Pokémon (GO) topic

haha ik denk dit ook wel eens, recentelijk nog. maar ik doe het alleen als ik toch al ergens naartoe ga of toch al een wandeling zou gaan maken. ben verder ook een hele ‘casual’ speler, als in ik doe niet echt mee aan raids of de allerbeste iv Pokémon binnenhalen ofzo. en als ik aan mezelf merk dat ik het spel te vaak open dan moet ik het van mezelf gewoon even een paar dagen laten

1 like

Ik heb dat inderdaad ook ja… Vooral als mensen die het niet spelen negatief reageren dan is dat weer een besef momentje of zo. Maar ik wandel en beweeg wel echt veel meer dus het heeft wel een positieve werking

1 like

Eindelijk! Had echt mazzel, toen m’n trein aankwam op m’n eindstation wou ik alleen de gym spinnen en toen zag ik dat er opeens 20 mensen in de raid zaten :joy: ik snel klikken, had niet eens tijd om Pokémons uit te zoeken haha

13 likes

Oh ik speel ook dagelijks en het boeit me 0 als mensen negatief reageren. Vind het juist triest dat iedereen het speelde om de hype en dat het nu ineens ‘uit’ en ‘stom’ is.

3 likes

Heb vandaag mijn allereerste shiny gevangen! Een grimer met hoge cp. Maar wat is het nut daar eigenlijk van? Voegen shiny’s iets specifiek toe wat gewone Pokémon niet doen?

2 likes

Nee, ziet er anders uit en is zeldzaam. Is gewoon leuk voor de heb.

2 likes

Jaaaaa, eindelijk een Kangaskhan uit een ei! :tada:

6 likes

Ik krijg ineens geen eieren uit gifts, heeft iemand anders dat ook? Heb twee slots over voor eieren en wel 20 cadeautjes open gemaakt maar NIKS. zo vreemd

Heb je wel ruimte voor Pokemon? Als je geen ruimte meer in je pokemontas hebt krijg je ook geen eieren uit gifts meer.

En anders is het een kwestie van pech hebben. Maar ik zou toch voor de zekerheid de app afsluiten en weer opstarten. Het kan in ieder geval geen kwaad.

1 like

Het was idd de ruimte van m’n Pokemon ipv m’n tas haha. Had daar echt geen seconde over nagedacht, thanks!

Weet iemand nog een goede techniek om curveballs te gooien? Moet nu voor die research nog een Excelllent curveball gooien, maar het lukt me maar niet? Kan de Pokémon wel raken, maar een Excellent krijg ik gewoon niet voor elkaar

:triumph:

Makkelijke pokemon zoeken. Dus een lv 5 baas, slowpoke, wailmer, snorlax, mr. mime, chansey, hariyama. Eigenlijk vooral dikke ronde pokemon. Ook op Youtube filmpjes kijken van hoe je excellent curveball gooit. En veel oefenen.

Probeer het bij een grote pokemon. Dus een pokemon met hele grote cirkels, zoals bij een Wailmer of misschien bij Machop (daar had ik mijn excellent curveball op los gelaten).

Ik ken het, dit heeft mij echt weken gekost maar na 10000 keer had ik geluk.

Het leek me nu wel leuk om Mew als buddy te nemen maar je moet echt 20km lopen voor een candy :flushed:

@SayMyName @Ovenwant @FISSA @Heartshaped dank voor jullie reacties! Zal ook een kwestie van oefenen blijven gok ik. Van het weekend ook maar even naar de plassen hier, spot ik nog regelmatig een wailmer.

2 likes

Yes ik heb een ex Raid pas voor deoxys :heart_eyes:

4 likes

Whoehoeee tis me net gelukt op een Ponyta :smiley:

5 likes

Yes m’n eerste deoxys :sunglasses:

14 likes

Het heeft me 8 ultra balls, 15 great balls, 3 bananas, 7 silver berrys en 4 golden berrys gekost om deze knoeperd te vangen, maar het is uiteindelijk toch gelukt pfoe :grin:

13 likes

Ik moet 3 excellent throws gooien achter elkaar, heb die quest 2x dus als het lukt heb ik gelijk 2 larvitar. 3 achter elkaar is wel echt moeilijk vind ik.

5 likes