Maar een ditto is toch random? Net als een shiny zegmaar? Dus stel wij klikken dezelfde pidgey aan, kan die bij de ene ditto zijn en bij de ander niet.
Huh, ik snap het niet van die Ditto’s? Ik heb wel een Ditto, maar al best lang en wist niet dat ie zo zeldzaam was… Of is dat dan iets anders dan waar het hierboven over gaat? (sorry, noob )
Geven jullie wel eens geld uit aan Pokemon Go? Ik word behoorlijk gefrustreerd van mijn incubators en dan vooral dat ik er maar zo weinig heb en eieren daarom zo lang duren. Maar toch vind het ook weer onzin om daar ‘echt’ geld aan uit te geven. Hoe zit dit bij jullie?
Ik koop meestal als er weer speciale boxen zijn, zoals nu met die 12 incubators. Dan heb je er veel voor een goede deal en ook nog vanalles extras. En al zou je het alleen voor de incubators doen, is het alsnog goedkoper om zo’n box te kopen dan allemaal losse incubators. Maar ik probeer toch zo veel mogelijk muntjes te verzamelen door in gyms te blijven staan.
Probeer zoveel mogelijk mijn pokemon in de gyms te doen en daarvan koop ik incubators of een gift box. Heb nog geen geld uitgegeven.
Probeer ook strategisch de incubators te gebruiken, de vaste/standaard gebruik ik voor 2 of 5 km eieren en de blauwe alleen voor 7 of 10 km eieren. Probeer mijn 1use incubators ook weer op te sparen zodat ik bijvoorbeeld met een event (zoals het event dat nu bezig is) met veel incubators tegelijkertijd kan lopen waardoor het wat sneller gaat en er weer meer ruimte vrij is.
@FISSA oh ja ik lees het nu inderdaad! Thanks. Ik was er heilig van overtuigd dat het random was haha. Ik kwam tijdens mijn onderzoek ook een lijstje tegen, daar staan er nog twee extra op. Misschien handig voor degene die nog desperate opzoek zijn.
Het is inmiddels meer een Pokémon GO topic geworden dan een algemeen Pokémon topic.
Nou top eerste chikorita die ik vang vandaag is meteen een shiny
Vind het wel en beetje een suffe Pokémon, toen ik zilver/gold speelde koos ik ook echt nooit voor een chikorita altijd totodile of cyndaquil. Eevee community day was bijvoorbeeld veel leuker
Nu al superveel Chikorita’s gevangen, maar nog geen shiny.
Ik heb ook een shiny! Ik moet nu van mijn vriend voor hem ook een shiny chikorita vinden nu hij op vakantie is
Gaan jullie zoveel vangen voor die evolutie van Bayleaf?
Ik ga zo ook lekker op pad. Inmiddels heb ik mn vriend ook aangestoken dus lopen we iedere dag een paar kilometer ipv op onze luie konten achter de pc te zitten.
Eindstand: 6 shiny Chikorita (en toevallig 1 shiny Magikarp ). Meeste ooit voor mij op een community day. Vind die shiny kleur van Chikorita/Bayleef/Meganium wel mooi bij het begin van de herfst passen.
Ik heb 5 shiny Chikorita’s gevangen en 2 zijn nu Meganium. En heb 1 gewone Meganium. Maar ben nu thuis en woon naast een Pokéstop waar een lure aanstaat dus ik ben komende uur nog wel bezig.
Mehhhhh ik heb nog geen een shiny? Wat doe ik verkeerd?
Mijn GPS tript hem hard, dat was mijn geluk bij 3 stuks. Stond ineens ergens anders in het centrum en toen had ik ineens een shiny. GPS heeft het helft van de tijd ook gewoon niet gedaan. Gelukkig werkt het nu thuis wel weer goed.
Heb al 6 shinys Alleen denk niet genoeg candy om meer dan eentje te evolueren.
Heb net ook mijn 6de gevangen.
Vind m ook heel mooi herfstig
Ik haat jullie
Nog steeds niks? Zit je wel in het centrum? En zijn er genoeg lures?