Pokémon (GO) topic

Hier staan ongeveer alle lures aan die kunnen in het centrum.

Jaaaaa eindelijk een ditto gevangen dankzij die nieuwe pokemon, ben er speciaal voor in de regen gaan lopen toen ik hem nearby zag staan :sweat_smile: nog geen shiny’s hier, maar ik zit hier ook in een dorpje waar sowieso niet veel pokemon te beleven valt, dus zal niks voor mij zijn nu :frowning:

2 likes

Kan nu even niet thuis weg helaas, zie wel heel veel chicoritas maar geen shiny. Komen die vaker voor bij pokestops dus? Ik speel nog niet zo lang, dus geen idee…

Geen idee eigenlijk maar dat hier lures aanstaan helpt vast wel mee.

Ik heb er 1 gevangen, maar vind het geen ramp, heb met andere community days daarintegen veel geluk gehad. Ben altijd al blij als ik er 1 vang, al heb ik er natuurlijk liever van iedere evolutie 1. Nou moet ik ook zeggen dat het weer echt enorm tegen zit vandaag en mn motivatie dus minder is lol

Ik vind het altijd leuk om te zien hoeveel mensen er op straat (naja oude dierentuin) lopen tijdens deze dag. Alle spelers hier gaan ongeveer de deur uit haha. En een paar level 40 mensen gooien alle lures aan om 11:00.

Perfect!

1 like

Ja volgens mij zitten de shiny’s wel vaker bij pokestops die lures hebben (ook omdat er dan meestal zo’n 10 pokemon tegelijk spawnen, en dan is de kans natuurlijk gewoon groter dat er ook een shiny bij is). Ik heb er vandaag 4 bij een pokestop gevonden en 2 ergens gewoon random in een straat.

1 like

Zocht iemand een ditto? Ik ving net dit en dit was een ditto, maar geen idee wat het voorstelt. Zitten nu ineens overal?

Eindstand: heb twee shiny, en een bayleaf kunnen evolueren :blush:

1 like

4 uur gewandeld vandaag :scream:. Heleboel eieren uitgebroed en 5 shiny gevangen. Dus heb van 1 een bayleef gemaakt en 1 meganium. M’n hoogste normale chikoritas waren 87% en 93% dus ik heb die ook maar meteen gevolueerd.

2 likes

Volgens mij was deze tip nog niet gepost, maar als je 3 vrienden zoekt kan je ook oude vrienden deleten en opnieuw toevoegen. Je vooruitgang blijft gewoon bewaard en je ‘vervuilt’ je lijst niet.

Geen shiny’s :disappointed_relieved:

Ook geen shiny’s gevangen vandaag maar wel eindelijk mew gekregen :grin:

1 like

Ik heb drie shiny gevangen en heb nu een gewone en een shiny Meganium, yay!

1 like

Wow ik ontdek dit topic nu pas! Mijn vriend en ik zijn ook fervente spelers haha, nu hebben we het doel om vrienden te maken dus wie wil ons misschien toevoegen? :grimacing::grin:

Ik: 4388 8151 1882
Vriend: 5857 6724 1646

Edit: Wow super veel verzoeken! Leuk! Thanks! We weten niet of we het nu nog bij kunnen houden met gifts haha

1 like

Heb jullie toegevoegd!

2 likes

Ik heb jullie ook toegevoegd. Lukt me niet elke dag om cadeautjes te versturen, maar uitpakken wel.

1 like

Ik heb jullie ook toegevoegd :slight_smile:

1 like

Ik heb ook geen shiny kunnen vangen helaas. Ik heb al wel redelijk veel shinies maar ook nog geen magikarp. Volgens mij gaat dat nooit gebeuren haha.

Ik speel pokemongo nu weer een aantal weken en wil eigenlijk weer stoppen, hebben jullie dit ook wel eens?
Aan de ene kant ben ik verslaafd en wil ik pokemon blabla vangen. Maar aan de andere kant denk ik, waar de fuck ben ik mee bezig? Een spel waar je beestjes moet vangen, wat heb ik hieraan. Kan ik mijn tijd niet nuttiger besteden?

Maar stoppen is ook weer zonde, dus ik probeer nu mijn goede pokemon aan mijn vriend te traden. Dan kan hij er nog voor zorgen ghehe. (En heb ik een reden om nog even door te gaan, tot hij al mijn goede pokemon heeft)

Ja heel herkenbaar!
Maar dan komt er weer een nieuwe update oid en dan ben ik toch weer fanatiek.

1 like