bij zich draagt, maar als je de pokemon vangt krijg je de berry niet bij je items, moet je iets daarvoor doen?
Gisteren trouwens mn eerste dragonite evolved
In dit weer ga ik juist minder pokemonnen, haha. Alleen 's avonds nog snel een rondje en dat is het.
De berry die je ziet is een visuele bug sinds de vorige update. Dus als jij een berry gebruikt om een pokemon te vangen, draagt de volgende pokemon die je ziet die ook bij zich. Maar het is echt alleen de afbeelding en niet de functie, dus je krijgt geen berry en ook niet het effect van een berry.
Oow jammer van de berry zeg, hoopte dat ik hem kon afpakken haha. Ik vind het nu heerlijk om lekker een rondje te lipen als het wat afkoelt s avonds! Overdag wel te heet, maar zit dan toch maar op werk
Kan niet wachten tot het Eevee event en blij met m’n twee lucky Pokémon! Oh en bijna level 36, eindelijk! De rest van m’n Pokémon groep is allang 40 :’) terwijl ik ben begonnen in juli 2016
Ik kan ook niet wachten tot het Eevee event. Vind Eevee een van de mooiste Pokemon.
Hoi, nieuw hier! Wat heerlijk dat ik niet de enige ben die nog Pokémon Go speelt. Ik ken in real life niemand die dit nog speelt. Heb dus ook nog amper vrienden… Zijn er nog mensen die vriend willen worden?
Hoe was 1/2 van de Eevee Pokémon day?
Had al super veel Eevee candies voor het event maar nu dus nog meer! Ga morgen even een aantal evolueren en ook nog min 2 goede overhouden voor de next gen Eevee evoluties!
Goede dag 7 shinies. Waarbij ik ongeveer 2 uur voluit gespeeld heb en daarna naar een Ex-raid moest. Dus het laatste uur heb ik niet zo mijn best gedaan. Dus ik hoop stiekem morgen op een betere opbrengst.
Je kan trouwens t/m maandag 22:00uur de Eevee met special moveset nog evolueren. Dus je hebt nog even de tijd om met je Eevees te lopen.
Ik heb 3 shinys kunnen vangen vandaag, hoop op wat meer geluk morgen!
Helaas maar één shiny tegengekomen en gevangen. Heb ook niet de volle drie uur gespeeld. Morgen nog een kans. Zijn jullie van plan om Last Resort te behouden voor (enkele) evoluties of niet?
Onze vlucht vertrok vandaag om 5 voor 11 en we landden om 14:05 . Ik hoop dat we morgen wat geluk hebben.
Ik heb maar 2 shiny’s van vandaag (binnen anderhalf uur). Morgen kan ik wel de volle drie uur spelen, of tot ik er genoeg heb.
Er bestaat dus 7 km eieren??? Ik heb Pokemon weer opgepakt Maar verdomd weinig eevees gevonden vandaag maar 1?