Pokémon (GO) topic

Nu al superveel Chikorita’s gevangen, maar nog geen shiny.

Ik heb ook een shiny! Ik moet nu van mijn vriend voor hem ook een shiny chikorita vinden nu hij op vakantie is :joy:

Gaan jullie zoveel vangen voor die evolutie van Bayleaf?

Ik ga zo ook lekker op pad. Inmiddels heb ik mn vriend ook aangestoken dus lopen we iedere dag een paar kilometer ipv op onze luie konten achter de pc te zitten.

1 like

Eindstand: 6 shiny Chikorita (en toevallig 1 shiny Magikarp :eek:). Meeste ooit voor mij op een community day. Vind die shiny kleur van Chikorita/Bayleef/Meganium wel mooi bij het begin van de herfst passen.

5 likes

Ik heb 5 shiny Chikorita’s gevangen en 2 zijn nu Meganium. En heb 1 gewone Meganium. Maar ben nu thuis en woon naast een Pokéstop waar een lure aanstaat dus ik ben komende uur nog wel bezig.

2 likes

Mehhhhh ik heb nog geen een shiny? Wat doe ik verkeerd?

Mijn GPS tript hem hard, dat was mijn geluk bij 3 stuks. Stond ineens ergens anders in het centrum en toen had ik ineens een shiny. GPS heeft het helft van de tijd ook gewoon niet gedaan. Gelukkig werkt het nu thuis wel weer goed.

1 like

Heb al 6 shinys :scream: Alleen denk niet genoeg candy om meer dan eentje te evolueren.

1 like

Heb net ook mijn 6de gevangen. :smiley:

1 like

Vind m ook heel mooi herfstig :blush:

2 likes

Ik haat jullie :sob:

Nog steeds niks? :scream: Zit je wel in het centrum? En zijn er genoeg lures?

Hier staan ongeveer alle lures aan die kunnen in het centrum.

Jaaaaa eindelijk een ditto gevangen dankzij die nieuwe pokemon, ben er speciaal voor in de regen gaan lopen toen ik hem nearby zag staan :sweat_smile: nog geen shiny’s hier, maar ik zit hier ook in een dorpje waar sowieso niet veel pokemon te beleven valt, dus zal niks voor mij zijn nu :frowning:

2 likes

Kan nu even niet thuis weg helaas, zie wel heel veel chicoritas maar geen shiny. Komen die vaker voor bij pokestops dus? Ik speel nog niet zo lang, dus geen idee…

Geen idee eigenlijk maar dat hier lures aanstaan helpt vast wel mee.

Ik heb er 1 gevangen, maar vind het geen ramp, heb met andere community days daarintegen veel geluk gehad. Ben altijd al blij als ik er 1 vang, al heb ik er natuurlijk liever van iedere evolutie 1. Nou moet ik ook zeggen dat het weer echt enorm tegen zit vandaag en mn motivatie dus minder is lol

Ik vind het altijd leuk om te zien hoeveel mensen er op straat (naja oude dierentuin) lopen tijdens deze dag. Alle spelers hier gaan ongeveer de deur uit haha. En een paar level 40 mensen gooien alle lures aan om 11:00.

Perfect!

1 like

Ja volgens mij zitten de shiny’s wel vaker bij pokestops die lures hebben (ook omdat er dan meestal zo’n 10 pokemon tegelijk spawnen, en dan is de kans natuurlijk gewoon groter dat er ook een shiny bij is). Ik heb er vandaag 4 bij een pokestop gevonden en 2 ergens gewoon random in een straat.

1 like

Zocht iemand een ditto? Ik ving net dit en dit was een ditto, maar geen idee wat het voorstelt. Zitten nu ineens overal?

Eindstand: heb twee shiny, en een bayleaf kunnen evolueren :blush:

1 like