Pokémon (GO) topic

Super handig! Bedankt voor de tip.

1 like

Helaas geen Android maar handig dat er apps voor bestaan tegenwoordig. Toevallig nog een tip voor een website? :thinking:

Heb je een iphone? Dan zou je eventueel PokeGenie kunnen gebruiken, dat werkt met screenshots!

1 like

Ohhh … ik moest alleen Raikou nog van die 3 legendary’s. Dus ik heel enthousiast mijn breaktrough precies vandaag gehaald, lucky egg aangezet. Komt er alsnog een snorlax uit :joy:. Gaat vanmiddag pas in zag ik… dus nu nog 7 dagen wachten oo m’n Raikou.

2 likes

Noooooooo, wat stom dat die tijd niet duidelijk is aangegeven! :scream: Bij andere spellen is dat wel vaak, daar kan Niantic nog van leren

1 like

Ja ik zag het achteraf pas in het nieuwsbericht van de app zelf😅. Dus had zelf ook beter moeten lezen. Maar ging er gewoon vanuit dat het vanaf 00:00 telde als 1 augustus.

1 like

Haha ik heb vannacht gedroomd over Pokemon en dan specifiek over die quests. Ik droomde dat al je behaalde stickers van de research quest na een week kwamen te vervallen als je de quest niet helemaal had afgemaakt binnen die tijd. Was best kut, omdat ik altijd traag ben met die dingen

1 like

IK HAD DIT NET OOK. Huilon.

Ik hoop niet dat dit ooit uitkomt :joy:

1 like

Sinds vorige week heb ik weer Pokémon go op mijn telefoon geïnstalleerd en vanochtend ben ik even rondje gaan lopen om te pokemonnen nav dit topic te hebben doorlezen :grin: ik vind het zo grappig dat je precies kan zien wie ook aan het spelen is, maar ik durf niet zo goed zelf te laten merken dat ik het ook aan het doen ben dus heb nog nooit mee gedaan aan raids of een gym veroverd oid. Dus twijfel of ik me misschien ook bij een app of facebookgroep ga aansluiten.

Ik ga zo ook even wat van jullie toevoegen als vriend als jullie het niet erg vinden! Ik heet Lana en mijn buddy is een growlithe

1 like

Ik kan je aanraden om bij zo’n groep te gaan hoor! In mijn vorige woonplaats heb ik ongveer een half jaar zonder groep gespeeld en daarna een jaartje met (todat ik gong verhuizen dus). En met zo’n appgroep was super chill. Je weet tijden van raids, er wordt vaak door mensen aangegeven als er ergens iets bijzonders zit en het is ook nog eens sociaal haha.

Nu woon ik weer in mijn geboorte plaats bij m’n oude vertrouwende vrienden en daar spelen echt ook echt heel veel van. En de mensen die ik tegen kom die ook spelen weten toch wel dat ik speel en andersom. Ik denk niet dat er veel mensen het raar vinden hoor haha. Toen het net uitkwam speelde bijna heel Nederland het volgensmij.

1 like

Ja klopt is ook zo, ik ben gewoon een mietje wat dat betreft :stuck_out_tongue:
Ik ga zo naar een vriendin van mij die ook speelt misschien kan ik haar overhalen om bij een groep te gaan dan durf ik beter haha

1 like

Ja dat is al helemaal leuk natuurlijk! Anders kun je met haar samen wat raids doen en rondlopen toch? Is ook al leuk.

1 like

Nieuwe update misschien? Raar inderdaad :disappointed:

Vet blij dat raikou nu de research reward is. De pokémon die je als ‘dagelijkse’ rewards krijg zijn ook nice deze maand!

Hier is een overzicht van wat je krijgt bij welke quest. Inclusief nieuwe Pokemon Spinda (spinda is er in 8 verschillende patronen).

4 likes

Blij dat er alsnog 1 quest inzit waarmee je de starters kunt krijgen. Heb nog steeds geen charizard of venusaur. Wel al 130 (!!) km gewandeld met m’n charmander :tired_face:

1 like

Als er een van die mons in een gym staat, kan je ook soms candy krijgen door ze berry’s te geven! Het is meestal maar 1 candy of iets, maar alle beetjes helpen!

2 likes

Na een hele tijd nu weer de app geïnstalleerd en fanatiek aan het spelen. Superleuk want nu veel nieuwe Pokémons aan het vangen :sunny: even dit topic lezen!

1 like

Haha same here, maar wel moeilijke opdrachten. Evolve een fire Pokemon, uhhh. Gelukkig zit er een Ponyta nest in m’n buurt nu. O_o