Pokémon (GO) topic

Oké vraagje: met de celebi quest moet je met een eevee lopen. Maakt het uit met welke eevee je dat doet? Ik heb net namelijk een Shiny gevangen en zou daar graag mijn 10 km mee lopen om hem te laten evolueren in Espeon. Kan dit?

O en nog een vraag;
Wat zijn die ‘upgrades’ attack upgrades en evolutie upgrades en dergelijke? Snappen jullie wat ik bedoel :rofl:. Daar kan je aanvallen van pokemon mee inwisselen ofzo?

Ja ik heb ook met een shiny Eevee gelopen, en dat ging gewoon goed. :grin:

Ik speel het ook weer sinds kort, ben niet mega goed verder haha. Heb wat mensen toegevoegd, mijn code is 4097 0595 3140, mocht iemand mij willen toevoegen.

Jowwww ik weer niet wat ik mee maak, na dagen alleen maar rattatas, Pidgeys en van die stomme dingen te hebben gevangen, nu eindelijk eens de wat grotere Pokemon. Heujjj

Bedoeld je de tm’s? Daar kun je de aanvallen van je Pokemon mee veranderen. En de evolution items zijn om bepaalde Pokemon te evolueren. Bijvoorbeeld een porygon heeft de ‘upgrade’ steen nodig om in porygon2 te evolueren.

Weet iemand of er al van te voren vast staat wat er in een ei zit? Ik loop nu 2 7km eieren uit maar die heb ik al langer dan het huidige event dus wil teleurstelling voorkomen haha

Volgens mij wel!

Ik heb het spel weer ontdekt nadat ik twee jaar geleden gestopt was. Mijn vriend wilde met mij traden voor lucky pokemon en nu ben ik weer in to it, haha.

1 like

Zal vast door de Kanto spawn komen denk ik. Wel inderdaad fijn dat er nu even meer variatie is : )

Thanks! Ja die stenen wist ik, daar heb in al veel pokemon mee geëvolueerd. Alleeen die rare platen/badges/passen inderdaad. Een soort elektronische dingen. Naja ik ben te slecht in dit spel om te snappen wat handig is qua ruilen in aanvallen enzo :rofl:

1 like

Gefeliciteerd!
Ja is ook moeilijk uitleggen haha ik snap dat zelf ook nog niet zo heel lang. Maar als je veel raids doet is het wel makkelijk om de beste aanvallen bij de juiste Pokemon te hebben. Maar daar kun je op internet heel veel over vinden of misschien dat iemand hier het nog goed kan uitleggen.

1 like

Ah thanks! En bedankt voor je reacties (altijd) op mijn waarschijnlijk domme pokemon gerelateerde vragen :joy:

Neeee joh zijn echt geen domme vragen! Vooral die tm dingen zijn gewoon lastig. Lekker blijven vragen zou ik zeggen.

1 like

Wat er uit een ei komt wordt bepaald als je een gift opent. Dus als je ze gisteren voor 22:00uur hebt geopend blijft het een Alolan pokemon.

2 likes

Ik ben late to the party, maar zouden jullie mij ook toe willen voegen als vriend? 6095 6788 4497
Ik ben nu eindelijk ook bij die stap haha

Trouwens ook nog bezig met de stap om ghost Pokémon te vangen, wat een lastige taak!

Hier zitten normaalgesproken alleen maar irritante rattata’s, maar vandaag heb ik gewoon al 4 chanseys, 2 porygons en 2 lapras’ gevangen :open_mouth: Weet niet wat ik meemaak, haha. Is dit gewoon tijdelijk of? Heb nu constant de drang om de deur uit te lopen omdat ik denk: straks zijn ze morgen weg.

2 likes

Ja is een event! Ik zal even het plaatje zoeken waar alles opstaat.

@LoisLane Dus meer kanto spawns van 13-30 september. Dus je kan nog even vooruit.

2 likes

Ah, dat verklaart het! Thanks!

1 like

Echt blij met dit event! Eindelijk Proygons in overvloed en nu kan ik m’n wonder Charmeleon binnenkort evelueren

1 like

Jippie super leuk dat ik nu meer vrienden heb, ga zometeen nog wat mensen toevoegen.
Ik heb zonet mr. Mime gevangen en ben mega blij :joy:.

Ben trouwens lichtelijk in shock dat iemand van jullie in mijn stad Z woont, weet alleen niet wie je hier bent?

Mijn vriend is jaloers dat ik vrienden heb, dus mocht iemand het zielag vinden: voeg hem toe vindt hij leuk! : 7304 3554 0455

3 likes