Pokémon (GO) topic

Chanseys? Wow, ik wil die ook nog heel graag

1 like

Nee niet die Z! Jouw naam is ook goed te linken aan je naam hier.
Ik wil ook een chansey, zie wel haar schaduw

Ja! Ik was er nog nooit eentje tegengekomen ineens zaten er hier gewoon 4 op dezelfde dag, echt bizar

Ik hoop zo dat dit me ook overkomt, haha. Chanseys zie je eigenlijk nooit verder.

Ik ben nu bezig met die special field research, en een van de opdrachten is een Magikarp evolueren. 400 candy nodig, wordt een poosje wandelen met een Magikarp :sweat_smile:

Net 2 kangaskhan gehatched! Maar ik heb nog steeds geen shiny magikarp :frowning:

Ugh ik heb een tijdje terug 2 keer kort achter elkaar een ditto gevangen, maar toen was ik nog niet bij stap 5/8 van mythical discovery. Nu ik die opdracht wel moet, vang ik nergens meer een ditto gvd :frowning: net ving mijn vriend er eentje bij een gastly, ik vang de gastly ook maar hij veranderde niet meer in ditto :frowning: ik had nochtans gelezen dat als een pokemon een ditto wordt, dat die dan bij iedereen een ditto wordt. Dat klopt dus blijkbaar niet?

Hoe kom je ook alweer aan 7km eieren? Zitten die in gifts?
Ik MOET echt een Tauros, heb al zo lang een schaduw daarvan :expressionless:

Ik ga vaak savonds hier door het dorp een rondje lopen, ben zo 2 uur verder. Haalt me de deur uit, maar soms ga ik ook met de auto, van gym naar gym #sorrynoysorry #lazyaf

1 like

Meestal stuur ik m’n man naar buiten. Laat hem maar lekker lopen met 2 telefoons.

2 likes

In dat geval ga ik ook even heel veel mensen toevoegen. Ik ben nog vriendloos haha :joy:
Mijn code is trouwens 7842 7577 4630

3 likes

Ik speel samen met mijn vriend maar ga ook geregeld even alleen een rondje door de wijk lopen. Ga soms ook wel speciaal naar buiten ervoor, als er een hele zeldzame Pokemon zit of voor een raid.

2 likes

Ik wandel een paar keer per week een uurtje en ondertussen speel ik. Als ik geen PoGo zou doen zou ik die wandelingen minder maken. Dus het is wel deels m’n motivatie om de deur uit te gaan.
Als ik met een community day niks anders te doen heb ga ik naar een park maar dat is nog maar een paar keer voorgekomen(helaas).
Ben ook een paar keer met anderen op pad gegaan maar ik ken maar een paar mensen irl die het spelen en die wonen niet in de buurt helaas.
Zet het thuis of onderweg ook regelmatig even aan.

Ben vet blij, twee 7km eieren uitgebroed gister & vandaag en in de 1e zat Farfetchd en in de 2e Tauros terwijl ik las dat de hatch rate heel laag is voor deze? :smiley:

2 likes

Eindelijk heb ik hem hoor. Ik moet nog 11 Pokémon en dan heb ik gen 1 compleet.

En ik ben erg blij met mijn fiets-telefoonhouder. De oude dierentuin hier is echt perfect voor Pokémon GO en rijden geen auto’s dus ik fiets daar mooi zachtjes rondjes. :sunglasses: En met raids gebruik ik hem want hoef ik mijn telefoon niet vast te houden hehe. En 's avonds heb ik bijna het hele park voor mij alleen dus kan ik helemaal zorgeloos naar mijn scherm kijken en rondjes fietsen daar.

9 likes

Ik speel het vaak alleen maar soms loop ik ook een rondje oude dierentuin met 2 vrienden. Maar ik ga vaak alleen, kan ik ook gewoon zelf bepalen waar ik heen loop en hoe lang ik ergens wil blijven staan.

1 like

Ik heb ook net pas mew gevangen! Eindelijk, heb zo lang vast gelopen op die raids. Ben nu bij 3/8 met Celebi, daar zit ik nu vast op de eieren haha

Oh kut wat moet je met eieren doen dan? :sweat_smile: Ik ben nu bij 10 km lopen met Eevee. Was ook bezig met lopen met Magikarp voor Mew dus ik loop daar beetje mee achter.

9 eieren uitlopen! Maar mijn egg space zat vol met alolan eieren dus 7 km per ei haha

1 like

Oh damn, oké dan bewaar ik mijn egg ding die ik net heb gekregen echt. Heb wel veel 2 KM nog staan.

Ahhhh jij komt uit Emmen! Ik ga ook regelmatig een rondje lopen in de oude dierentuin, super chill!

1 like

Haha misschien kunnen we een keer samen.