Pokémon (GO) topic

Jaaa doen we! Kunnen we ook traden, niemand in mijn omgeving speelt nog Pokémon :frowning_face:

Eindelijk :heart_eyes:

7 likes

Waar een mens al niet blij van kan worden :grin:

9 likes

Ik had Tauros al gevangen op vakantie maar nu heb ik ze allemaal! Alleen Mewtwo nog.

1 like

Wat betekend het als je een pokemon vangt en die meteen zonder eerst wobbly wobbly te doen in de ball blijft zitten en er dan zo’n gouden sliertje uit de pokeball komt?

Ik speel met mijn moeder en zus!

1 like

Oh, nou top haha

1 like

En deze net ook gekregen, gaat goed vooruit hier haha

4 likes

Woehoee!

Ik was eerst lichtelijk teleurgesteld dat de reden van dit topic niet Pokémon go is geweest maar ben blij dat het toch het voornaamste onderwerp is haha

Hebben mensen nog behoefte aan een nieuwe vriendin in pokemon go? Ik moet 10 gifts versturen voor mn quest maar duurt te lang voor mijn huidige vriendenlijst haha

ik voeg je toe! en bedoel je dat je liever praat over de andere spellen of de tv series? moet hier ook gewoon kunnen toch :slight_smile:

Leuk, dankje!

aan de hand van de eerste post dacht ik even dat dit geen Pokémon go topic was. maar was blij om te zien dat het toch een van de voornaamste gespreksonderwerpen is :slight_smile:

1 like

Heb je toegevoegd! Meer vrienden altijd welkom. Stuur iedereen elke dag een gift, heb mazzel dat ik bij een stop woon en 2 stops op m’n werkplek :see_no_evil:

2 likes

Yay, ik heb in een paar dagen tijd alle drie de Hitmons gevangen💃

3 likes

Love traden met internationale eggs :sunglasses:

4 likes

Geen domme vraag! Om te traden moet je inderdaad bij elkaar in de buurt zijn en elkaar als vriend hebben toegevoegd

Hier net zo. Echt zo frustrerend.

2 likes

Zelfde probleem hier, 2 keer ditto gevangen op 2 dagen tijd, daarna die quest gekregen en geen ditto meer te bespeuren

2 likes

Echt mega irritant inderdaad! Ook gewoon dat mijn vriend en ik tegelijk pokemon open hadden staan en hij zo bam een sotto vangt. Die hele Gulpin, die dus een ditto was, spawnde helemaal niet bij mij. En mijn vriend speelt het niet eens écht. Hij vond het op vakantie leuk om een beetje met mij mee te doen en was overigens ook nog niet bij die stap van de quest. Oneerlijk. :rage:

1 like

Ik heb na 2 jaar eindelijk Pokemon go weer eens geinstalleerd :grin::grin: Vorige keer werkte het na een update niet meer op mn oude telefoon helaas dus ben super low level :sweat_smile: Ik zit teveel stil achter mn bureau dus wil meer lopen en eieren uitbroeden

Word mijn vriendje! ^^

2 likes

Oh yesss, ben op vakantie en lig de hele dag aan het zwembad en er is een gym op de hotelkamer en het zwembad.

3 likes